معرفی و بررسی پروژه هزاره سوم

0
6
پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم، یکی از اماکن زیبای استان تهران در منطقه 22 است. این تک برج دارای 27 طبقه شیک با طراحی امروزی می باشد. با اقامت در این مجتمع مسکونی، خدمات رفاهی و اجتماعی به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد.

ساخت و ساز مجتمع هزاره سوم طبق آخرین تغییرات روز صنعت ساختمانی انجام می شود. طراحی و سبک معماری آن کاملا مدرن می باشد. با این که ساخت و ساز برج در مراحل ابتدایی کار است، برخی از واحد های آن پیش فروش شده اند.

در ادامه درباره مشخصات و شرایط خرید و فروش مجتمع صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

معرفی پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم یکی از بهترین ابر برج های شهرک مروارید شهر تهران است. این مجتمع با طرح کاربری مسکونی در منطقه 22 کولاکی عظیم به پا ساخت. این ساختمان شاید الان تنها یک زمین باشد، اما طبق طرح ارائه شده تعاونی انبوه سازان مسکن کیان از نظر نوع طراحی، استحکام، ایمنی و… فوق العاده است.

طرح اولیه پروژه توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. به طوری که در حال حاضر برخی از واحد های آن پیش فروش شدند. این پروژه همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد، یک تک برج 27 طبقه ای می باشد.

شاید همانند سایر مجتمع های موجود در منطقه 22، از چندین بلوک ندارد، اما همان یکی، از بیشتر ساختمان های این ناحیه زیباتر است. زیبایی تنها به معنای نمای بیرونی شیک نیست، بلکه دیگر ابعاد برج را نیز شامل می شود.

پروژه هزاره سوم، ساختمانی ویژه در شهرک مروارید است، که بر کوچک ترین ابعاد آن نیز کار شده است. طبق گفته های تعاونی سازنده، این تک برج در منطقه همانند ندارد‌‌.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

پروژه هزاره سوم در چه مرحله ای است؟

پروژه هزاره سوم از تک برج های شکیل شهرک مروارید شهر ناحیه 22 تهران است. این مجتمع توسط یکی از بهترین تعاونی های ایرانی ساخته می شود. تعاونی انبوه سازان کیان و گروهش برای جزء به جزء این ساختمان برنامه ریخته اند و برای پیش بردن کار خود از متریال هایی در کیفیت بالا بهره می گیرند.

این تعاونی تا به امروز هیچ گاه، مشتریان خود را ناامید نکرده است. ساختمان های او همگی ایمن و زیبا هستند. طبق طرح فرستاده شده آن ها، نه تنها واحد ها حتی ساختار لایی و پیشخوان برج نیز منحصر به فرد و شکیل است.

برای ساخت چنین برجی با تمام امکانات رفاهی نیاز به حداقل یک یا دو سال می باشد. پروژه هزاره سوم هم اکنون در مراحل اولیه کار یا همان فونداسیون است. برای این که اسکلت برج تحت تاثیر عوامل آسیب زا قرار نگیرد، می بایست زیر ساخت آن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

زمان تحویل پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم از جدیدترین ابر برج های شهرک مروارید است، که کلنگ آن در سال 1402 زده شد. این ابر برج باشکوه، پیشرفت صنعت ساخت و ساز ایران در چند ساله اخیر نشان می دهد. این مجتمع مسکونی با ساختمان های اروپایی قابل مقایسه است، حتی از برخی جهات بهتر از آن ها می باشد.

خانه باید به تثبیت روح و روان فرد کمک کند. اگر به دنبال محل زندگی آرام با تمام امکانات رفاهی هستید، ساختمان هزاره سوم بهترین انتخاب است. البته برای تحویل آن باید کمی حوصله داشته باشید.

این ابر برج مدرن تازه امسال مجوز ساخت گرفته است و هنوز هم در مرحله فونداسیون می باشد. برای این که در واحد هایی همه چیز تمام و صد البته ایمن ساکن شوید، نیاز یه صرف وقت دارید. وقت و پول از پس هر مشکلی بر می آید.

اگر مستاجر می باشید، باید به موعد فسق اجاره اهمیت دهید. در صوتی که زمان موعد آن با تحویل پروژه هزار سوم تناسخ دارد، بایستی فکری به حال زمان های بدون خانه باشید. طبق گفته های تعاونی مسکن کیان، این پروژه در سال 1405 به دست مالکین و مستجرین می رسد.

موقعیت مکانی پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم در یکی از بهترین نقاط تهران، شهرک مروارید شهر قرار دارد. در این منطقه نه تنها خبری از آلودگی هوا و ترافیک نیست، بلکه ویو واحد ها نیز رو به طبیعت بکر منطقه گشوده می شود.

موقعیت این برج، استراتژیک است. از هر سو به یکی از نقاط اصلی استان متصل می شود. با اقامت در این منطقه، تازه پی به خوبی های این شهر می برید. این ابر برج شگفت انگیز در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است.

دریاچه چیتگر به زیبایی ها و امکانات این برج افزوده است. با وجود آن، افراد بیشتری خواهان زندگی در این مجتمع هستند. البته کاملا نزدیک به این دریاچه نیست، بلکه حدود 7 کیلومتر با آن فاصله دارد. با اقامت در واحد های آن، این فاصله برای شما بسیار کوچک و ناچیز می شود.

موقعیت مکانی پروژه هزاره سوم شما را محدود نمی کند. با اقامت در این نقطه از تهران دسترسی شما به شاهراه های اصلی آن نظیر؛ اتوبان همت، حکیم، تهران_کرج و پایانه های حمل و نقل آسان می شود. علاوه بر این به مراکز خریدی مثل ایران مال نیز نزدیک هستید.

بزرگان صنعت ساخت و ساز به این پروژه امید بسیاری دارند. این ساختمان با داشتن 27 طبقه شیک و مجهز توانست در بین اقشار مختلف جامعه، ساکنین خود را پیدا کنند. با اقامت در این مجتمع، تازه طعم شیرین زندگی در یک دنیای مدرنیته را می چشید.

مشخصات پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم یکی از ابر برج های نایاب استان تهران است، که از نظر خدمات رفاهی نمونه ندارد. این مجتمع زیبا برای سکونت خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت بسیار مناسب است. با اقامت در این ساختمان، زندگی برای شما شیرین می شود.

تعاونی سازنده انبوه سازان کیان، تمام امکانات رفاهی شما را فراهم ساخته است. بنابراین حتی برای رفع نیاز های روزمره تان نیز نیاز به رفتن به بازار ندارید. در زیر مشخصات بارز این برج را ذکر می کنم؛

  • تعداد بلوک: تک برج
  • تعداد طبقات: 27طبقه (4 پارکینگ و انباری، 1لابی مجلل + سالن اجتماعات و 22 مسکونی)
  • شرکت سازنده: تعاونی انبوه سازان مسکن کیان
  • تعداد واحد: 176
  • تیپ متراژ واحد ها:100 متر مربع

بیشتر بخوانید: پروژه میلاد علوم و فنون

سخن پایانی

پروژه هزاره سوم، یک ابر برج جذاب با 27 طبقه مبله است. واحد های این برج همه چیز تمام هستند. اگر به دنبال خانه ای مناسب در منطقه 22 هستید، این ساختمان، گزینه مناسبی است. جهت اطلاع از قیمت و شیوه خرید واجد در این مجتمع به وب سایت اینترنتی آسمان هوم مراجعه کنید. در این مجموعه اینترنتی می توانید اطلاعات دقیقی از نرخ املاک در آیت ناحیه خوش آب و هوا به دست آورید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی پروژه پزشکان در مروارید شهر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here