معرفی و بررسی برج پامچال ٧ چیتگر

0
7
معرفی و بررسی برج پامچال ٧ چیتگر

برج پامچال ٧ چیتگر واقع در منطقه ٢٢ تهران یکی از فرصت های سرمایه گذاری بی نظیر در این ناحیه از پایتخت به شمار می رود. افراد زیادی خواهان خریداری واحد های مسکونی در این مجتمع هستند. دلیل این امر افزایش روزافزون قیمت مسکن در این منطقه است.

بنا به درخواست های مکرر افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه پهنه a منطقه چیتگر در نظر داریم به بررسی و ارزیابی موقعیت این برج بپردازیم. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و یا علاقه مندی به سرمایه گذاری در این پروژه همراه ما باشید.

مشخصات کلی پروژه برج پامچال ٧ چیتگر

مشخصات برج پامچال ٧ چیتگر به طور کلی با سایر برج های واقع در این ناحیه متفاوت است. این تفاوت در ویژگی ها و ساختار این برج بوده که، باعث متمایز شدن این برج نسبت به سایر پروژه های موجود در این منطقه می شود. نهاد سازنده این برج بنیاد تعاونی ارتش جمهوری اسلامی است.

هنگام ورود به منطقه چیتگر ممکن است برج پامچال را، با نام برج خلبان چیتگر نیز بشناسید. گسترش ساخت و ساز ایجاد برج های مسکونی تجاری و اداری و همچنین، سایر امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر باعث شده تا منطقه چیتگر به یک قطب تفریحی و مسکونی در پایتخت تبدیل شود.

داشتن نوآوری در طراحی، استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت و همچنین مطابق با استانداردهای روز جهان، باعث شده تا بر کیفیت و مرغوبیت این برج مسکونی افزوده شود. تیپ پلان و طرح واحدهای مسکونی درون این برج پامچال ٧ چیتگر با یکدیگر متفاوت بوده و شما قادر به خریداری واحدهایی با متراژ متنوع خواهید بود.

تعداد طبقات برج مسکونی پامچال ۷ چیتگر به ۱۶ طبقه می رسد. از این تعداد دو طبقه منفی به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. طبقه بعدی نیز مختص لابی در نظر گرفته شده است. از ١۶ طبقه این برج، تعداد ۱۳ طبقه دیگر باقی خواهد ماند که، مختص واحدهای مسکونی این برج می باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه 22

در رابطه با تعداد اتاق های خواب در واحدهای مسکونی برج پامچال باید بگوییم که، شما قادر به خرید واحدهای ۲ خوابه و یا سه خوابه در این مجتمع خواهید بود. بهره مندی از یک طرح بالقوه تفصیلی در منطقه چیتگر باعث رشد برج در این ناحیه شده است.

مشخصات کلی پروژه برج پامچال ٧ چیتگر

دسترسی های برج مسکونی پامچال چیتگر

برج پامچال ٧ چیتگر از لحاظ داشتن دسترسی جزو برج های با دسترسی بسیار راحت و آسان به تمامی مناطق پایتخت به شمار می رود. برج پامچال چیتگر از سمت شرق به بزرگراه شهید خرازی دسترسی دارد. این در حالی است که، غرب این برج به دریاچه شهدای خلیج فارس و یا همان دریاچه چیتگر می رسد.

باغ ملی گیاه شناسی منطقه چیتگر که، جزو بزرگترین باغ های گیاه شناسی خاورمیانه به شمار می رود از سمت شمالی این برج قابل دسترس خواهد بود. در صورتی که، قصد داشته باشید به شهر بازی هزار و یک شهر بروید بایستی به سمت جنوبی این برج حرکت نمایید.

به طور کلی پروژه برج پامچال ٧ چیتگر به گونه ای طراحی شده تا، از لحاظ موقعیت و لوکیشن در یک محل بسیار مناسب با دسترسی های گسترده و آسان قرار داشته باشد. به همین دلیل به وسیله سکونت در این برج شما به راحتی به سایر نواحی پایتخت دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

خدمات و امکانات رفاهی و آسایشی برج پامچال چیتگر

برج پامچال ٧ چیتگر در پهنه ای منطقه چیتگر احداث شده است. تعاونی سازنده این برج کلیه امکانات مدرن رفاهی و مسکونی را برای این مجموعه در نظر گرفته است. موضوعی که، باعث گسترش افراد متقاضی جهت سکونت در این برج گشته است.

برخورداری از یک سیستم برق اضطراری جزو اولین امکانات بدیهی و ضروری این برج است. طبقه سوم برج پامچال به لابی اختصاص داده شده است این لابی از یک لابی من فعالیت شبانه روزی برخوردار است تا، در صورت لزوم جوابگوی نیازهای ساکنین این برج باشد.

تجهیزات ورزشی مدرن، به روز و پیشرفته جهت استفاده ساکنین این مجتمع درون یک سالن ورزشی چند منظوره قرار داده شده است. آسانسورهای تعبیه شده درون این برج جزو پیشرفته ترین و مدرن ترین آسانسورهای روز دنیا می باشند.

مزیت فوق العاده دیگر برج پامچال ٧ چیتگر استفاده از دستگاه اسپلیت برای تمامی اتاق ها می باشد.

بر روی کلیه اتاق های خواب درون واحدهای این مجتمع یک اسپلیت نصب می باشد. درون هر واحد یک سیستم مجهز تلفن داخلی وجود دارد که، برای مصارف داخلی ساکنین و ارتباط با لابی من مورد استفاده قرار گیرد.

یک های پد بر بالای سطح برج پامچال وجود دارد و در صورت نیاز جهت امدادرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این مورد تعداد یک آسانسور جهت باربری افراد در این مجتمع گنجانده شده است. به منظور افزایش آسایش ساکنین این برج تعداد ۳ آسانسور نفربر نیز وجود دارد.

از جمله مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر برج وجود یک آنتن ماهواره مرکزی و همچنین وای فای است. این برج از تمامی این امکانات رفاهی جهت مصارف افراد ساکن در این مجتمع برخوردار می باشد. همچنین یک عدد هایپر مارکت و هایپر میوه به صورت اختصاصی جهت افراد ساکن در این برج در نظر گرفته شده است.

 

خدمات و امکانات رفاهی و آسایشی برج پامچال چیتگر

کلام پایانی

برج پامچال ٧ چیتگر واقع در پهنه ای دریاچه چیتگر جزو یکی از برج‌های بسیار پرفروش در این منطقه به شمار می‌رود. کاربری این برج مسکونی است و جهت خرید و فروش واحدهای مسکونی درون این برج می‌توانید به مجموعه آسمان هوم مراجعه کنید.

آسمان با برخورداری از کارشناسان مجرب و با سابقه در زمینه خرید و فروش انواع املاک و مستغلات فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش و قیمت املاک در منطقه چیتگر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیپروژه میلاد علوم و فنون
مقاله بعدیمعرفی و بررسی پروژه مهتاب 3 الدوز آذربایجان

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here