معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر

0
4
معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر

همانطور که می دانید در سال های اخیر منطقه 22 تهران به محل مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید ملک تبدیل شده است. یکی از پیشنهادات بسیار ایده آل برج ارکیده 11 می باشد. این برج از یک موقعیت مکانی فوق العاده برخوردار است، گزینه مناسبی برای سکونت و سرمایه گذاری به شمار می رود. در حالت کلی می توانیم ادعا کنیم منطقه 22 موقعیت های فوق العاده ای از نظر سرمایه گذاری درون خود دارد. برای آشنایی بیشتر با این موضوع به معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر خواهیم پرداخت.

آشنایی با مشخصات برج ارکیده 11

در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر باید به این موضوع اشاره کنیم، برج ارکیده 11 از موقعیت مکانی و لوکیشن عالی در بین برج های نوساز قرار گرفته است. یکی از بهترین و ایده آل ترین شهرک های مسکونی در منطقه ی 22 چیتگر می باشد. برج هایی که در این محدوده هستند، از طراحی لوکس، مدرن و امروزی برخوردار هستند.

برج ارکیده 11 در محدوده ی a قرار گرفته است، این برج دارای ارتفاع بلندی می باشد از ظاهر و نمای بسیار فوق العاده ای برخوردار است. در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر باید بدانید این برج با کاربری مسکونی بوده و دارای 31 طبقه می باشد. 3 طبقه منفی در این برج شامل پارکینگ و انبار می باشد. 27 طبقه ی باقی مانده دارای کاربری مسکونی می باشند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برج ارکیده استفاده از متریال بلوک هبلکس برای ساخت دیوارها می باشد. علاوه بر درب های اتاق خواب ها همه ی درب هایی که در واحدهای مسکونی متعلق به این برج تعبیه شده است، از متریال HDF استفاده شده است.

برای آشنایی بیشتر با معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر باید بدانید این مجتمع بر اساس استانداردها، اصول مقررات بین المللی در زمینه شهر سازی و برج سازی طراحی و ساخته شده اند. وجود اسکلت تمام فلزی گواه اسن حرف است. همه اتثالات اسکلت فلزی برج 11 ارکیده با استفاده از پیچ و مهره ها به همدیگر متصل شده اند. نمای این برج از سیمان می باشد، همه واحدهای مسکونی موجود در ا ین برج مجهز به کمد دیواری های بزرگی می باشند.

در هر طبقه بین 4 تا 8 واحد مسکونی وجود دارد، که در متراژهای مختلفی ارائه شده اند. واحدهایی که در بخش های بالایی این برج قرار دارند دارای ویو و چشم انداز فوق العاده ای می باشند. کمترین مساحتی که برای واحد های مسکونی موجود در برج ارکیده 11 در نظر گرفته شده است، 78 و بیشترین مساحت برای واحدها 253 می باشد. این واحدها بر اساس متراژ آن ها به شکل دو یا سه خوابه طراحی شده اند. در صورت انتخاب واحد های جنوبی می توانید از منظره ی زیبای پارک چیتگر لذت ببرید.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

آشنایی با مشخصات برج ارکیده 11

بررسی امکانات و مشاعات مجتمع مسکونی ارکیده 11 شهرک چیتگر

امکانات نقش بسیار مهمی در معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر دارند. همه ی این برج ها از امکانات رفاهی فوق العاده ای برخوردار هستند. برج های ارکیده دارای امکانات رفاهی و مشاعات فوق العاده ای می باشد. این برج ها مجهز به سیستم کنترل و هشدار آتش سوزی هستند.

  • قابلیت دسترسی به ماهواره و آنتن مرکزی و قابلیت دریافت همه ی شبکه های داخلی و خارجی وجود دارد.
  • برای ساخت همه واحدهای این مجتمع مسکونی از متریال مرغوب و با کیفیت استفاده شده است.
  • حضور لابی من حرفه ای در طول شبانه روز باعث ارتقاء امنیت ساختمان می شود.
  • همه مشاعات این برج ها مجهز به دوربین مدار بسته می باشد.
  • مجهز به هوا ساز و تهویه مطبوع می باشد.
  • در ادامه ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر باید بگوییم، این مجتمع مسکونی علاوه بر اگزست فن به سالن های اجتماعات چند منظوره دسترسی دارد.
  • همه واحدهای مسکونی مجهز به انباری و پارکنیگ اختصاصی می باشد.
  • امکان دسترسی به دستگاه اختصاصی خودپرداز در این مجتمع وجود دارد.
  • این مجتمع مسکونی مجهز به سالن های ورزشی پیشرفته می باشد.
  • از دیگر امکانات رفاهی فوق العاده در این آیتم دسترسی به سیستم برق اضطراری، سیستم صوتی مرکزی و اتاق مخابرات می باشد.
  • علاوه بر موارد ذکر شده برج ارکیده دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای است، که در نوع خود بی نظیر هستند.

بررسی امکانات و مشاعات مجتمع مسکونی ارکیده 11 شهرک چیتگر

مسیر های رفت و آمد به مجتمع مسکونی ارکیده 11 شهرک چیتگر

یکی از موارد تاثیرگذار در معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر امکان دسترسی و موقعیت مکانی این سازه می باشد. طراحی این برج از لحاظ موقعیت مکانی بسیار عالی و فوق العاده می باشد. همه ی ساکنین این برج ها می توانند از مسیرهای بسیار روان به امکانات رفاهی بیرون مجتمع دسترسی داشته باشند.

محل قرارگیری منطقه ی 22 به گونه ای است، که به همه ی شاهراه های مهم شهر تهران دسترسی مناسبی داشته باشد. ساکنین این برج ها می توانند از طریق اتوبان های حکیم، خرازی و همت به علاوه اتوبان تهران کرج به سطح شهر دسترسی آسانی خواهند داشت.

در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر باید به این نکته اشاره کنیم، که امکان دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی به وسیله پنج ترمینال حمل و نقل عمومی امکان پذیر می باشد. علاوه بر این افراد می توانند از ایستگاه مترو ایران خودرو برای تردد استفاده کنند.

ساکنین برج ارکیده 11 در چیتگر می توانند تنها با یک پیاده روی کوتاه از امکانات تفریحی مانند پارک جنگلی چیتگر برخوردار شوند. علاوه بر این می توانند برای خرید به مجتمع تجاری ایران مال مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

سخن پایانی

همانطور که قبلا اشاره کردیم سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه 22 نیاز به مشاوره تخصصی دارد. در این مطلب سعی کردیم به برخی موارد تاثیرگذار در معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر اشاره کنیم. گروه آسمان هوم به عنوان یک تیم تخصصی فوق العاده حرفه ای می تواند افرادی را که قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه را دارند، بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. همانطور که در ابتدای موضوع معرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر اشاره کردیم برج ارکیده 11 از مزیت های فوق العاده ای برخوردار است، که ارزش زیادی جهت سرمایه گذاری و خرید ملک را دارد.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here