پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402

0
9
پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402

پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 مورد توجه همگان فرار گرفت . در این منطقه خبری از آلودگی‌ هوا یا سر و صدا های عذاب آور نیست . کوهک ، منطقه ای مسکونی در نزدیکی شاهراه های اصلی همچون بلوار حکیم و همت است .

اماکنی همچون دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی ملی نیز در این منطقه قرار دارد . آپارتمان ها و ابر برج های کوهک برای زندگی خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت است .

در ادامه به صورت کلی درباره شرایط خرید ملک در این منطقه توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

راهنمای پیش خرید ملک در کوهک تهران سال 1402

پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 ، فرصتی عالی برای صاحب خانه شدن شهروندان تهرانی می باشد . با توجه به اینکه امسال ، شرایط بازار املاک و مسکن نا به سامان است ، یک تصمیم سنجیده می تواند وضعیت شما را تغییر دهد .

شاید افراد بتواند بدون وسیله های نقلیه زندگی خود را ادامه دهند ، اما بدون خانه یا سر پناه این امر شدنی نیست . خرید خانه ، از نیاز های اصلی افراد در طول عمر شان است . شهردار تهران برای رفاه بیشتر مردم در اکثر مناطق مسکونی همچون چیتگر ، واحد های مسکونی و تجاری پیش فروش می شوند .

پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 به نسبت چند سال پیش راحت است . بهترین ملک برای خرید ، واحدی است که با نیاز شما همخوانی داشته باشد . قیمت تنها فاکتوری برای سنجش ، ارزش مادی واحد است ، اما معیار هایی همچون بررسی منطقه ، تعیین کاربری ملک ، بررسی اسناد و … شما را به سوی خریدی هوشمندانه هدایت می کند .

بیشتر بخوانید: درمانگاه های منطقه 22 تهران

معایب و مزایای پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402

پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 از مباحث بین شهروندان تهرانی بزرگ است . کوهک با این که در پایتخت قرار دارد ، اما بر خلاف اکثر نقاط این شهر ، در بیشتر اوقات آسمان آن آبی و پرستاره می باشد .

افراد بسیاری خواهان زندگی در این منطقه هستند ، تا حداقل محیط خانه شان در محله ای ایمن و پاک باشد . این منطقه ، چشم انداز های زیبایی از تهران آلوده به افراد نشان می دهد . بر همین سبب ابر برج های آن حتی در بین ساکنین دیگر استان ها محبوب است .

برای این که از پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 مطمئن شوید ، در ذیل به برخی از مزایای و معایب ملک های این منطقه اشاره می کنیم .

مزایای خرید ملک در شهرک کوهک :

1 _ منطقه ‌ای آرام و ساکت با فضایی سبز و دوست داشتنی است .

2 _ ساکنین شهرک به امکانات شهری مانند فروشگاه‌ ها ، بانک ‌ها ، پارک ‌ها و … دسترسی دارند .

3 _ معماری شهرک به گونه‌ ای است ، که ابر برج ها در دل زیبایی های منطقه قرار گرفته اند .

4 _ فاصله نسبتاً کم تا مراکز شهری مثل میدان ونک و پاسداران ، این منطقه را برای تمامی جوامع جذاب کرده است .

5 _ به لحاظ قیمت ، ملک ‌های شهرک کوهک نسبت به مناطق مشابه در تهران ، با قیمت مناسب ‌تری عرضه می ‌شوند .

معایب خرید ملک در شهرک کوهک :

  • دسترسی به حمل و نقل عمومی در این منطقه نسبت به مناطق دیگر تهران ، سخت تر است .
  • مدت زمان بیشتری برای رفت و آمد به مراکز اصلی شهر لازم می باشد .
  • در صورت نیاز به زندگی در محیط شهری با تمامی امکانات ، مناسب نیست .
  • برخی مناطق شهرک کوهک ، به دلیل اینکه هنوز در حال توسعه هستند ، دارای جاده های خاکی است . بدین خاطر زمان تحویل واحد مربوط به سال های بعد می باشد .

نقاط ضعف و قوت خرید ملک در کوهک چیتگر

در این بخش از مقاله پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 به نقاط ضعف و قوت املاک این منطقه اشاره می کنیم . کوهک چیتگر یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار برای سکونت در تهران به حساب می آید .

در این منطقه ،شما علاوه بر قرارگیری در طبیعت بکر تهران با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا می شوید ‌. از این رو می توانید در اوقات فراغت خود از این اماکن دیدن کنید . در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این منطقه خواهیم می پردازیم :

نقاط ضعف و قوت خرید ملک در کوهک چیتگر

نقاط قوت املاک کوهک چیتگر :

  1. موقعیت جغرافیایی : کوهک شهرک 22 تهران دارای موقعیتی مطلوب با فضایی سبز و بکر است .
  2. آب و هوا : آب و هوای این منطقه ملایم و خنک می باشد ، که در فصول گرم سال بسیار دلپذیر می شود .
  3. زیرساخت ‌ها : در این منطقه امکانات رفاهی متعددی در اختیار مردم قرار می گیرد . از این رو برای زندگی خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت گزینه مناسبی است .

نقاط ضعف املاک کوهک چیتگر :

  • قیمت مسکن : با توجه به جایگاه خوب کوهک در بازار مسکن ، قیمت ملک ‌ها در این منطقه بالا است .
  • ترافیک : در ساعات پرتردد ، ترافیک در این قسمت از چیتگر نیز زیاد و عذاب آور می باشد .
  • نوسازی : برخی از ملک های این منطقه به دلیل قدمت بالای ساختمان ، نیاز به نوسازی دارد .

روند پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402

روند پیش خرید ملک در کوهک منطقه 22 سال 1402 حتی با وجود نوسانات بازار و نرخ بالای تورم ، راحت تر از مفاد بسیاری از قرارداد های خرید و فروش مسکن است .

در این بخش از مقاله درباره صفر تا صد چگونگی خرید ملک در کوهک بحث می کنیم ، تا مصمم برای خرید واحد در ابر برج های این منطقه باشید .

اولین قدم برای پیش خرید ملک، بررسی بازار مسکن است . قبل از شروع هر گونه مذاکره یا قرارداد خریدی، بازار مسکن را کاملاً بررسی کرده و اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید . پس از بررسی بازار ، نیاز های خود را مشخص کنید .

پیدا کردن مشاور مسکن برای خرید ملک در کوهک بسیار مهم است . او بیشترین نقش را بر انتخاب شما دارد . پس از ثبت درخواست برای پیش خرید ملک به همراه مشاور برای بازدید از ملک بروید .

اگر ساختمان مد نظر شما بود و بابت قیمت نیز به توافق رسیدید ، حال نوبت امضای قرارداد است . در پایان ، پس از پرداخت کامل مبلغ ملک و رسیدن به توافقات تعیین شده ، واحد به شما تحویل داده می‌ شود .

سخن پایانی

آسمان هوم از برترین مشاورین املاک در منطقه چیتگر تهران است ، که به صورت اینترنتی نیز به مردم خدمات عرضه می دارد . با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید در طول ساعات کاری بت کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در کوهک

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیدرمانگاه های منطقه 22 تهران
مقاله بعدیپیش خرید ملک در شهرک چیتگر سال 1402

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here