معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران

0
13
معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران

درباره معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران باید به این نکته اشاره کنیم، که این سازه ها به عنوان یکی از بهترین نمونه های طراحی برج می باشد. این برج ها در محدوده ی تقریبی دریاچه خلیج فارس قرار گرفته اند. ساختار برج های عرفان به شکل طراحی تک بلوک است، به شکل دو به دو ساخته شده اند.

این مجموعه که متشکل از 4 بلوک می باشد، از لحاظ امکانات و دسترسی به اماکن تجاری و تفریحی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این برج ها با ما همراه باشید.

ویژگی های برج های عرفان منطقه 22 تهران

در ادامه معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران باید بگوییم، این سازه ها همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم، از چهار بلوک مجزا تشکیل شده اند. هر کدام از این بلوک ها از دو برج تشکیل شده اند. درباره ی میزان و تعداد طبقات در برج ها باید بگوییم که این تعداد دارای تفاوت می باشد، از پایه ی 16 طبقه شروع شده است و بالاترین تعداد طبقات به 24 طبقه می رسد.

برای معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران باید به این نکته اشاره کنیم، که تعداد واحدها در طبقات برج ها یکسان می باشد. به این ترتیب که هر کدام از واحد های مسکونی از 6 طبقه تشکیل شده اند. جالب است بدانید یکی از مواردی که به عنوان نکته ی لوکس و لاکچری برج های عرفان به شمار می رود، وجود پنت هاوس هایی است که به شکل جداگانه در هر برج ساخته شده است.

برای ساختن این پنت هاوس ها از دو طبقه استفاده شده است. واحدهایی که در برج های عرفان هستند یک شکل نبوده و آرایش مختلفی دارند. این واحدها از نظر تعداد اتاق خواب هاريا، متراژ و زیر بنا با همدیگر متفاوت هستند. بنابراین مشتریان این امکان را دارند بنا بر سلیقه و بودجه ی خود واحدهایی با متراژ 98 تا 275 متر را انتخاب نمایند.

ویژگی های برج های عرفان منطقه 22 تهران

معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران از لحاظ موقعیت مکانی

معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران را با بررسی موقعیت مکانی این سازه ها ادامه می دهیم. از نظر شرایط و موقعیت مکانی این برج ها به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای با آب و هوای بهتر نسبت به مناطق مسکونی که در مرکز شهر تهران هستند بهتر می باشد.

برج های عرفان از نظر موقعیت لوکیشن و نزدیکی به مکان های تفریحی در موقعیت بسیار مناسبی هستند. این ویژگی به دلیل همسایگی با دریاچه شهدای خلیج فارس تشدید شده است. مسیر دسترسی به این برجها بسیار ساده و راحت می باشد. ساکنان برج های عرفان می توانند از مسیرهای مختلفی مانند اتوبان های نظیر همت، تهران کرج، آزادگان، حکیم و خرازی اقدام عبور و مرور کنند.

استفاده از سیستم حمل و نقل در بحث معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران یک امر بسیار مهم است. مسیر حمل و نقل در این منطقه بسیار قابل دسترس می باشد. افراد می توانند از خودروهای شخصی استفاده کنند. مسیر حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه های تاکسی و اتوبوس به منطقه نزدیک است. افراد می توانند برای رفت و آمد از ایستگاه متروی چیتگر نیز استفاده نمایند.

علاوه بر دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل انتخاب برج های عرفان برای سکونت باعث می شود، افراد بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن به مراکز خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. یکی از این نمونه ها بیمارستان تریتا می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران از لحاظ موقعیت مکانی

امکانات موجود در برج های عرفان

امکانات یکی دیگر از مسائلی است که در ادامه موضوع معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران باید به آن بپردازیم. ساکنین این منطقه در کنار امکان دسترسی به امکانات ضروری و الزامی به مناطق تفریحی نظیر فضاهای سبز برای بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری دسترسی خواهند داشت.

شما می توانید به راحتی به مراکز تجاری، رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز رفاهی، بانک ها، کتابخانه و … مراجعه کنید. یکی از مهمترین مزیت هایی که در معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران مطرح می شود، مجاورت با دریاچه می باشد. وجود دریاچه در نزدیکی این برج ها علاوه بر ایجاد فضای تفریحی، آب و هوای منطقه را مطلوب می کنند.

ساکنان این برج ها نیازی ندارند برای رسیدن به مراکز تجاری مسافت زیادی را طی کنند. آن ها می توانند از مراکز نزدیک دریاچه مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنند. در کنار آن به تفریح هم بپردازند. این امکانات که ذکر شد، در بخش بیرونی برج ها قرار دارند.

در ادامه معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران قصد داریم به صورت کوتاه شمه ای از امکانات داخلی که در این برج ها وجود دارد را نام ببریم. یکی از این قابلیتها برخورداری از سالن اجتماعات است، ساکنان این برج ها برای برگزاری مراسمهای خود نیازی ندارند، بهبیرون از محوطه برج ها مراجعه کنند.

وجود لابی زیبا و بزرگ در این برج ها که به صورت شبانه روزی فعال است، به عنوان یکی از ویژگی های فوق العاده به حساب می آید. اگر شما یک خانواده ی دارای کودک هستید، دیگر دغدغه ی مهدکودک را نداشته باشید. مهدکودک  مخصوص در داخل برج ها این مشکل شما را حل کرده است. برای بهره مندی از خدماتی نظیر خشک شویی، باشگاه، سالن زیبایی هم نیازی به بیرون رفتن ندارید. می توانید از این مراکز در داخل محدوده ی برج های عرفان منطقه 22 استفاده کنید.

علاوه بر آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر نسبت به گرفتن آژانس اقدام نمایید.هر کدام از برج ها به شکل اختصاصی دارای انبار و پارکینگ هستند. حضور شبانه روزی نگهبان و طراحی پارکینگ مهمان امنیت برج ها را دو چندان کرده است.

امکانات موجود در برج های عرفان

سخن پایانی

حال که به معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران در برخی از جنبه ها پرداختیم، باید بدانید که هنگام انتخاب محل زندگی آیتم هایی است، که لازم است به شکل دقیق و تخصصی به آن پرداخته شود. افرادی که قصد دارند یک محیط مناسب را برای زندگی خود برگزینند باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرند. یکی از تیم های متخصص و حرفه ای در این حوزه آسمان هوم می باشد، که می تواند مشاوره های تخصصی را در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر بخوانید: بازار املاک منطقه 22 در سال 1402

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیقیمت املاک در دریاچه چیتگر
مقاله بعدیبهترین محله منطقه 22

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here