معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر

0
12
معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر

برج های چیتگر یکی از نمونه های لوکس و مدرن برج های نوسازی هستند، که در منطقه ی 22 تهران ساخته شده اند. این برج ها به شکل مجتمع های سر به فلک کشیده ای هستند، که ساخت و اجرای آن ها به وسیله شرکت های ساخت و ساز دولتی و غیر دولتی انجام شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر بپردازیم. این برج ها همانطور که اشاره کردیم در منطقه 22 واقع شده، که با اهداف توریستی و گردشگری احداث شده است.

آشنایی با برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر

در ادامه معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر باید به این نکته اشاره کنیم، که منطقه ی چیتگر با توجه به ویژگی های توریستی که دارد، در سال های گذشته از توسعه پذیری زیادی برخوردار شده و تراکم جمعیت در آن بسیار افزایش یافته است. وجود برج های بسیار پیشرفته و سر به فلک کشیده موجب شده است، این منطقه به عنوان یکی از مکان های بسیار فوق العاده برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

برای آشنایی بیشتر با موضوع معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر باید بدانید، که این برج ها در این منطقه ی مناسب سرمایه گذاری قرار گرفته اند. این برج ها علاوه بر موقعیت مکانی منحصر به فرد، از دسترسی های بی نظیری نیز برخوردار می باشند. برج های آبشار 1 و 2 در تقسیم بندی برج مسکونی قرار می گیرند.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

آشنایی با برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر

ویژگی های برج آبشار 1 و آبشار 2

این برج ها در 21 طبقه طراحی و ساخته شده اند. از دیگر ویژگی های این برج ها وجود طبقه ی همکف به عنوان لابی می باشد. علاوه بر این از 3 طبقه ی منفی برخوردار است، که دارای کاربری انباری و پارکینگ می باشند. در 17 طبقه ی باقی مانده ی این برج ها واحد های مسکونی ارائه شده اند.

در ادامه بحث معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر باید بگوییم، این ساختمان ها در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع احداث شده است. این برج ها بر اساس آخرین معیارها و متدهای ستاندارد سازی مربوط به شهر سازی و برج سازی در سطح جهانی ساخته شده اند. با توجه به مقررات برج سازی اسکلت این برج ها به صورت فلزی می باشد. بلوک های مسکونی برج های آبشار در دو تیپ مختلف A و B عرضه شده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

امکانات رفاهی برج های آبشار 1 و 2 چیتگر

امکانات رفاهی یکی از مهمترین موارد در بحث معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر می باشد. این برج ها بر اساس روش های مدرن و لوکس ساخته شده اند. این برج ها با ایجاد امکانات رفاهی علاوه بر شرایط مسکونی فوق العاده از موقعیت بی نظیری برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد.

این برج ها دارای امکانات رفاهی مانند سه دستگاه آسانسور می باشد، که قابلیت حمل نفرات و اثاثیه را دارند. وجود سالن های اجتماعات مجهز با لوازم ورزشی بروز می باشد. وجود سیستم دوربین های مدار بسته در قسمت های مشاع موجب می شود، امنیت این مناطق به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

در ادامه معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر به امکانات رفاهی دیگری نظیر سیستم های کنترل آتش سوزی با قابلیت آدرس پذیری، مهدکودک، آنتن و ماهواره ی مرکزی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی جدید که امکان رعایت اصول بهینه سازی مصرف انرژی را دارند، وجود نگهبان و لابی من شبانه روزی، به همراه پنجره های یو پی وی سی به میزان زیادی ایمنی این برج ها را افزایش داده است.

موقعیت مکانی و دسترسی برج های آبشار 1 و 2 چیتگر

یکی دیگر از فاکتورهای مورد توجه در موضوع معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر موقعیت مکانی و امکان دسترسی این برج ها می باشد. این برج ها در مجاورت همدیگر قرار گرفته اند، از نظر مکانی در قسمت شمالی اتوبان شهید خرازی ولقع شده است. از این رو به مراکز درمانی مانند بیمارستان تریتا دسترسی دارد. ساکنان برج ها می توانند به مراکز تجاری و رفاهی نظیر مجتمع رزمال که دارای امکانات تجاری و اداری می باشد، امکان دسترسی به مراکز تفریحی نظیر دریاچه مصنوعی خلیج فارس، داروخانه، هایپر و دیگر مراکز رفاهی موجب شده که این مکان محل مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار برود. افرادی که با هدف خرید مسکونی نیز به خرید این برج ها اقدام کرده اند، نیز می توانند مایحتاج روزانه خود را به راحتی خریداری نمایند.

براب درک بیشتر این 2 برج باید بگوییم در هر کدام از طبقات این برج ها 8 واحد مسکونی وجود دارد. این واحدها در متراژهای متفاوت در مساحت های مختلفی ارائه شده اند. معمولا واحداهایی با متراژ کمتر نظیر 91 یا 96 متر مربع به صورت دو خوابه طراحی شده اند، واحد های بزرگ تر دارای سه خواب می باشند. فراموش نکنید موقعیت های مکانی و امکان دسترسی مناسب به اماکن تفریحی، فرهنگی، ورزشی نوعی مزایا برای ملک هایی که قابل سرمایه گذاری اهمیت زیادی دارد. این برج ها دارای شرایط ایده آلی برای سکونت و سرمایه گذاری می باشند. هر کدام از واحدهای قرار گرفته در این برج ها دارای پارکینگ و انباری مجزا می باشند.

موقعیت مکانی و دسترسی برج های آبشار 1 و 2 چیتگر

سخن پایانی

با توجه به حساسیت ها و ظرافت های سرمایه گذاری ملک لازم است، در هنگام انجام این کار با افراد متخصص در این زمینه مشاوره کنید. در مطلب معرفی و بررسی برج های آبشار 1 و آبشار 2 چیتگر به برخی از موارد مهم در این زمینه اشاره کردیم.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم خرید و فروش، سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر یک موقعیت ایده آل است. افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند باید از مشاوران حرفه ای نظیر آسمان هوم کمک بگیرند. پیش از خرید یا سرمایه گذاری ملک در این منطقه می توانید جوانب امر را با بررسی امکان دسترسی، موقعیت مناسب و برخورداری ملک از امکانات رفاهی انجام دهید. پس از آن گزینه مورد نظرتان را با توجه به موقعیت و بودجه ای که در اختیار دارید خریداری نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج کوهسار چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده ۵ چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here