معرفی و بررسی برج باران چیتگر

0
15
معرفی و بررسی برج باران چیتگر

ما در طول این مطلب از آسمان هوم می خواهیم، به معرفی و بررسی برج باران چیتگر بپردازیم. این متن به درد کسانی می خورد، که قصد سرمایه گذاری در منطقه بیست و دو تهران را دارند. برج های باران در پهنه D (دی) منطقه چیتگر قرار گرفته است. بگذارید، اوّل به شهرک چیتگر اشاره ای کوچک داشته باشیم. این شهرک یکی از مشهورترین قسمت های منطقه 22 است. اگر که با ورود به این شهرک با نام پهنه رو به رو شدید، تعجب کنید. زیرا تقسیم بندی های صورت گرفته برای این شهرک با ما نامِ پهنه انجام شده است.

بیایید، تا در ادامه این مطلب بیشتر درباره برج های باران با همدیگر صحبت کنیم. قطعاً برای شما سرمایه گذاران عزیز هم جذاب خواهد بود.

درباره شهرک چیتگر بیشتر بدانید!

ما پیش از معرفی و بررسی برج باران چیتگر بهتر است، شهرک چیتگر را کمی به شما معرفی کنیم. همانطور که گفتیم، یکی از مشهورترین شهرک های منطقه بیست و دو تهران، شهرک چیتگر است. فرقی ندارد، که قصد شما سرمایه گذاری یا سکونت می باشد! زیرا برای هردوی این هدف ها شهرک چیتگر یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. شاید که شما از ما بپرسید، چرا‌!

در واقع این مسئله از تعاونی معتبری سرچشمه می گیرد، که کار ساخت و ساز شهرک را برعهده گرفته است. از سویی دیگر حق مالکیت تمامی برج های ساخته شده یا در حالِ ساختِ این منطقه برای تعاون ارتش است. این موضوع خود می تواند، قوت قلبی برای خریدی مطمئن تر باشد. سهام متعلق به اعضاء با سه متراژ متنوع می باشد. بگذارید، در معرفی و بررسی برج باران چیتگر بیشتر به این مسئله بپردازیم.

پس از پشت سَر گذاشتن انتخاب واحدها توسطِ اعضای محترم تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران سهام ها به سمت بازار سوق داده می شود. اگر که شما قصد خرید و فروش یکی از واحدهای برج سه گانه باران را در سَر دارید، باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید. برای انتخاب یکی از این دو کارها (یعنی خرید و فروش) باید به دفتر تعاونی سازنده برج ها مراجعه کنید.

حال بهتر است، به معرفی و بررسی برج باران چیتگر بپردازیم. اگر که می خواهید، اطلاعاتِ بیشتری کسب کنید، در ادامه این مطلب از آسمان هوم با ما همراه باشید.

 

با برج باران بیشتر آشنا شوید!

برج های باران به صورت سه گانه هستند. یعنی آن که به سه دسته باران یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند. برج باران دارای کاربری مسکونی است. اگر که می خواهید، درباره محل برج های باران بدانید؛ در پهنه D شهرک چیتگر در حال ساخت و ساز می باشد. نکته جالب توجه این که تعداد بلوک موجود در این پهنه بیست و دو عدد می باشد.

در معرفی و بررسی برج باران چیتگر باید بگوییم؛ هر سه این برج ها دارای بیست و چهار طبقه به علاوه پنج طبقه برای پارکینگ می باشد. همچنين برای برج باران یک، باران دو، باران سه یک طبقه برای لابی در نظر گرفته شده است. یعنی تعداد طبقات مسکونی این برج نوزده عدد است.

شیوه ساخت این برج ها حالتِ تونلی دارد. اگر که به دنبال برجی مقاوم در برابر عوامل طبیعی چون؛ زمین لرزه هستید، حتماً خرید از مجتمع مسکونی باران را پیشنهاد می کنیم. زیرا کیفیت ساخت و ساز چنین برج هایی بسیار بالاست. همچنین مجتمعی بسیار لوکس و زیبا در این منطقه دوست داشتنی محسوب می شود.

در معرفی و بررسی برج باران چیتگر باید به شما بگوییم‌؛ که برخی از شما به دنبال نمونه های عایق شده در برابر رطوبت و حرارت می باشید. در چنین مواردی هم برج معرفی شده می تواند، نیاز شما را برطرف کند. پس اصلاً نگران نباشید!

اگر که درباره مراحل کار این برج ها سؤال دارید، باید بگوییم؛ که در حال حاضر مرحله گودبرداری، فونداسیون را سپری کرده است. بنابر آمارهایی که از جانب تعاونی سازنده ارائه شده است، برای ساخت برج باران به پنج سال زمان نیاز می باشد. سپس واحدهای کامل شده به سرمایه گذاران عزیز و مالکین محترم برج تقدیم می گردد.

ما در ادامه متن به معرفی و بررسی برج باران چیتگر بیشتر خواهیم پرداخت. اگر که شما به اطلاعات بیشتری در این حیطه نیاز دارید، در ادامه ما را همراهی نمایید.

 

با برج باران بیشتر آشنا شوید!

مشخصات و ویژگی های برج باران چیتگر

همانطور که شما تا به این قسمت از مطلب متوجه شدید، برج های باران دارای کاربری مسکونی است. هریک از برج های باران یک، باران دو و باران سه دارای 24 طبقه می باشد. البته تمامی این طبقات مربوط به کاربری مسکونی نبوده و پنج طبقه از آن ها به پارکینگ اختصاص دارد. در هریک از نوزده طبقه ده واحد مسکونی جای گرفته است.

در معرفی و بررسی برج باران چیتگر توجه داشته باشید، که واحدها دارای سه متراژ متفاوت می باشند و خریداران عزیز می توانند، با توجه به بودجه خود یکی از واحدها را برای خرید انتخاب کنند. یک گروه از واحدها دارای متراژ 120 بوده و در چهار گوشه برج طراحی شده است. برخی از واحدها دارای متراژ 115 بوده و در جهات شمالی و جنوبی برج قرار گرفته است. حال دسته ای دیگر 110 متری بوده و در جهات شرقی و غربی برج واقع شده است.

مهم ترین امکانات‌ تعبیه شده در واحدهای برج باران

اکنون در معرفی و بررسی برج باران چیتگر به بیانِ مهم ترین امکانات تعبیه شده در واحدها می پردازیم. واحدهای برج سه گانه باران به صورت دو خوابه طراحی شده است. یکی از مهم ترین مزایا که باید نام ببریم، وجودِ کمد دیواری در تمامی اتاق خواب هاست. علاوه بر این ها به جزء سرویس بهداشتی ایرانی دارای نوعِ فرنگی هم هستند.

اگر که شما برروی وجودِ چَشم انداز ابدی حساس هستید، نگران نباشید. زیرا این برج ها در جایی هستند، که اکثر واحدهای آن دارای ویویی دائمی است.

مهم ترین امکانات‌ تعبیه شده در واحدهای برج باران

مهم ترین امکانات برج های باران که باید آن ها را بشناسید!

یکی از لاکچری ترین پهنه های موجود در دِل شهرک چیتگر D است. اگر که شما قصد سرمایه گذاری در منطقه بیست و دو تهران را دارید، نسبت به این قسمت چَشم پوشی نکنید! همانطور که گفتیم، برج باران یک، باران دو، باران سه متعلق به بنیاد تعاونی ارتش می باشد. بگذریم، در معرفی و بررسی برج باران چیتگر توجه داشته باشید، که امکانات رفاهی بسیاری دارند. شاید به همین خاطر است، که افراد بسیاری به قصد سرمایه گذاری این منطقه را انتخاب می نمایند.

برخی از امکانات و خدمات رفاهی تعبیه شده برای این برج ها عبارت است، از؛

  • جایگاهی برای فرود بالگرد.
  • لابی مَن به صورت شبانه روزی.
  • سیستمی برای دورریخت زباله ها.
  • سیستم اعلان حریق و اطفاء آتش سوزی.
  • برخورداری از سیستم دوربین های مداربسته.
  • وجودِ سالن اجتماعات که مجهز و چند منظوره می باشد.
  • سرویس سرمایشی و گرمایشی هر سه برج مرکزی است.
  • وجودِ پارکینگ و انباری برای هریک از واحدها به صورت جداگانه.

در معرفی و بررسی برج باران چیتگر بهتر است، بگوییم؛ اینها تنها چندی از امکانات رفاهی برج های سه گانه باران است‌.

مهم ترین امکانات برج های باران که باید آن ها را بشناسید!

برج سه گانه باران دقيقاً کجا قرار گرفته است؟

همانطور که گفتیم این برج سه گانه تازه فرآیندی ساخت خود را آغاز نموده است. اگر که می خواهید، بدانید دقيقاً کجاست، به پهنه دی بروید. این پهنه دارای موقعیت مکانی فوق العاده قوی می باشد. چرا که به باغ گیاه شناسی واقع در غرب تهران نزدیک بوده و علاوه بر یک تفریح عالی، آب و هوایی دلنشین برای شما فراهم می کند. این برج ها در مجاورت با بزرگراه شهید همدانی است.

به عبارتی برج یک و دو دقیقاً در مجاورت با بزرگراه بوده و برج باران سه مقابل آنها قرار گرفته است. بنابراین در معرفی و بررسی برج باران چیتگر باید گفت، که شما برای رفت و آمد مسیرهایی بسیار پیش روی خود خواهید داشت. مثل؛ بزرگراه شهید همدانی، آزاد راه تهران و کرج، بزرگراه شهید همت!

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

طریقه خرید و فروش از برج سه گانه باران

بسیاری از افراد با مطالعه مطالب فوقانی ترغیب به خرید یک واحد از برج های سه گانه باران می شوند. این برج ها به تازگی مراحل ساخت و ساز خود را شروع کرده است. ولی اگر که قصد خرید و فروش را دارید، به این نکته مهم توجه داشته باشید؛ برج های باران بنابر متر مربع قابلیت نقل و انتقال را داراست. پس از این جهتِ هیچ جای نگرانی باقی نمی ماند.

مهم ترین ویژگی های برج باران چیست!

شاید این یکی از مهم ترین سؤالات شماست، که در معرفی و بررسی برج باران چیتگر از ما پرسیده می شود. شاید که از حائز اهمیت ترین خصوصیت این برج ها مشخص بودن جهتِ واحدها، طبقه و همچنین متراژ آنهاست! آن دست از سرمایه گذارانی که به دنبال بهره‌مندی از ارزش افزوده در کوتاه ترین زمان ممکن هستند، برج باران برایشان یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

پس می توان با اطمینان گفت، به دلیل حضور تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این برج ها یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای شماست.

 

معرفی و بررسی برج باران چیتگر

بیشتر بخوانید: پروژه میلاد علوم و فنون

سخن آخر

دوستان عزیز همانطور که خواندید، ما به معرفی و بررسی برج باران چیتگر پرداختیم. برج هایی سه گانه که در پهنه D مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد. این برج های سه گانه به دلیل برخورداری از چَشم اندازی ابدی، آب و هوایی دلنشین و قرار گرفتنِ در یکی از بهترین نقاط تهران می تواند، برای سرمایه گذاری فوق العاده باشد.

از سویی دیگر حضور تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراحل ساخت و ساز این مسئله را تشدید می کند. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از آسمان هوم برای شما مفید و موثر بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیشهرک صدرا فاز 2
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج پامچال 8 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here