معرفی و بررسی برج کوهسار چیتگر

0
10
معرفی و بررسی برج کوهسار چیتگر

منطقه چیتگر در سال های اخیر رشد زیادی داشته است. به حدی که، تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای سکونت و سرمایه گذاری شده است. سیل کثیری از سرمایه داران و سرمایه گذاران به این منطقه، جهت احداث پروژه های بی نظیر سرازیر شده اند.

پروژه های مسکونی تجاری و اداری فراوانی در این ناحیه احداث شده اند که، از این جمله می توان به برج کوهسار چیتگر اشاره کرد. پروژه مذکور در قالب سه برج به نام برج کوهسار ۱، کوهسار ۲ و کوهسار ۳ چیتگر تقسیم شده است. در ادامه به معرفی و بررسی این پروژه کم نظیر می پردازیم.

مشخصات و ویژگی های پروژه برج کوهسار

برج کوهسار چیتگر در پهنه d منطقه چیتگر احداث شده است. مجموعه احداث کننده این پروژه کوهسار بنیاد مسکونی تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران است. تقسیم بندی جغرافیایی چیتگر در منطقه ۲۲ پایتخت قرار دارد و این شهرک نیز به صورت پهنه پهنه تقسیم بندی شده است.

برای برج های کوهسار مسکونی بوده و هر یک از این برج های سه گانه دارای تعداد ۵ طبقه منفی مختص پارکینگ و انباری هستند. طبیعتاً از آنجایی که، هر برجی نیازمند یک طبقه همکف جهت لابی است؛ طبقه همکف این برج نیز به لابی بسیار مجلل اختصاص داده شده است.

تعداد طبقات مسکونی در هر یک از این برج ها ۱۹ طبقه هستند. لازم به ذکر است که، هر یک از این برج های مسکونی یعنی کوهسار ۱ ۲ و کوهسار ۳ در مرحله گودبرداری به سر می برند. در ساخت این برج ها از شیوه تونلی بهره گرفته می شود و به همین دلیل سرعت ساخت و پیشروی این پروژه بسیار بالا می باشد.

جمله ویژگی های بسیار حائز اهمیت برج کوهسار چیتگر مقاومت بالا و بی نظیر آنها در برابر عوامل طبیعی همچون زلزله و سیل است. به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی در برابر زلزله این برج ها از اسکلت های بسیار مقاوم و تکنولوژی ضد زلزله ساخته می شوند.

از لحاظ متراژ واحدهای مسکونی در هر یک از این برج های سه گانه دارای سه متراژ متنوع هستند. واحدهای مسکونی واقع در جهت مالی و جنوبی برج ها دارای متراژ ۱۱۵ متر مربع هستند. واحدهای مسکونی جهت شرقی و غربی از این برج ها نیز مساحتی بالغ بر ۱۱۰ متر مربع دارند.

در تقسیم بندی این برج های مسکونی تعدادی واحدها در چهار طرف برج نیز قرار دارند که این واحدها از متراژ ۱۲۰ متر مربع برخوردار هستند.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

مشخصات و ویژگی های پروژه برج کوهسار

لوکیشن و دسترسی برج های کوهسار چیتگر

پروژه برج کوهسار چیتگر مشتمل بر سه برج مسکونی به نام کوهسار ۱ ۲ و ۳ است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی تمامی این برج ها در پهنه دی چیتگر قرار دارند. از شهرک چیتگر را می توان جزو پهنه های جدید و نوساز آن به شمار برد.

از آنجایی که، پهنه دی کاملاً در نزدیکی و مجاورت باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد؛ این پهنه را به نام پهنه طبیعت می شناسند. فاصله بسیار اندک این پروژه از دریاچه چیتگر باعث شده تا دسترسی به این دریاچه بسیار راحت و آسان باشد. واحدهای مسکونی در این پروژه به بزرگراه شهید همدانی نیز دسترسی مستقیمی دارند.

برج کوهسار چیتگر به واسطه احداث در پهنه دی، در همسایگی با مجموعه پروژه های دیگر هم چون برج های چشمه سار، برج های نور و برج های آسمان نیز قرار دارد. قرارگیری بلوار پژوهش در کنار پهنه دی این مجموعه دسترسی های بسیار خوبی به سایر مناطق پایتخت می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

امکانات برج های کوهسار چیتگر

برج کوهسار چیتگر از لحاظ امکانات رفاهی و آسایشی جزو پروژه های لوکس و پر امکانات پهنه دید به شمار خواهد رفت. امکانات رفاهی آسایشی مدرن و به روز شده از جمله دلایل استقبال مردم از این نوع پروژه ها می باشد. به ویژه اینکه پیش خرید واحدهای مسکونی در این پروژه می توان به عنوان سرمایه گذاری نیز بهره مند شد.

همانگونه که، پیش از این نیز اشاره شد تعداد ۵ طبقه از طبقه های این برج ها مختص پارکینگ و انباری است بنابراین هر واحد دارای یک پارکینگ و انباری اختصاصی خواهد بود. طبقه بعدی مربوط به لابی مجلل شیک و مجهز است که دارای لابی من با فعالیت شبانه روزی می باشد.

سیستم های دوربین مداربسته و فعال به صورت ۲۴ ساعته در یک اتاق مانیتورینگ از جمله دیگر امکانات امنیتی رفاهی برای تامین امنیت ساکنین پروژه برج کوهسار چیتگر می باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی در این پروژه به صورت مرکزی در نظر گرفته شده است.

همچنین به منظور اطمینان از آسایش و امنیت این برج ها و سکنه سیستم اعلام و اطفاء حریق در تک تک طبقه های مسکونی پارکینگ و انباری نصب و تعبیه می شود. به این ترتیب با ایجاد کوچک ترین حادثه ای در اسرع وقت امکان پیشگیری از گسترش آن وجود خواهد داشت.

کلیه ساکنین در پروژه بی بدیل برج کوهسار چیتگر به راحتی قادر به استفاده از یک سالن اجتماعات چند منظوره و مجهز خواهند بود. به منظور ایجاد انواع جلسه های کاری گردهمایی و غیره استفاده از سالن اجتماعات امری بی نهایت مهم و از جمله امکانات قابل توجه این برج ها خواهد بود.

کلیه واحدهای مسکونی در این برج‌ ها دارای سیستم شوتینگ جهت دفع زباله و مدیریت بهینه پسماند این برج می‌باشند. به این وسیله آسایش افراد ساکن در این برج در رابطه با این موضوع به شکل ایده آلی در نظر گرفته شده و رفاه آنان تامین خواهد گردید.

امکانات برج های کوهسار چیتگر

کلام پایانی

برج کوهسار چیتگر از جمله پروژه های مسکونی پهنه دی واقع در شهرک چیتگر به شمار می رود. کلیه واحدهای مسکونی در این برج ها از چشم انداز ابدی به سمت دریاچه چیتگر باغ ملی گیاه شناسی برخوردار هستند. بنابراین این پروژه از لحاظ امکانات ویو و موقعیت جزو پروژه های منحصر به فرد است.

ما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیش خرید و سرمایه گذاری در هر یک از پروژه های برج کوهسار می توانید با کارشناسان آسمان هوم در تماس باشید. کارشناسان این مجموعه جزو برترین های حوزه تجارت املاک و مستغلات به شمار می روند و به راحتی قادر به ارائه مشاوره به شما خواهند بود.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
5 (1)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج سایه چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here