معرفی و بررسی برج ارکیده ٩ چیتگر

0
14
معرفی و بررسی برج ارکیده ٩ چیتگر

هنگامی که، نام از برج های لوکس و مدرن منطقه چیتگر به میان می آید؛ از برج ارکیده ٩ چیتگر نیز یکی از این برج های نوساز و مدرن یاد می شود. کلیه مجموعه برج های ارکیده که، در پهنه a از شهرک چیتگر قرار گرفته اند از لحاظ امکانات برج های لوکس و مدرنی به شمار می روند.

ویژگی هایی از قبیل داشتن دسترسی های راحت و آسان، آب و هوای فوق العاده و بی نظیر، امکانات مدرن رفاهی و سکونتی از جمله ویژگی هایی هستند که، برج های این ناحیه را در میان سایر پروژه های مسکونی و مدرن ایده آل و تک نموده اند.

ویژگی های کلی برج مسکونی ارکیده ٩ چیتگر

برج ارکیده ٩ چیتگر از لحاظ امکانات در دسته پروژه های بسیار ایده آل و مدرن قرار گرفته و توجه خیل عظیمی از سرمایه گذاران را، جهت سکونت و سرمایه گذاری به خود جلب کرده است. ارکیده ۹ چیتگر جزو برج های مرتفع و لوکس با امکانات رفاهی کامل دسته بندی می شود.

کمپانی سازنده این برج همانند سایر مجموعه های ارکیده بنیاد تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که، از جمله تعاونی های سازنده معتبر و مطرح در منطقه چیتگر به شمار می رود که تاکنون برج های زیادی را ساخته و تحویل خریداران نموده است.

این کمپانی اهمیت زیادی به مقاوم سازی سازه های خود می دهد. تا آنجا که، از اسکلت فلزی برای این پروژه نیز استفاده کرده است. اسکلت فلزی باعث مقاوم سازی و افزایش استحکام کل برج در مقابل بلایای طبیعی از جمله زلزله می شود. همچنین، اتصالات این برج از نوع پیچ و مهره اجرا شده است.

تعداد طبقه ها دربرج ارکیده ٩ چیتگر ۲۳ طبقه می باشد همانند سایر پروژه های مجموعه ارکیده یک طبقه از همکف برای لابی اختصاص داده شده و سه طبقه منفی دیگر برای احداث انباری و پارکینگ اشغال شده است. مابقی طبقات برای احداث واحدهای مسکونی استفاده گشت.

برج ارکیده ٩ چیتگر توسط بنیاد تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث گشته و به همین دلیل حق مالکیت امتیاز آن نیز منحصر به همین تعاونی می باشد. شهرک چیتگر که به نام شهرک امام رضا نیز شهرت دارد دارای چندین پهنه است.

پهنه های این شهرک از پهنه a شروع شده و تا پهنه e ادامه دارند. مجموعه برج های مدرن ارکیده در پهنه a و در مجاورت مجموعه برج های پامچال احداث شده اند. مزیت این منطقه به علت قدیمی تر بودن نسبت به سایر پهنه ها برخورداری از کلیه امکانات و مزایایی همچون موقعیت مکانی و ویو فوق العاده بی نظیر است.

از تعداد ۲۳ طبقه تشکیل دهنده مجتمع مسکونی ارکیده ۹ سه طبقه برای پارکینگ و انباری یک طبقه برای همکف و ۱۹ طبقه برای احداث واحدهای مسکونی استفاده شده است که، هر طبقه نیز شامل ۱۰ واحد مسکونی می باشد. کلی این برج از مجموعه برج های ارکیده یک برج ۱۹۰ واحدی به شمار می رود.

مقاله پیشنهادی: خرید ملک در دریاچه چیتگر

مشخصات واحد های مسکونی در این برج ارکیده ٩

برج ارکیده ٩ چیتگر در دو پلان و نقشه کاملاً متفاوت طراحی شده اند به گونه ای که افراد قادر به انتخاب واحدهای مسکونی با دو اتاق خواب یا سه اتاق خواب می باشند. متراژ این واحدها از ۷۶ متر مربع تا ۱۱۵ متر مربع می باشد. افراد قادر به انتخاب بین هر یک از این دو متراژ متغیر هستند.

هر یک از این واحدهای مسکونی بسته به ضلعی که در آن قرار دارند از یک منظر و ویو برخوردار می باشند. با توجه به شهرت و سابقه درخشان تعاونی سازنده برج های ارکیده در پهنه ای برج ارکیده ۹ نیز به مرحله پایان ساخت و ساز رسیده و واحدهای مسکونی تحویل خریداران گشته است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی پروژه هزاره سوم

امکانات ویژه واحد های مسکونی برج ارکیده ٩ چیتگر

برج ارکیده ٩ چیتگر از حیث امکانات در زمره برج های پیشرفته و لوکس قرار دارد. کلیه امکانات بی نظیر برای سکونتی راحت و رفاهی در این برج تامین شده است. تعاونی سازنده این برج ها تعاونی ارتش نیروی جمهوری اسلامی ایران بوده و لوکس ترین امکانات را، در این برج ها لحاظ نموده تا، آسایش ساکنین این برج فراهم شود.

مدرنیزه بودن برج ها و امکانات رفاهی آنها به نوعی معرف آن برج می باشند به همین دلیل اکثر تعاونی های سازنده برج های لوکس و مدرن در قرار دادن امکانات مدرن ویژه برای برج ها با یکدیگر به رقابت می پردازند. به عنوان مثال برخی از امکانات زیر درون برج ارکیده ۹ برای رفاه ساکنین تعبیه شده اند؛

 

  • سیستم چیلر مرکزی: سیستم های سرمایش و گرمایش در برج ارکیده ۹ از نوع سیستم چیلر مرکزی انتخاب شده و درون برج جایگذاری شده است.
  • آنتن و ماهواره مرکزی: برای این برج از مجموعه برج های ارکیده یک آنتن و ماهواره مرکزی نصب شده که کلیه شبکه های داخلی و خارجی را برای ساکنین این برج تامین می نماید.
  • بالکن: تمامی واحدهای مسکونی در برج ارکیده ۹ دارای بالکن هستند که ساکنین برای گذران وقت و لذت بردن از فضای اطراف و منظره های مختلف از آنها بهره مند شوند.
  • فضای سبز: برج ارکیده ٩ چیتگر دارای محوطه سازی بسیار فوق العاده زیبا و بی نظیر است تعاونی سازنده جهت افزایش فضای سبز در امتداد این برج ها از محوطه سازی های مدرن توسط مهندسان معماری ویژه استفاده کرده است.
  • سالن ورزشی مجهز: افراد با خرید واحدهای مسکونی در این مجتمع قادر به استفاده از سالن ورزشی مجهز و مدرن این مجموعه نیز خواهند بود. علاوه بر امکانات زندگی دقت به سلامت افراد ساکن در این پروژه از اهداف تعاونی سازنده بوده که اقدام به ساخت سالن ورزشی مجهز نموده است.
  • اتاق مانیتورینگ: به منظور مدیریت بهتر دوربین های مداربسته در تمامی طبقات این برج از یک اتاق مانیتورینگ و سیستم های هوشمند بهره گرفته شده که در صورت لزوم بتوان به طرز بهتری نسبت به دوربین ها و حوادث برج اشراف کلی داشت.
  • متریال با کیفیت: در ساخت برج ارکیده ٩ چیتگر از مواد با کیفیت و بسیار مرغوب موجود در بازار استفاده شده که امنیت سازه و کیفیت نهایی برج به بهترین شکل ممکن پیش رفته و تامین شود.

امکانات ویژه واحد های مسکونی برج ارکیده ٩ چیتگر

نکات مهم خرید واحد مسکونی در برج ارکیده ٩ چیتگر

سکونت در برج ارکیده ٩ چیتگر از سری مجموعه های ارکیده با مزایای فراوانی همراه است. اولین نکته ای که، باعث جلب توجه خریداران واحد در این منطقه می شود آب و هوای فوق العاده پاک و تمیز و به دور از هرگونه آلودگی می باشد.

مزیت دیگر خرید واحد مسکونی در این برج نوساز بودن آن و برخورداری از کلیه امکانات رفاهی و آسایشی بی نظیر است به گونه ای که شما را از سایر اماکن شهر بی نیاز می سازد. فروشگاه های پوشاک، فروشگاه های زنجیره ای مراکز خواروبار، مهد کودک ها، کتابخانه ها و همچنین سالن های ورزشی از جمله امکانات این برج هستند.

توصیه می شود پیش از خرید ملک در برج ارکیده ٩ چیتگر لامپ استعلام قیمت و کسب مشورت از مراجع ذی صلاح نمایید. به این ترتیب قادر به انجام یک معامله موفق و آینده دار خواهید شد.

نکات مهم خرید واحد مسکونی در برج ارکیده ٩ چیتگر

کلام پایانی

برج ارکیده ٩ چیتگر از مجموعه برج های ارکیده تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در پهنه a از شهرک امام رضا احداث شده است. موقعیت مکانی منحصر به فرد دسترسی های فراوان و همچنین امکانات بی نظیر این برج افراد زیادی را جهت سکونت سرازیر این منطقه کرده است.

پیشنهاد می شود جهت انجام معاملات ملکی به ویژه در ناحیه چیتگر از پایتخت و خرید و فروش ملک در برج ارکیده از کارشناسان مجموعه آسمان هوم مدد گرفته و پس از مشاوره لازم اقدام به خرید و فروش واحد مسکونی در این پروژه نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج ارکیده ٨ چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده 6 چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here