لغو آزمون وکالت 99 و تاریخ دقیق بعدی برگزاری آزمون وکالت 99

0
68
لغو آزمون وکالت 99

لغو آزمون وکالت 99 و تاریخ دقیق بعدی برگزاری آزمون وکالت 99 :  آزمون وکالت ۹۹ به دلیل شرایط حاد کرونایی و عدم صدور مجوز برگزاری آزمون، در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار نخواهد شد.

 

  برگزاری آزمون پروانه کارآموزی کانون‌های وکلای دادگستری به تعویق افتاد

  سازمان سنجش آموزش کشور :
🔻 آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ – (اسکودا) با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید-۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، آزمون مذکور در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار نمی‌شود.
🔻درصورت فراهم شدن شرایط، آزمون در روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

 


 

🔹 آزمون وکالت ۹۹ هم به تعویق افتاد

لغو آزمون وکالت 99 و تاریخ دقیق بعدی برگزاری آزمون وکالت 99

رییس اسکودا:
🔻آزمون وکالت ۹۹ به دلیل شرایط حاد کرونایی و عدم صدور مجوز برگزاری آزمون، در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار نخواهد شد.
🔻تاریخ دقیق آزمون از سوی سازمان سنجش و پس از استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.
🔻سلامت داوطلبان اخذ پروانه وکالت از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

 

لغو آزمون وکالت 99

متنی که در تصویر نامه مذکور دیده می شود به این شرح است:

“بازگشت به نامه شماره ۶۰۷۰۲ تاریخ ۹۹/۰۹/۰۱ در خصوص صدور مجوز … برگزاری آزمون ورودی متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال ۹۹ با تعداد ۸۱۵۰۸ داوطلب در روز جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۲۸ به استحضار می رساند. با توجه به رشد فزاینده بیماری نوپدید کووید-۱۹ در کشور و بر اساس مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (به پیوست) مبنی بر اعمال محدودیت ها در اکثر استان های کشور برگزاری هرگونه آزمون در حال حاضر به صورت حضوری منع دارد. شایان ذکر است هرگونه تغییر در روند فوق بستهبه وضعیت شیوع ویروس کرونا بوده و متعاقبا توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام خواهد شد. اعلام کنسلی آزمون مذکور در سایت آن سازمان مورد انتظار شد.”

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

داوطلبان می بایست با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت سر جلسه آزمون حاضر شوند که این کارت، چند روز قبل از برگزاری آزمون،به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش قابل دسترس است. آدرس دقیق محل برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. لازم به ذکر است، ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانون های وکالت در آزمون وکالت ممنوع می باشد و در صورت شرکت در آزمون و کسب قبولی، پذیرش آن ها لغو خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و داوطلبانی که فاقد یکی از مدارک فوق باشند، مجاز به حضور در حوزه امتحانی نخواهند بود بنابراین باید با مراجعه به سامانه اینترنتی sanjesh.org برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه 2 الی 3 روز قبل از روز برگزاری آزمون در سایت قرار داده می شود که باید یک نسخه پرینت شده از آن تهیه کنید. در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را در دسترس ندارید، باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید و شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت و سپس اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود کنید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیجدول پخش برنامه درسی امروز و فردا یکشنبه 9 آذر 99
مقاله بعدیجزئیات و تاریخ برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here