شهر بازی هزار و یک شهر

0
47
شهر بازی هزار و یک شهر

حوالی بزرگراه شهید خرازی با یکی از بزرگترین شهربازی های کشور مواجه هستیم . این لوکیشن به مکانی خاص تحت عنوان شهر بازی هزار و یک شب اختصاص یافته است ، وسعت این شهربازی به ۱۳۹ هکتار رسیده و کلکسیونی بزرگ از وسایل تفریحی و سرگرمی را در خود جای داده است .

فرقی نمی کند ، چه سن و سالی دارید ، این منطقه به نحوی برنامه‌ریزی و طراحی شده که هر فردی با هر سن و سالی از حضور در آن لذت خواهد برد و لحظات به یادماندنی را در خاطرات خود ثبت خواهد کرد .

موقعیت جغرافیایی و همچنین پتانسیل های بسیار زیادی که در شهر بازی هزار و یک شب وجود دارد ، با سودآوری بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاران آن همراه بوده و به یکی از لوکیشن های خاص منطقه ۲۲ تبدیل شده است . در این مقاله بیشتر شما را به این مکان تفریحی آشنا می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: معرفی پارک خرگوش دره

شهر بازی هزار و یک شب در منطقه ۲۲

هرآنچه که برای تفریحی سرگرمی و گذراندن لحظات خوش نیاز باشد ، در شهر بازی هزار و یک شب فراهم شده است . این مجموعه ویژه علاوه بر اینکه مساحت بسیار زیادی داشته و متراژ آن به چندین هکتار می رسد ، به آیتم های مختلفی تقسیم بندی می شود .

یکی از بخش های ویژه این مجموعه تفریحی ، پارک آبی فوق العاده مدرن و پیشرفته ای است ، که ظرفیت بسیار زیادی داشته و می تواند صدها نفر را در خود جای دهد . البته رستوران و فضای تجاری و تفریحی روباز نیز در این پارک فوق العاده وجود دارد ‌.

اتاق فکری که طراحی شهر بازی هزار و یک شب را انجام داده است ، به فرهنگ و تاریخ ایران توجه زیادی داشته و به صورت نمادین از اشخاص ایرانی و اسطوره های اصیل این مرز و بوم استفاده شده است .

در این مرکز با فضایی جذاب ایرانی و اصیل مواجه هستیم ، که هر کسی از حضور در آن نهایت لذت را خواهد برد . وجود چنین نکات خاصی در این شهربازی سبب شده ، تا به یکی از مهمترین مراکز تفریحی کل کشور شناخته شود .

زمانی که از همه جانبه بودن شهر بازی هزار و یک شب سخن می گوییم ، بی جهت نیست . در این پروژه بزرگ با یک اصطبل و مجموعه سوارکاری مجهز مواجه هستیم . در آن تمامی امکانات و وسایل برای این ورزش و تفریح اصیل فراهم شده است .

زمین تنیس ، کافی شاپ ، رستوران و حتی برکه ویژه ماهیگیری در این منطقه وجود داشته و می توان از گوشه به گوشه این شهر بازی استفاده کرد و لذت برد . اما مهم ترین و جذاب ترین آیتمی که در این شهربازی وجود دارد ، شهر قصه آن می باشد .

در واقع این شهر قصه مساحت بزرگی از پارک را به خود اختصاص داده و به آیتم های کوچکتر تقسیم می شود ، که آنها را تحت عنوان دیار می شناسیم . قطعاً گردش و تفریح در این شهربازی شما را شگفت زده می کند . بیایید تا بیشتر در رابطه با این طراحی فوق العاده در شهر بازی هزار و یک شب صحبت کنیم .

شهر بازی هزار و یک شب در منطقه ۲۲

۷ دیار فوق العاده شهر بازی هزار و یک شب

همان طور که اشاره شد ، شهر بازی هزار و یک شب دارای یک آیتم ویژه با نام شهر قصه است . در این شهر قصه دیار های خاصی وجود داشته که هر کدام به نوبه خود منحصر به فرد و جذاب هستند .

تعداد دیوارهای شهر قصه به عدد ۷ می رسد ، شاید انتخاب عدد ۷ کاملاً عمدی باشد و به جهان هستی و داستان اساطیری آن اشاره دارد ، که می گویند جهان و آسمان از هفت طبقه تشکیل شده است . در ادامه تمامی این دیار ها را برایتان تشریح خواهم نمود ؛

  1. دیار آفرینش شهر بازی هزار و یک شهر : اولین دیاری که در این شهر قصه با آن مواجه می شویم ، با نام دیار آفرینش شناخته می‌شود که یک معماری فوق‌العاده در آن وجود داشته و شما را به یاد باغ های ایرانی و باستانی می‌اندازد .

این دیار از یک حیاط بزرگ با غرفه های متعدد تشکیل شده ، که دور تا دور آن را فرا گرفته اند و دارای آمفی تئاتر ، باغ ملی و بسیار آیتم های ویژه است . در طی معرفی دیار های شهر بازی هزار و یک شب به نام های آنها نیز توجه کنید ، چرا که اشاراتی به داستان ها و فرهنگ اصیل ایرانی دارد .

  1. دیار تاریخ شهربازی هزار و یک شهر : این دیار در شهر بازی هزار و یک شب ، خلاصه ای از فرهنگ و تاریخ ایران باستان بوده ، که به شکل هنر و معماری به تصویر کشیده شده است . جزئیات تصاویر ، رنگ ها و تمامی چیزی که در این دیار مشاهده می‌شود ، ایرانی هستند و فرهنگ و تاریخ ایران را فریاد می زنند .

دروازه ملل که به عنوان دروازه پرسپولیس نیز شناخته می‌شود ، یکی از بخش‌های مهم تخت جمشید است ، در این دیار به صورت نمادین دیده شده و فوق العاده زیبا و جذاب است . قطعاً حضور در این لوکیشن می تواند ، شما را به سمت تاریخ و روز های گذشته ایران سوق دهد .

  1. دیار جاده ابریشم شهربازی هزار و یک شهر : دیار بعدی که در شهر قصه مشاهده می کنید ، دیار جاده ابریشم است ‌. این نام به سابقه تجاری ایران و اهمیت آن در مسیر های بازرگانی جهان اشاره دارد ، که چگونه به شرق آسیا را به جهان غرب پیوند می داد .

این دیار ترکیبی از رنگ ها و معماری و تصاویر مختلف است ، سفرنامه ناصر خسرو و خاطرات مارکوپولو در این دیار زیبا به تصویر کشیده شده است .

  1. دیار ماجراجویی شهربازی هزار و یک شهر : موقعیت جغرافیایی ایران فوق العاده جذاب است ، محال ممکن است ، پدیده های زیبای جهانی را در این مرز و بوم دوست داشتنی پیدا نکنید . دیار ماجراجویی در شهر بازی هزار و یک شب صخره ، کوه ، ساختمان و بنا های مختلفی را در مقابل تان می آراید و قطعاً جذابیت بسیار زیادی دارد .
  1. دیار اسطوره شهربازی هزار و یک شهر : داستان های اساطیری در هر فرهنگ و آداب و رسومی وجود دارد ، خوشبختانه در کشور ما نیز با نمونه های خاص و فوق العاده این داستان ها مواجه هستیم که نشات گرفته از طبیعت و جهان هستی هستند .

نمونه ای از این داستان ها را در شاهنامه به خوبی می بینیم . در دیار اسطوره نیز به بهترین شکل ممکن به این داستان ها و اتفاقات خارق العاده آنان اشاره دارد ، علاوه بر آن مسیری که دانش بشری پیشرفت کرده و ارتقا یافته است را مشاهده خواهید نمود .

  1. دیار آینده شهربازی هزار و یک شهر : همان گونه که در تخیل بشر امروز ، دنیای آینده مجموعه ای از ربات ها و فناوری فوق مدرن است . در این دیار نیز چنین آینده ای را برای جهان و انسان به تصویر کشیده شده و تغییرات دنیا و صد البته تکنولوژی کاملا ملموس و محسوس است . قطعاً لحظات خاصی را در این دیار سپری خواهید کرد .
  2. دیار بازی شهربازی هزار و یک شهر : آخرین دیار از شهر قصه در شهر بازی هزار و یک شب ، دیار بازی بوده ، که برای کودکان و آینده سازان این سرزمین طراحی شده است ، مجموعه ای از بازی ها و سرگرمی های آموزشی و جذاب را در این دیار مشاهده خواهید کرد ، که کودکان را به وجد می آورد و جدایی آن ها از این دیار کار آسانی نخواهد بود .

شهر بازی هزار و یک شب تنها یک لوکیشن معمولی برای سرگرمی و شادی نیست ، این شهر بازی فوق العاده با ویژگی خاص طراحی شده و ایران عزیزمان را به صورت خلاصه و گلچین به تصویر می‌کشد .

۷ دیار فوق العاده شهر بازی هزار و یک شب

کلام آخر

شهر بازی هزار و یک شب در منطقه ۲۲ تهران دارای آیتم های بسیار زیادی است و معرفی آن در یک مقاله امکان پذیر نخواهد بود . بایستی حتماً به این لوکیشن فوق العاده سر بزنید و از قابلیت های جذاب و آن بهره مند شوید .

حضور این شهر بازی در بزرگراه شهید خرازی و منطقه۲۲ سبب شده ، تا با رشد چشمگیر این منطقه از لحاظ توریستی گردشگری مواجه شویم و سرمایه گذاری در این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است .

اگر خواهان سرمایه‌گذاری حوالی این شهربازی هستید ، مجموعه آسمان هوم در کنار شما بوده و به بهترین شکل ممکن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهد ، تا بتوانید سرمایه گذاری ویژه ای در این منطقه داشته باشید .

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در کوهک

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیپارک جوانمردان در منطقه ۲۲
مقاله بعدیاجاره نامه دستی چیست و چقدر اعتبار دارد؟

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here