معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر

0
6
معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر

یکی از لوکس ترین و مدذن ترین برج های مجموعه ارکیده، که در شهرک چیتگر احداث شده است، برج 7 ارکیده می باشد. این برج بسیار زیبا دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد. با توجه به موقعیت منحصر به فرد برح 7 ارکیده این ساختمان به عنوان یک فرصت فوق العاده برای خرید ملک مسکونی و سرمایه گذاری به شمار می رود.

در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر بپردازیم. برای آشنایی بیشتر قصد داریم به بررسی ویژگی ها و امکانات رفاهی، موقیت مکانی این برج بپردازیم.

آشنایی بیشتر با برج 7 ارکیده چیتگر

معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر را با پرداختن به ویژگی های این برج پی می گیریم. یکی از برج های زیبا و بلند در پهنه ی a شهرک چیتگر برج 7 ارکیده می باشد. این سازه ی بسیار زیبا با هدف کاربری مسکونی احداث شده است. ساخت برج ارکیده 7 در 19 طبقه انجام گرفته، که سه طبقه ی منفی آن را به انبار و پارکینگ اختصاص داده اند. طبقه ی همکف این برج را به عنوان لابی در نظر گرفته اند. 15 طبقه ی باقی مانده نیز برای کاربری مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر باید بدانید، که نمای این ساختمان از متریال سیمان ساخته شده که ظاهر زیبایی را به نمایش می گذارد. همانطور که می دانید برای ساخت این برج از متریال اولیه با کیفیت استفاده شده است. برای ساخت دیوارهای این برج از بلوک های هلبکس استفاده شده، درب های خواب در کل همه ی درب هایی که در این برج تعبیه شده اند، از جنس HDF می باشند. همه ی دیوارهای این برج با استفاده از نقاشی و کاغذ دیواری دیزاین شده است.

از دیگز ویژگی هایی که در معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر می توانیم به آن اشاره کنیم، وجود کمد دیواری های بزرگ در همه ی واحدها می باشد. درباره مقاوم سازی این برج باید به این نکته اشاره کنیم، که همه ی این فرایند بر اساس آخرین استاندارد و متدهای ایمنی و شهرسازی در دنیا اجرا شده است. اسکلت برج هفت چیتگر به شکل فلزی می باشد، برای ایجاد استحکام در اتصالات از پیچ و مهره استفاده شده است.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

آشنایی بیشتر با برج 7 ارکیده چیتگر

بررسی امکانات و مشاعات مجتمع مسکونی ارکیده 7

یکی داز عاملین تاثیرگذار در معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر برررسی امکانات و مشاعات این برج می باشد. اولین مشخصه ی برج هفت ارکیده چیتگر لوکس و مدرن بودن آن است. این ویژگی موجب می شود افراد برای خرید و سرمایه گذاری در این برج ترغیب شوند. وجود امکانات ایده آل در این برج باعث شده شرایط زندگی برای ساکنین آن بسیار راحت و لذت بخش گردد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

  • برج هفت ارکیده دارای یک سالن اجتماعات چند منظوره می باشد.
  • قابلیت دسترسی به شبکه های داخلی و خارجی از طریق آنتن و ماهواره ی مرکزی امکانپذیر است.
  • این برج مجهز به اگزاست فن می باشد.
  • برای ساخت واحدهای مسکونی این برج از بهترین متریال و مصالح با کیفیت بالا استفاده شده
  • در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر باید به وجود سیستم سوتی مرکزی به همراه تلفن داخلی بین لابی من و ساکنان برج اشاره کنیم.
  • وجود سیستم هشدار و کنترل آتش سوزی باعث ارتقاء ایمنی در ساختمان شده است.
  • وجود هواساز چهت تهویه مطبوع، برخورداری از فن کوئل با دو کوئل
  • برخورداری از سامانه ی مانیتورینگ هوشمند
  • وجود لابی من شبانه روزی باعث حفظ پرستیژ و ایمنی ساختمان می شود.
  • این ساختمان دارای چیلر مرکزی و دمنده های ثابت می باشد.
  • امکان دسترسی به سالن ورزشی پیشرفته و مدرن
  • وجود سیستم برق اضطراری
  • آسانسورها در چهار لاین ارائه شده که قابلیت حمل افراد و بار را دارند.
  • همه اتاق خواب های این برج مسکونی مجهز به اسپیلت می باشد.
  • در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر لازم است بدانید این برج مجهز به امکانات مدرن و پیشرفته نظیر هلی پد و شوتینگ زباله می باشد.
  • وجود سرایداری و سیستم دوربین مدار بسته در همه بخش های مشاعات باعث ارتقاء امنیت در این برج شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

دسترسی به مسیرهای رفت و آمد برای برج 7 ارکیده

یکی از مهمترین موارد که در انتخاب و سرمایه گذاری برج 7 ارکیده تاثیر دارد، دسترسی به مسیرهای تردد است. قصد داریم مسیرهای دسترسی را در معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر ارائه دهیم. این برج در شهرک چیتگر واقع شده، که طرز قرارگیری آن باعث شده به شریان های اصلی تردد در هتران دسترسی داشته باشد. ساکنان این برج ها می توانند برای رفت آمد خود از اتوبان های همت و حکیم استفاده کنند. علاوه بر این برای تردد به دیگر نقاط تهران از امکانات آزاد راه تهران کرج و اتوبان های خرازی و آزادگان کمک بگیرند.

افرادی که قصد دارند از وسایل نقلی ی عمومی برای حمل و نقل و تردد استفاده نمایند، امکان دسترسی به ایستگاه متروی ایزان خودرو و ایستگاه های مربوط به ترمینال پنچ حمل و نقل شهری را خواهند داشت. این موارد باعث شده که ساکنین برج ارکیده 7 چیتگر به سادگی، در سطح شهر تردد کنند.

در ادامه موضوع معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر باید به امکان دسترسی به مناطق تفریحی و تجاری نظیر پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی، مجتمع ایران مال، مراکز درمانی و انواع امکانات رفاهی دیگر نظیر خشکشویی، خودپرداز اختصاصی، سوپرمارکت، هایپر، رستوران، مکان های آموزشی، فست فود، داروخانه و ….. اشاره کنیم.

 

دسترسی به مسیرهای رفت و آمد برای برج 7 ارکیده

سخن پایانی

با معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر قصد داریم اطلاعات بیشتری در زمینه سرمایه گذاری و خرید واحدهای این برج در اختیار متقاضیان قرار دهیم. افرادی که قصد خرید یا سرمایه گذاری در این برج را دارند، می توانند برای عملکرد بهتر از مشاوره ی افراد متخصص و حرفه ای بهره مند شوند. گروه آسمان هوم با در اختیار داشتن کادر مجرب امکان ارائه ی هر نوع مشاوره در زمینه خرید، سرمایه گذاری در منتطقه چیتگر و برج ارکیده 7 را برای شما به وجود می آورد.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی پروژه هزاره سوم
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here