معرفی برج کادوس‌ منطقه 22

0
13
معرفی برج کادوس‌ منطقه 22

برج کادوس منطقه 22 بدون اغراق یکی از بهترین سازه های این منطقه در تهران است. این برج علاوه بر ظاهر شیک و مجلل، از امکانات بسیار مدرن و پیشرفته ای بهره می برد، که ساکنین آن احساس رضایت بسیاری از زندگی در این برج دارند.

سرمایه گذاری در برج کادوس به علت بهره گیری از موقعیت مکانی عالی، امکانات زیاد، دسترسی آسان به سایر نقاط تهران و کرج و … رشد چشمگیری داشته است؛ از این رو خریداران بسیاری در انتظار خرید واحدهای این سازه هستند. در این مقاله با ما باشید تا با تمام ویژگی های این مجتمع آشنا شوید.

آشنایی با برج کادوس منطقه 22 تهران

برج کادوس منطقه 22 در بلوار کوهک در جبهه غربی شهر تهران واقع شده است. مجریان این پروژه بر عکس سایر پروژه های این منطقه شخصی بودند و به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نبودند. این ساختمان چندین سال است که به خریداران تحویل داده شده و آماده سکونت می باشد.

این سازه در زمینی به مساحت 3677 متر مکعب بنا شده است. تعداد طبقات این مجتمع 25 طبقه می باشد. از میان این طبقات فوق 19 طبقه به واحدهای مسکونی و مابقی به لابی، پارکینگ و طبقات اداری اختصاص داده شده است.

این سازه مجهز به دو پارکینگ مسقف و روباز است، که پارکینگ روباز متعلق با مهمانان است و امتیاز شما از پارکینگ مسقف و روباز در سند قید شده است.

از دیگر فضاهای خاص و لاکچری برج کادوس می توان به لابی من آن اشاره نمود، که به کتابخانه‌ و سالن انتظار مجهز است. اما مشاعات مجلل این آسمان خراش به این موارد ختم نمی ‌شود، این سازه دارای روف گاردن مجهز به الاچیق، باربیکیو نیز می باشد. ساکنین آن می توانند ایام تعطیل خود را با اشراف بر طبیعت زیبایی کوهستان البرز و دریاچه چیتگر در این فضا بگذرانند.

متراژ واحدهای برج کادوس منطقه 22 متغیر است و در ابعاد 110، 140 و 180 متری ساخته شده اند. هر یک از این واحدها با توجه به متراژ تجهیزات مدرن و متفاوتی در اختیار دارند.‌

در این برج بر عکس سایر برج ها، واحدهایی با متراژ یکسان در طبقات مشخصی مستقر نشده اند، بلکه واحدها با متراژ مختلف در یک طبقه و در ضلع های مختلف ساخته شده اند. البته واحدهای 180 متری فقط در سه طبقه 16 تا 19 در جبهه شمالی و جنوبی قرار گرفته اند.‌

از مشخصات دیگر برج کادوس منطقه 22 باید به ساختار آن اشاره نمود، که دارای اسکلت فلزی بوده، البته در بخش هایی از آن از بتن مرغوب نیز بهره گرفته شده است. تمام مصالح این ساختمان چه در لایه های داخلی چه بیرونی از بهترین متریال موجود در بازار می باشند.

مجموع این ویژگی ها در برج کادوس سبب شده، که این برج تمام شرایط عالی برای زندگی از ایمنی در برابر زلزله گرفته تا سکونت در یک برج مجهز و مدرن را در خود داشته باشد؛ از این رو این برج آینده مالی بسیار روشن تری در مقایسه با دیگر سازه های این منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی برج های لوکس منطقه 22

آشنایی با برج کادوس منطقه 22 تهران

امکانات برج کادوس‌ منطقه 22

اگر از کنار برج کادوس منطقه 22 تهران گذشته باشید، ظاهر و نمای باشکوه آن حتما توجه شما را به خود جلب می کند. این برج فقط یک نمای منحصر به فرد و خیره کننده ندارد، بلکه درون آن امکانات و تجهیزات جدید و بسیاری برای رفاه حال ساکنین تعبیه شده است. این امکانات عبارتند از؛

·         آسانسور

این برج دارای دو بخش اداری و مسکونی می باشد، که آسانسورهای این دو بخش از هم مجزا می باشند و هیچ ارتباطی به هم ندارند. آسانسور اداری ظرفیت کمتری دارد و تنها یک خط آسانسور است. اما آسانسور مسکونی ظرفیت بسیار بالایی دارد و در دو این قرار دارد. علاوه بر آسانسور نفر بر این سازه مجهز به آسانسور باربر نیز می باشد.

·         بخش ورزشی

از دیگر امکانات مجتمع کادوس اختصاص دادن فضایی برای فعالیت های ورزشی است، این برج دارای سونا، استخر و جکوزی می باشد. همچنین سالن ورزشی مجهز و مدرنی نیز در یک بخش از این ساختمان مستقر گشته است.

·         سالن بازی

برج کادوس منطقه 22 در روف گاردن خود دارای آلاچیق، باربیکیو، شومینه و سالن گیم است، که در سالن گیم امکانات بازی های مختلف مثل بیلیارد، فوتبال دستی، دارت و … وجود دارد. می توانید اوقات فراغت خود را در این فضای زیبا به تفریح با دوستان و اعضای خانواده خود بگذرانید.‌

·         سایر امکانات

از دیگر امکانات برج کادوس منطقه 22 می توان به شوتینگ زباله، سیستم اطفا حریق، منبع اب، تجهیزات آتش نشانی، آنتن مرکزی، فضای سبز، ماهواره مروزی، سیستم برق اضطراری، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، درب برق پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی و … اشاره نمود.

      سایر امکانات

دسترسی برج کادوس منطقه 22

برج کادوس منطقه 22 تهران همانند سایر برج های این منطقه، از مزیت دسترسی عالی بهره می گیرد. این برج به بزرگ راه حکیم در جبهه غربی، بزرگ راه شهید فهمیده در جبهه جنوبی و بزرگ راه همت در جبهه شمالی و شرقی دسترسی مستقیم دارد. به بیان ساده تمام خروجی های بلوار کوهک به یک اتوبان ختم می شود.

‌از لحاط خدماتی و رفاهی این برج فاصله چندانی به دریاچه و پاک جنگلی چیتگر، مجتمع بین المللی ایران مال، مرکز تجاری رزمال، مرکز تجاری تفریحی بام لند و غیره ندارد. همچنین در اطراف این برج چندین فروشگاه زنجیره ای و مرکز خرید تره بار وجود دارد؛ از این رو ساکنین آن نیازی نیست برای خریدهای روزمره به دیگر مناطق تهران بروند.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

خرید، فروش و قیمت برج کادوس منطقه 22

همانگونه که تا با اینجای مقاله متوجه شوید، برج کادوس منطقه 22 تهران هم اکنون به تمام خریداران تحویل داده شده است و سند تمامی واحدها آزاد می باشد؛ از این رو خرید و فروش این برج ها همانند سایر املاک مسکونی است.

برای خرید و فروش واحد‌های این برج برای پیشگیری از هر گونه مشکلی به دفاتر املاک معتبر شهرک چیتگر مانند دفتر املاک آسمان هوم مراجعه نمایید، تا یک معامله ایمن و بدون ریسک را برای شما منعقد کنند.

در خصوص قیمت واحدهای این برج هم باید گفت، که قیمت هر واحد به صورت متری و بر اساس عرف منطقه محاسبه می گردد. البته عوامل دیگری مانند امکانات، طبقه، جهت، متراژ هر واحد نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذارند.

خرید، فروش و قیمت برج کادوس منطقه 22

سخن پایانی

امیدواریم مقاله معرفی برج کادوس منطقه 22 از گروه املاک سایت آسمان هوم برای مفید بوده باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در این برج یا دیگر سازه های این منطقه را دارید، از گروه مشاور املاک آسمان هوم کمک بگیرید. مشاورین ما در تمام مراحل عقد قرارداد از پذیره نویسی گرفته تا تحویل واحد در کنار شما هستند و راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیآیا می توان به پروژه های پیش فروش اعتماد کرد؟
مقاله بعدیمعرفی پروژه صدف دریاچه چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here