معرفی و بررسی برج ارکیده ٨ چیتگر

0
24
معرفی و بررسی برج ارکیده ٨ چیتگر

برج ارکیده ٨ چیتگر یکی از مجموعه برج های ارکیده می باشد که در ناحیه پهنه a از این منطقه احداث شده است. امکانات بسیار منحصر به فرد ایده آل و مدرن این برج ما را بر آن داشت تا به گردآوری اطلاعاتی در مورد آن بپردازیم.

منطقه ۲۲ معروف به منطقه چیتگر واقع در ناحیه شمال غربی پایتخت ایران است. این منطقه به واسطه برخورداری از امکانات فراوان و ویژه نظر بسیاری از سرمایه گذاران دولتی و غیردولتی را به خود جلب نموده است. همین امر باعث شد تا این منطقه در مدت زمان بسیار اندکی رشد دوچندانی به خود ببیند.

مشخصات برج مسکونی ارکیده ٨ چیتگر

برج ارکیده ٨ چیتگر با توجه به برخورداری از مشخصات و ویژگی های بسیار عالی از جمله بهترین برج ها جهت سرمایه گذاری و همچنین سکونت به شمار می رود. مجموعه برج های ارکیده شامل چندین برج است که این پروژه از جمله پروژه های لوکس منطقه ۲۲ به حساب می رود.

موقعیت قرارگیری برج مسکونی ارکیده ۸ در پهنه ای واقع در شهرک چیتگر می باشد. بنیاد تعاونی سازنده این مجموعه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که حق مالکیت این برج را در اختیار دارد. از اتمام ساخت این برج نقل و انتقال مالکیت نیز در دفتر همین تعاونی صورت می گیرد.

این پروژه دارای کاربری مسکونی بوده و به همین دلیل جهت طراحی اسکلت آن از اسکلت فلزی استفاده شده تا، به واسطه استفاده از اتصالات پیچ و مهره سازندگان قادر به مقاوم سازی برج ارکیده ۸ به بهترین شکل ممکن و بر اساس اصول استاندارد معماری باشند.

استفاده از محصولات شرکت کناف ایران در ساخت دیوارهای برج ارکیده ٨ چیتگر باعث شده تا وزن دیوارها به طور کلی سبک شود و به کاهش کلیه وزن سازه کمک فراوانی نماید. نتیجه این امر مقاومت بالای برج ارکیده ۸ در برابر زلزله و سایر تهدیدات طبیعی است.

از آنجایی که نمای برج های مسکونی بسیار حائز اهمیت است و باعث جلب توجه افراد و ساکنین می شود؛ تعاونی سازنده برج ارکیده ۸ از سرامیک پرسلان برای به اجرا درآوردن نمای خارجی برج استفاده کرده است. درب های داخلی از جمله درب های اتاق ها سرویس های بهداشتی و غیره در این واحدهای مسکونی از نوع hdf انتخاب شده اند.

برج ارکیده ٨ چیتگر به لحاظ تعداد طبقات مانند برج ارکیده ٩ شامل ۲۳ طبقه مسکونی است. از تعداد این طبقات یک طبقه برای لابی استفاده شده و سه طبقه منفی دیگر به منظور احداث پارکینگ و انباری به کار گرفته شده اند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این برج افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری در آن هستند.

مشخصات برج مسکونی ارکیده ٨ چیتگر

بررسی تعداد واحد های مسکونی در برج مسکونی ارکیده ٨ چیتگر

برج ارکیده ٨ چیتگر از جمله برج های لوکس و بسیار فوق العاده پهنه ای شهرک چیتگر است. پهنه ای در واقع یکی از قدیمی ترین پهنه های این شهرک به شمار می رود و از این جهت کلیه امکانات رفاهی آسایشی و تفریحی در این منطقه به کار گرفته شده اند.

این برج مسکونی بی نظیر دارای ۲۳ طبقه است که از لحاظ تعداد طبقات مشابه برج ارکیده ۹ از همین مجموعه می باشد. بیش از این نیز ذکر شد که از تعداد ۴ طبقه منفی یک طبقه بلابی و سه طبقه به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده اند تعداد مابقی طبقات که شامل ۱۹ طبقه است برای واحدهای مسکونی اختصاص داده شده است.

هنگام ورود به هر یک از طبقات این برج ۱۰ واحد را مشاهده خواهید نمود بنابراین به طور کلی می توان گفت که برج ارکیده ٨ چیتگر دارای ۱۹۰ واحد مسکونی می باشد.

تعاونی سازنده این برج مسکونی حق انتخاب های متفاوتی برای ساکنین و همچنین سرمایه گذاران این برج قائل شده است. به همین دلیل تیپ پلان و نقشه واحدهای مسکونی در این پروژه بسیار متنوع و در متراژ های متفاوتی ارائه شده است.

کم ترین متراژ واحد های مسکونی در برج ارکیده ٨ چیتگر واحدهایی با متراژ ٧۶ متر مربع و بیشترین مساحت واحد های مسکونی حدود ١١۵ متر مربع است. بر همین اساس و بر اساس متراژ واحدهای مسکونی برج ارکیده ۸ شامل واحدهای دو خوابه و سه خوابه می باشد.

مرحله ساخت و ساز این برج مسکونی در سال ۹۴ پایان گرفته که تاکنون واحدهای مسکونی به مالکی تحویل داده شده است. از این جهت افراد خواهان خرید و یا سرمایه گذاری در این برج به راحتی و در اولین فرصت قادر به سکونت در واحدهای خریداری شده خواهند بود.

مقاله پیشنهادی: خرید ملک در دریاچه چیتگر

امکانات ویژه سکونت در برج مسکونی ارکیده ٨

افراد با سکونت در برج ارکیده ٨ چیتگر از امکانات بی نظیر مدرن و لاکچری آن برخوردار خواهند شد. همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد پهنه a قدیمی ترین پهنه های شهرک چیتگر است. این پهنه به علت داشتن طرح تفصیلی و برخورداری از امکانات بسیار لاکچری به شهرت فراوانی دست یافته است.

امکانات در نظر گرفته شده برای مجتمع مسکونی ارکیده ۸ از تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار ایده آل و به ویژه برای سکونت با رفاه فراوانی همراه هستند. افراد ساکن در این برج هیچگونه نگرانی از بابت امکانات رفاهی و آسایشی و حتی تفریحی نخواهند داشت زیرا این امکانات به شرح زیر هستند؛

 

  • به کارگیری متریال مرغوب و استاندارد برای احداث واحدهای مسکونی
  • سیستم هایی به کار رفته در این برج از نوع سیستم چیلر مرکزی هستند.
  • فعالیت لابی من در لابی این برج به صورت شبانه روزی است که در صورت لزوم آماده خدمتگزاری به ساکنین خواهد بود.
  • تعداد چهار دستگاه آسانسور شامل آسانسور باربر و نفربر به منظور افزایش رفاه ساکنین در این برج تعبیه شده اند.
  • کلیه اتاق های خواب در کلیه واحدهای مسکونی این برج ارکیده ٨ چیتگر مجهز به اسپلیت هستند.
  • برای دفع پسماند واحدهای مسکونی از سیستم شوتینگ زباله که مجهز به شفت شست و شو نیز می باشد استفاده شده است.
  • برج ارکیده ۸ مجهز به دستگاه خودپرداز اختصاصی است تا ساکنین قادر به انجام تراکنش های مالی مورد نیاز خود در هر ساعت از شبانه روز باشند.
  • به منظور رفاه و حفظ سلامت ساکنین این برج یک سالن ورزشی بسیار بزرگ و مجهز به کلیه انواع و اقسام تجهیزات ورزشی برای این برج ساخته شده است.
  • به منظور حفظ امنیت و نگهداری از اموال ساکنین این برج ارکیده ٨ چیتگر کلیه طبقات لابی پارکینگ و انباری ها مجهز به دوربین مداربسته هستند.

امکانات ویژه سکونت در برج مسکونی ارکیده ٨

 

موقعیت و لوکیشن برج مسکونی ارکیده ٨ چیتگر

برج ارکیده ٨ چیتگر از لحاظ موقعیت قرارگیری و لوکیشن در یک موقعیت بسیار فوق العاده و ایده آل قرار دارد بهترین دسترسی ها برای افراد ساکن در این برج به کلیه مناطق پایتخت و خدمات رفاهی فراهم شده است. قرارگیری این برج در پهنه a بهترین چشم اندازها را به ساکنین برج ارکیده ۸ می بخشد.

برج ارکیده ۸ به واسطه قرارگیری در شهرک چیتگر از دسترسی های فوق العاده راحت و آسانی به کلیه مناطق شهر تهران برخوردار است. از جمله این دسترسی ها می توان به بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید حکیم، ایستگاه های مترو، پایانه حمل و نقل شهری، پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، باملند و غیره اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی پروژه هزاره سوم

کلام پایانی

برج ارکیده ٨ چیتگر به واسطه قرارگیری در پهنه ای شهرک مسکونی چیتگر تبدیل به یکی از برج های بسیار ایده آل و فوق العاده جهت سکونت و همچنین سرمایه گذاری شده است. به منظور سرمایه گذاری در هر یک از پروژه های مسکونی نیاز است تا با افراد صاحب نظر مشورت نمایید.

با کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با افراد صاحب نظر همچون کارشناسان مجموعه آسمان هوم می توانید علاوه بر تجربه خریدی مطمئن و هوشمندانه از بازگشت سرمایه خود طی سال های آتی و به بهترین شکل ممکن مطمئن شوید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج ارکیده ۵ چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج ارکیده ٩ چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here