پروژه میلاد علوم و فنون

0
16
پروژه میلاد علوم و فنون

طی دهه های گذشته به همت شهرداری تهران و همچنین مشارکت جمعی از سرمایه گذاران و پیمانکاران عظیم کشور منطقه چیتگر جهت تبدیل شدن به یک قطب تفریحی و مسکونی انتخاب شد. به مرور شاهد سرازیر شدن امکانات رفاهی و تفریحی در این ناحیه گشتیم. پروژه میلاد علوم و فنون را در ادامه شرح خواهیم داد.

به حدی که امروزه تعداد برج های آسمان خراش و مدرن در منطقه چیتگر بی شمار می باشند. هنوز هم پروژه های نوظهور در حال ساخت و ساز هستند. میلاد علوم و فنون یکی از پروژه های در حال ساخت در منطقه چیتگر محسوب می شود. جهت آشنایی بیشتر با این پروژه در حال احداث چیتگر همراه ما باشید.

معرفی پروژه علوم و فنون چیتگر

یکی از پروژه های نوظهور و در حال ساخت و ساز منطقه چیتگر پایتخت پروژه میلاد علوم و فنون است. بنا به پیش بینی به عمل آمده توسط تعاونی مسکن علوم و فنون هوایی این مجموعه شامل ۲۲ طبقه و با کاربری مسکونی احداث خواهد شد. بنابراین می توان گفت که نام پروژه نشأت گرفته از نام تعاونی سازنده است.

کل این پروژه برای بر روی زمینی به مساحت ۱۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد. ولیکن مساحت خود برج مسکونی میلاد در حدود ٢٠۴٠ متر مربع در نظر گرفته شده است. پروژه واحدهای مسکونی در دو جهت متفاوت ساخته می شوند.

متراژ واحدهایی که، در جهت شمالی قرار دارند از ۹۳ متر مربع الی ۹۸ متر مربع متغیر خواهد بود. متراژ در رابطه با واحدهای مسکونی جنوبی اندکی متغیر بوده و از ۸۰ متر مربع الی ۱۶۷ متر مربع متغیر می باشد. در مجموع حدود ۱۰۲ واحد مسکونی درون این پروژه احداث می گردد.

پروژه میلاد علوم و فنون پروژه هایی می باشد که، در مجاورت میدان موج چیتگر قرار دارد. قرار گرفتن پروژه میلاد در مراحل اولیه ساخت و ساز آن را، به یک پروژه بسیار فوق العاده و ایده آل جهت سرمایه گذاری های بلند مدت تبدیل نموده است.

طول مدت ساخت و ساز و تحویل واحدهای مسکونی در پروژه میلاد علوم و فنون حدود ۴۸ ماه برآورد شده است. موقعیت احداث پروژه میلاد علوم و فنون در بلوار جنگلبانان منطقه ۲۲ می باشد. همان گونه که، قبلاً نیز اشاره شد این پروژه در دست احداث است و در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون به سر می برد.

معرفی پروژه علوم و فنون چیتگر

امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای پروژه میلاد علوم و فنون

امکانات در نظر گرفته شده برای پروژه میلاد علوم و فنون این پروژه را، در زمره پروژه های بسیار موفق آتی منطقه چیتگر طبقه بندی می نماید. امروزه تامین امکانات رفاهی و آسایشی در منطقه چیتگر به یک رقابت تنگاتنگ تبدیل شده است تا، به این وسیله پیمانکاران و سرمایه گذاران افراد بیشتری را، جذب پروژه های خود نمایند.

بیشتر بخوانید: معرفی مساجد و مراکز مذهبی منطقه 22

بر همین اساس و بنا به شرایط رقابتی پروژه های معروف دریاچه چیتگر، سازنده پروژه میلاد علوم و فنون امکانات مدرن به روز و بی نظیری را برای این پروژه در نظر گرفته است. هر واحد مسکونی در این برج دارای یک پارکینگ و یک انباری اختصاصی خواهد بود.

کف کلیه واحدهای مسکونی در این پروژه فوق الذکر لمینت کاری خواهد شد. سایر امکانات رفاهی یک سالن ورزشی مختص آقایان و یک سالن ورزشی برای بانوان اختصاص داده می شود. از کل زیربنای این پروژه مساحت چشمگیری جهت احداث استخر، سونا و جکوزی در نظر گرفته شده است.

واحدهای مسکونی در کلیه طبقات مجهز به پنجره های قدی و سرتاسری خواهند بود. یکی از بخش های بسیار مدرن و پیشرفته این برج مسکونی لابی آن می باشد. ارتفاع لابی حدود ۸ متر در نظر گرفته شده و بر روی زمینی به مساحت بیش از ۳۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وجود یک سالن اجتماعات چند منظوره مجهز به کلیه امکانات رفاهی و آسایشی، از دیگر مزایای این پروژه مسکونی می باشد. پروژه میلاد علوم و فنون از لحاظ امکانات درون واحدهای مسکونی یکی از پرونق ترین پروژه های این ناحیه به شمار خواهد رفت.

ذوق هنری و دورانگاری تعاونی سازنده این پروژه به حدی است که، حتی برای بالاییترین بخش این برج نیز برنامه هایی در نظر گرفته است. روف گاردنی برابر با مساحت بام این برج مورد احداث قرار خواهد گرفت تا، برج مسکونی را، به یک محلی جهت گذراندن اوقات فراغت تبدیل نماید.

دسترسی های پروژه میلاد علوم و فنون

پروژه میلاد علوم و فنون منطقه چیتگر از لحاظ سهولت در رفت و آمد و تردد یک پروژه فوق العاده به شمار می رود. با سکونت در این برج شما به راحتی به برخی بزرگراه های مهم و اصلی پایتخت دسترسی خواهید داشت.

بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید همدانی بزرگراه شهید حکیم و همچنین بزرگراه شهید همت از جمله کلیه بزرگراه های اساسی هستند که، با سکونت در برج مسکونی میلاد علوم و فنون به آنها دسترسی خواهید داشت.

 

دسترسی های پروژه میلاد علوم و فنون

روش نقل و انتقال پروژه علوم و فنون چیتگر

سهام پروژه میلاد علوم و فنون چیتگر را، می توان از طریق کلیه دفتر خانه ها و دفتر تعاونی مسکن علوم و فنون به طور رسمی منتقل نمود. برخورداری کلیه واحدهای مسکونی در پروژه علوم و فنون از صلح نامه معتبر باعث شده که، پس از امضا نمودن قرارداد بتوان به راحتی نسبت به نقل و انتقال آنها اقدام نمود.

لازم به ذکر می باشد خرید و فروش سهام در پروژه علوم و فنون از طریق واگذاری سهام های به متراژ ۱۵ متر مربع و واریزی نقدی صورت می گیرد. در رابطه با شرایط پرداخت اقساط تعاونی سازنده مدت زمانی برابر با دو ماه یک بار معین نموده است که، هر دو ماه افراد متقاضی باید نسبت به پرداخت مبلغ معین شده اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

کلام پایانی

امروزه پروژه های فراوانی در منطقه چیتگر احداث شده اند و به مرحله بهره برداری رسیده اند. در این بین برخی پروژه ها مانند پروژه میلاد علوم و فنون وجود دارند که، در دست احداث و ساخت و ساز هستند. پروژه مذکور در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون به سر می برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش سهام در این پروژه می توانید به کارشناسان مجموعه آسمان هوم مراجعه نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی مساجد و مراکز مذهبی منطقه 22
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج پامچال ٧ چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here