قیمت املاک در دریاچه چیتگر

0
12
قیمت املاک در دریاچه چیتگر

افراد بسیاری به دنبال اطلاع از قیمت املاک در دریاچه چیتگر هستند! اغلب شماها به قیمت و کیفیت املاک توجه زیادی می کنید. در واقع توجه از جانب شما به مناطق تازه تأسیس چون؛ چیتگر برای خرید خانه بسیار زیاد است. قطعاً می دانید، که قیمت املاک در این منطقه به نسبت دیگر مناطق شهر تهران مقرون به صرفه است.

به همین خاطر ما این مطلب از خود در آسمان هوم را به قیمت املاک در این منطقه اختصاص داده ایم. به عبارتی دریاچه چیتگر از جمله مواردی است، که از جانب سرمایه گذاران متعددی مورد توجه می باشد. ما در طول این نوشتار به بررسی عوامل مؤثر برروی قیمت املاک در این منطقه، روند قیمتی در آتی و… خواهیم پرداخت.

در یک نگاه با دریاچه چیتگر آشنا بشوید

شهرک امام رضا علیه السلام که با نامِ شهرک چیتگر معرفی می شود، در منطقه بیست و دو شهر تهران قرار گرفته است. این منطقه طی سال های اخیر به علّت موقعیت مکانی منحصر به فرد، از جانب تعاونی سازان (شخصی و دولتی) مورد توجه بوده است. قیمت املاک در دریاچه چیتگر بسیار مناسب است، به همین دلیل افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

دریاچه چیتگر در قسمتِ شمال غربی پایتخت جای گرفته است. این شهرک زیبا (یعنی چیتگر) از قسمتِ شمالی خود به اتوبان همدانی و جنوبی به اتوبان تهران و کرج منتهی می شود. سپس از شرق به بزرگراه آزادگان و غرب به آزادشهر می رسد.

در این منطقه از شهر گسترده ی تهران امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری توجه شما را به خود جلب می کند. مثل؛ قایق سواری، دوچرخه سواری، اسکیت هوایی، و…! تمامی این ها باعث شده، تا جذابیت دریاچه چیتگر دوچندان شود.

تمامی این ها برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر تأثیر می گذارد. با این حال قیمت این منطقه در حال پیشرفت نسبت به دیگر مناطق تهران بسیار مناسب تر است. علاوه بر این ها مجتمع رز مال، بازار بزرگ ایرانمان، باغ گیاه شناسی، پارک جنگلی چیتگر و… از جمله مناطق گردشگری منطقه بیست و دو استان تهران است.

با این اوصاف شما متوجه شدید، که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ملک در شهر تهران منطقه 22 است. ما در ادامه متن شما را بیشتر با قیمت املاک در دریاچه چیتگر آشنا نموده و به تمامی پرسش های شما در این حیطه پاسخ گو خواهیم بود. لطفاً در ادامه متن با ما همراه باشید.

در یک نگاه با دریاچه چیتگر آشنا بشوید

عوامل تأثیرگذار برروی قیمت ملک در دریاچه چیتگر

عوامل متعددی در تعیین قیمت ملک در این منطقه بررسی می شود. قطعاً شما می توانید، با بررسی تمامی این عوامل یک واحد آپارتمان یا ملک را با بهترین شرایط خریداری نمایید. برخی از عوامل تأثیرگذار برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر عبارت است، از؛

·         ویو ملک

این مسئله که واحد یا ملک انتخابی شما دارای ویو ابدی است، یا این که دقیقاً رو به روی آن ساختمان وجود دارد، قیمت را تحت تأثیر قرار می دهد. حال شما می توانید، یک ملک با ویو رو به دریاچه بخرید. ولی باید هزینه بالاتری را برای خرید چنین ملکی پرداخت نمایید. (البته در آینده سود بیشتری از خرید چنین ملکی شاملِ حالِ شما می شود.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری ملکی در دریاچه چیتگر

·         شرایط اقتصادی

رشد اقتصادی منجر به افزایش اشتغال عموم، درآمد افراد و به دنباله آن خرید ملک در دریاچه چیتگر می شود. هنگامی که تقاضای عموم برای خرید ملک افزایش یابد، قیمت املاک در دریاچه چیتگر نیز بالاتر خواهد رفت.

·         متراژ ملک

متراژ ملک یکی دیگر عوامل تأثیرگذار برروی قیمت آن است. قطعاً هرچه که متراژ خانه یا ملک تجاری افزایش پیدا کند، شما باید هزینه بیشتری را برای خرید بپردازید. حال شما می توانید، با توجه به بودجه خود متراژ مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

عوامل تأثیرگذار برروی قیمت ملک در دریاچه چیتگر

·         مواد اوّلیه به کار رفته در ساخت ملک

باید در ساخت یک ملک از مواد و متریال مرغوب استفاده بشود. هرچه که امکانات واحد بیشتر باشد، قیمت املاک در دریاچه چیتگر افزایش پیدا می کند. بنابراین حتماً به هنگام انتخاب یک ملک برای خرید به کیفیت مواد اوّلیه به کار رفته در ساخت توجه داشته باشید.

·         افزایش جمعیت در منطقه دریاچه چیتگر

هرچه که تعداد جمعیت در یک منطقه افزایش پیدا کند، تقاضای خانوار برای خانه هم بیشتر خواهد شد. این نیز یکی دیگر از گزینه های تأثیرگذار برروی قیمت هرنوع ملک در منطقه چیتگر خواهد بود.

·         سودِ ناشی از دریافت وام

معمولاً افراد برای خرید خانه از بانک ها وام دریافت می کنند. به همین خاطر با افزایش نرخِ سود بانکی مقدار درخواست افراد برای دریافت وام کاهش پیدا می نماید. سپس به دنباله این مسئله افراد میلِ کمتری به خرید خانه نشان می دهند. نهایتاً قیمت املاک در دریاچه چیتگر کاهش پیدا می کند.

  سودِ ناشی از دریافت وام

·         تأثیر تسهیلات بانکی

اگر که تسهیلات بانکی معقولی به افراد و خریداران خانه داده شود، توانِ آن ها جهتِ خرید خانه افزایش پیدا می کند. به همین خاطر باعث بالاتر رفتن درخواست افراد برای خرید ملک خواهد شد. در سایه ی این مسئله قیمت ملک در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس افزایش پیدا می کند.

·         طراحی و معماری ملک

طبقه واحد، طراحی و معماری داخلی و خارجی، عرضه و تقاضا و… از جمله دیگر عوامل تأثیرگذار برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر است.

همانگونه که مطالعه کردید، عوامل متنوعی برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر اثرگذار است. حال شما باید تمامی این عوامل را در نظر گرفته و اقدام به خرید ملک مورد نظر خود نمایید. البته ما در قسمت زیر این مسئله را بهتر و از جوانب بیشتری بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

قیمت هر متر ملک در حوالی دریاچه خلیج فارس

اشخاصی که در راستای خرید ملک اقدام می کنند، جوانب متنوعی را در نظر می گیرند. برخی از این معیارها دسترسی راحت، برخورداری از پارکینگ، برخورداری از انباری و… می باشد. ولی یکی از مهم ترین این موارد متراژ ملک است. ملک انتخابی شما چند متر است؟ در واقع یکی از مهم ترین موارد تأثیرگذار برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر متراژ است.

موضوع مهمی باید درباره متراژ ملک که باید به آن توجه داشته باشید، تفاوت متراژ ملک درون سند و پروانه ساخت می باشد. پس حتماً دقّت داشته باشید، که این دو متراژ بایک دیگر هماهنگ باشد. پس فرا گرفتید، عوامل مختلفی برروی قیمت ملک در دریاچه چیتگر اثرگذار است. البته که می توانید، برای کسبِ اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت املاک در این منطقه با کارشناسان ما در آسمان هوم تماس بگیرید.

یکی دیگر از عواملی که برروی قیمت هر متر ملک اثرگذار خواهد بود، موقعیت مکانی است. امکان دارد، شما یک ملک را در منطقه ای با قیمتی بیشتر به نسبت منطقه ای دیگر خریداری کنید. حال موقعیت مکانی ملک خریداری شده فوق العاده بوده و بتوانید، به راحتی بفروشید.

یکی دیگر از عواملی که برروی قیمت املاک در دریاچه چیتگر تأثیر خواهد گذاشت، پیش خرید یا نقدی خریدن است. قطعاً شما باید قیمت بیشتری را برای یک واحد کامل شده پرداخت نمایید. ولی اگر که گزینه انتخابی شما پیش خرید است، قیمت کمتر و به صورت اقساط پرداخت خواهید کرد.

درباره مقایسه قیمت هر متر ملک در دریاچه چیتگر و دیگر مناطق

شما می دانید، که دریاچه خلیج فارس یک منطقه جدید و تازه تأسیس شده محسوب می شود. به همین خاطر است، که املاک موجود در این منطقه بسیار لوکس و مدرن هستند. علاوه بر تمامی این ها به دلیل وجود تعاونی های بیشمار در ساخت ملک، ساختمان ها کیفیت بسیار زیادی دارند. با وجود کیفیت بسیار در ساخت قیمت املاک در دریاچه چیتگر به نسبت سایر مناطق چون؛ یک و دو یا سه و… مناسب تر است.

به همین خاطر ما رشد قیمتی بسیار بالایی را برای این منطقه از پایتخت در آینده ای نه چندان دور می بینیم. در واقع قیمت هر متر ملک در منطقه یک تهران حدوداً دوونیم برابر منطقه بیست و دو تهران است. بنابراین ‌شما با مقایسه قیمت ها می توانید، این منطقه را با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری طولانی مدّت انتخاب بنمایید.

در واقع شما می توانید، به صورت پیش خرید یک ملک با قیمتی مناسب و بسیار باکیفیت همچنین متراژ بالا برای آینده خریداری کنید. البته شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید، با کارشناسان ما تماس گرفته و سؤالات خود را بپرسید.

چند نمونه از پروژه های پیش فروش موجود در حوالی دریاچه چیتگر

حال که شما اطلاعات مورد نیاز خود را درباره قیمت ملک در دریاچه چیتگر کسب کردید، چند نمونه از پروژه های پیش فروش این منطقه را به شما معرفی می کنیم. پروژه های نام برده شده در این قسمت به تعاونی های مختلف اختصاص دارد و قیمت املاک در دریاچه چیتگر کاملاً متفاوت است؛

چند نمونه از پروژه های پیش فروش موجود در حوالی دریاچه چیتگر

·         بازنشستگان ارتش

این برج ها از جمله زیباترین های منطقه چیتگر است. شما با خرید واحد از پروژه بازنشستگان ارتش می توانید، به راه های مهم دسترسی پیدا کرده و مناظر طبیعی و زیبا را ببینید.

·         نگین ساحل

پروژه نگین ساحل با مدیریت پروژه فوقانی ساخته شده است. این برج چون نگین چیتگر بوده و کلّیه واحدهای آن به خریداران عزیز تحویل داده شده است.

·         پاسارگاد

این پروژه با مدیریت تعاونی شهید همت پیش رفته است و یکی از دوست داشتنی ترین برج های این منطقه محسوب می شود. این برج ها دربرگیرنده سه بلوک بوده و برروی هم بیست و هفت واحد است.

·         پارلمان

پارلمان یکی دیگر از برج های این منطقه بوده که از جانب افراد بسیاری مورد توجه بوده است. این برج به نمایندگان مجلس دوره ششم شورای اسلامی متعلق است.

و بسیاری از موارد دیگر که با توجه به امکانات برج قیمت املاک در دریاچه چیتگر مشخص می شود! بنابراین در ابتدا شما باید توقعات خود را مشخص کنید.

 

سخن آخر

دوستان عزیز همانطور که خواندید، ما این مطلب از آسمان هوم را به قیمت املاک در دریاچه چیتگر اختصاص دادیم. قیمت ملک در این منطقه به عوامل گوناگونی بستگی دارد و شما باید ابتدا به خواسته های خود و بودجه ای که دارید، توجه داشته باشید. امیدواریم که این نوشتار برای شما مفید بوده باشد.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیسرمایه گذاری ملکی در دریاچه چیتگر
مقاله بعدیمعرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here