معرفی و بررسی برج سایه چیتگر

0
5
معرفی و بررسی برج سایه چیتگر

با احداث دریاچه مصنوعی چیتگر کم کم شاهد گسترش و پیدایش رونق در این منطقه شده ایم. این منطقه به واسطه برخورداری از آب و هوای خوش وجود دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر مکان فوق العاده ایده آلی جهت تفریح و سکونت است.

به واسطه همین امتیازات و وجود انواع و اقسام امکانات رفاهی گردشی آسایشی و تفریحی شاهد گسترش پروژه های مسکونی زیادی در این منطقه هستیم. برج سایه چیتگر از این قبیل پروژه ها می باشد که، در این مبحث به بررسی و معرفی آن می پردازیم.

مشخصات و ویژگی های برج سایه

برج سایه چیتگر در پهنه d از سری مجموعه پهنه های شهرک چیتگر واقع شده است. این شهرک شامل ۵ پهنه a پهنه b، پهنه c، پهنه d و پهنه e می باشد. موقعیت این پهنه به گونه ای است که اکثر پروژه های معروف دریاچه چیتگر در این پهنه مستقر هستند.

به دلیل اینکه پروژه های غول پیکر و بسیار معروف در این ناحیه از شهرک چیتگر احداث شده اند امکانات رفاهی آسایشی تفریحی فراوان و بسیار مدرنی در این منطقه نیز وجود دارند. استقرار این امکانات در این پهنه کلیه ساکنان این برج ها را، از هر گونه امکانات دیگری بی نیاز می کند.

از این جهت خرید ملک در این منطقه علاوه بر ایجاد امکانی برای سکونت در یکی از بهترین مناطق، به عنوان یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها نیز در نظر گرفته می شود. بنابراین اطلاعات و حقایق افراد زیادی خواهان تهیه واحد مسکونی در پروژه برج سایه چیتگر هستند.

برج های سایه شامل دو برج سایه ١ و سایه ٢ می باشند. تعداد طبقات واحدهای مسکونی در برج های سایه یک و سایه ۲ هر کدام شامل ۲۴ طبقه هستند. به طور کلی از این تعداد طبقات در برج های سایه ۱ و ۲ ۵ طبقه منفی مخصوص پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

از این تعداد ۱۹ طبقه باقیمانده برای احداث و ساخت واحدهای مسکونی استفاده می شود. تیپ نقشه و پلان آن جهت ساخت این برج های دوگانه کاملاً متفاوت و متنوع است. برای مثال واحدهای غربی و شرقی دارای متراژ ۱۱۰ متر مربع هستند.

در جهت شمالی و جنوبی برج های مسکونی سایه واحدهایی بالغ بر ١١۵ متر مربع احداث شده است. این در حالی است که، واحد های مسکونی اطراف برج های سایه از متراژی برابر با ١٢٠ متر مربع برخوردار هستند. از این جهت شاهد تنوع در متراژ واحد های مسکونی این برج ها هستیم.

از سیستم قالب تونلی باعث کاهش هزینه ها و مصارف در تولید این برج های مسکونی می شود. به عنوان مثال تعداد نیروی انسانی در ساخت این برج ها کاهش پیدا کرده و در کاهش مصرف بتن و فولاد نقش موثری دارد. همچنین اجرای این سیستم به افزایش مقاومت برج ها در برابر زلزله کمک شایانی می نماید.

مراحل اجرا و به اتمام رساندن این پروژه حدود ۵ سال پیش بینی شده است با اتمام این مدت و تکمیل برج ها واحدهای مسکونی تحویل پیش خریداران و مشتریان خواهد شد. با توجه به استفاده از تکنولوژی و سیستم تونلی سرعت اجرای این پروژه ها بسیار ایده آل می باشد.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

مشخصات و ویژگی های برج سایه
امکانات برج های دو گانه سایه چیتگر

برج سایه چیتگر در دو برج سایه چیتگر ۱ و سایه چیتگر ۲ در ناحیه پهنه دی در حال احداث است. امکانات رفاهی آسایشی و تفریحی گسترده ای برای ساکنین این مجموعه ها در نظر گرفته شده است که، این پروژه ها را در دست پروژه های بی نظیر و منحصر به فرد این ناحیه طبقه بندی می کند.

همانگونه که در مقدمه این مطلب نیز ذکر شد این برج ها هر کدام دارای ۲۴ طبقه خواهند بود. تعداد ۱۹ طبقه مخصوص احداث واحدهای مسکونی و همچنین ۵ طبقه برای لابی پارکینگ و انبارها در نظر گرفته شده است. بنابراین هر واحد مسکونی از یک پارکینگ و یک انباری برخوردار می شود.

از جمله امکانات ابتدایی و بسیار مهم در برج سایه چیتگر ١ و ٢ می توان به یک طبقه لابی بسیار مجلل وسیع و بزرگ اشاره نمود. استفاده از لابی جهت گذراندن اوقات فراغت و همچنین محلی برای انتظار توسط ساکنین این برج سایه چیتگر از جمله امکانات رفاهی است.

همچنین یک اتاق جهت مانیتورینگ و کنترل انواع دوربین های قرار گرفته در این برج ها در نظر گرفته شده است. سیستم اعلام و اطفای حریق از جمله مهم ترین امکانات رفاهی است که بایستی برای تمامی برج ها در نظر گرفته شود تا، امنیت ساکنین برج ها به بهترین شکل تامین شود.

وجود یک عدد هلی پد بر روی بام این برج ها برای استفاده در مواقع ضروری پیش بینی شده است. از جمله دیگر امکانات رفاهی در راستای تامین سلامت ساکنین این برج ها استفاده از سالن ورزشی است. افراد ساکن در این برج ها به راحتی می توانند از سالن های مجهز ورزشی در این برج ها بهره مند شوند.

برج سایه چیتگر مجهز به سالن اجتماعات نیز می باشد که جهت برگزاری انواع مجالس و جلسه های رسمی و ارائه انواع کنفرانس ها ساکنین این مجموعه می توانند از این سالن استفاده نمایند. سیستم های سرمایشی و گرمایشی در برج های سایه چیتگر ۱ و ۲ از نوع سرمایش و گرمایش مرکزی است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

دسترسی و لوکیشن برج های سایه چیتگر

برج سایه چیتگر به واسطه قرارگیری در پهنه دی از شهرک چیتگر دارای دسترسی های بسیار ساده و فراوانی است به گونه ای که ساکنین در این برج ها به راحتی قادر به دسترسی به تمامی نواحی پایتخت خواهند بود. نزدیکی و مجاورت به دریاچه و پارک چیتگر از جمله مهم ترین دسترسی های این برج ها به شمار می روند.

مجتمع تفریحی ایران مال و همچنین مجتمع تفریحی بام لند، باغ ملی گیاه شناسی، بزرگراه شهید همت، بزرگراه آزادگان، آزاد راه تهران- کرج از جمله دسترسی های آسان ساکنین این ب ج ها هستند.

دسترسی و لوکیشن برج های سایه چیتگر

کلام پایانی

برج سایه چیتگر با امکانات رفاهی آسایشی بی نظیر و ایده آل واقع در پهنه بی شهرک چیتگر است. طبق پیش بینی تعاونی سازنده این پروژه برج ها و واحدهای مسکونی پس از ۵ سال قابل انتقال و واگذاری به متقاضیان و افراد خریدار می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آسمان هوم مراجعه کنید. این مجموعه یکی از فعالان مطرح در زمینه خرید و فروش املاک در این منطقه به شمار می رود.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج دریا چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج کوهسار چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here