معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر

0
9
معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر

اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر را دارید، برج ارکیدخ 10 یکی از گزینه های مناسب برای این کار می باشد. این برج مسکونی به عنوان یکی از بهترین سازه ها در شهرک چیتگر به شمار می رود. موقعیت مکانی فوق العاده و دسترسی بی نظیر به امکانات رفاهی موجب شده، که این منطقه به عنوان یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری به شمار برود.

برای آشنایی بیشتر با این موقعیت، قصد داریم به معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

مشخصات کامل مجتمع مسکونی ارکیده ده شهرک چیتگر

در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر قصد داریم مشخصات مهم این برج را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار بدهیم. برج ارکیده 10 در پهنه ی a قرار گرفته است. در واقع این بخش یکی از قدیمی ترین بخش های شهرک چیتگر به شمار می رود، که کاربری مسکونی دارد.

همانطور که می دانید، برج 10 ارکیده یکی از پروژه های مسکونی است، دارای 31 طبقه می باشد. طبقه ی همکف این برج که بسیار لوکس و مجلل طراحی شده به عنوان لابی این برج در نظر گرفته شده است. پارکینیگ و انباری این برج را به طبقه های منفی اختصاص داده اند. 27 واحد باقی مانده را به عنوان واحدهای مسکونی در نظر گرفته اند.

برای آشنایی با موضوع معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر از مصالح با کیفیت بالایی ساخته شده اند. به عنوان مثال از بلوک های هبلکس برای ساخت دیوارهای واحدهای این برج استفاده شده است. همه ی درب های به کار رفته در واحدهای مسکونی از جنس HDF می باشد. از دیگر مشخصات بسیار منحصر به فرد این برج مسکونی، وجود کمد دیواری های بسیار بزرگ و جادار در واحدها می باشد.

این برج بر اساس قوانین و مقررات برج سازی ساخته شده است. فرایند مقاوم سازی در این سازه انجام گرفته است، به همین دلیل در برابر زلزله مقاوم می باشد. وجود اسکلت فلزی در این برج موجب پایداری بالای آن شده است. اتصالات موجود در این اسکلت به وسیله ی پیچ و مهره به همدیگر متصل شده است. اگر برای خرید و سرمایه گذاری به دنبال یک برج مدرن و خوش ساخت هستید، برج ارکیده 10 یک گزینه بسیار عالی به شمار می رود.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

مشخصات کامل مجتمع مسکونی ارکیده ده شهرک چیتگر

بررسی امکانات و مشاعات مجتمع مسکونی ارکیده 10 شهرک چیتگر

امکانات نقش بسیار مهمی در معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر دارد. برج 10 ارکیده چیتگر و دیگر برج های این مجموعه از امکانات رفاهی فوق العاده ای برخوردار هستند. برای آشنایی بیشتر به برخی امکانات موجود در این برج اشاره خواهیم کرد.

  • برج های مجموعه ارکیده برای کلیه ی مشاعات خود از سیستم دوربین مدار بسته کمک می گیرند.
  • برای ساخت این برج ها از متریال و مصالح باکیفیت استفاده کرده اند.
  • برخورداری از سیستم هشدار و پیگیری آتش سوزی
  • امکان دسترسی به اتاق مخابرات
  • وجود فن کوئل به همراه دو کوئل
  • قابلیت دریافت همه ی شبکه های داخلی و خارجی با امکان دسترسی به آنتن و ماهواره ی مرکزی
  • در ادامه معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر باید به این نکته اشاره کنیم، وجود لابی من به صورت شبانه روزی موجب می شود، ایمنی ساکنان ساختمان به میزان زیادی افزایش پیدا کند.
  • وجود هوا ساز به همراه سیستم مخصوص تهویه ی مطبوع
  • برخورداری از سیستم مانیتورینگ به صورت هوشمند، به همراه قابلیت برقراری تلفن داخلی میان ساکنین و لابی من
  • وجود سالن اجتماعات چند منظوره و سالن های ورزشی مدرن
  • برخورداری از سیستم شوتینگ زباله ها

معرفی و بررسی برج ارکیده 7 چیتگر

موقعیت مکانی و محل قرارگیری برج ارکیده 10

برای آشنایی بیشتر با شرایط در معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر همانطور که قبلا اشاره کردیم، این ساختمان ها در شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 ساخته شده اند. در واقع شهرک چیتگر به عنوان یکی از عظیم ترین پروژه های حوزه ساخت و ساز در تهران به شمار می رود. عنوان این شهرک به دلیل نزدیکی به دریاچه مصنوعی چیتگر می باشد.

در همسایگی شهرک چیتگر باغ ملی گیاه شناسی و چهار باغ قرار گرفته است. بخش جنوبی شهرک چیتگر به شهربازی هزار و یک، از سمت شرقی به اتوبان شهید خرازی، از قسمت غربی به دریاچه مصنوعی خلیج فارس ختم می گردد.

 

موقعیت مکانی و محل قرارگیری برج ارکیده 10

مسیر های رفت و آمد ساکنین برج ارکیده 10 شهرک چیتگر

از دیگر موارد تاثیرگذار در معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر امکان دسترسی به مسیرهای تردد می باشد. شهرک چیتگر در محلی قرار گرفته است، که به سادگی می تواند به مسیرها و شریان های اصلی تهران دسترسی داشته باشد. این مسیرها شامل اتوبان های شهید همت، حکیم، خرازی، آزاد راه تهران کرج می باشد. این مسیرها موجب می شود، که تردد ساکنین به سادگی انجام بگیرد.

ساکنین این شهرک می توانند، برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از ایستگاه مترو ایران خودرو استفاده نمایند. این ایستگاه به فاصله س چند دقیقه از شهرک قرار گرفته است.

در ادامه بحث معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر یاید به این مطلب نیز اشاره کنیم، که ساکنین این برج ها به خدمات رفاهی عمومی نیز بهترین دسترسی را دارند. موقعیت مکانی و جغرافیایی برج ده ارکیده بی نظیر می باشد. افراد برای دسترسی به پارک جنگلی چیتگر تنها نیاز به تایم بسیار کوتاه پیاده روی دارند. فقط چهار دقیق پیادره روی لازم است تا امکان خرید و تفریح در مجتمع تجاری ایران مال حاصل شود. برای دسترسی به فست فود، داروخانه، هایپر، رستوران، درمانگاه، خشکشویی، سوپرمارکت و …. نیازی نیست، از شهرک خارج شوند.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در مطلب معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر ارائه گشت، خریداران و سرمایه گذاران باید به امر واقف شده باشند، که در زمان خرید و سرمایه گذاری ملک در شهرک چیتگر نیاز به یک مشاوره بسیار قوی دارند. برای انجام صحیح فرایند خرید و سرمایه گذاری می توانید به گروه آسمان هوم مراجعه کرده، از مشاوره تخصصی و حرفه ای این گروه بهره مند شوید. کارشناسان فروش آسمان هوم به شما در زمینه معرفی و بررسی برج ارکیده 10 چیتگر کمک می کنند، تا بر اساس شرایط و بودجه ای، که در اختیار دارید بهترین تصمیم را بگیرید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج ارکیده 11 چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج دریا چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here