شهرک صدرا فاز 2

0
26
شهرک صدرا فاز 2

شهرک صدرا فاز 2، یکی از زیباترین مناطق مسکونی منطقه 22 تهران است. این شهرک دارای6  بلوک در نام های G، H، I، J، K، L می باشد. هر یک از بلوک ها، زیبایی به خصوصی از طبیعت تهران را به رخ مردم می کشد‌.

سبک معماری آن کاملا بروز و مدرن می باشد. تعاونی جهاد کشاورزی واحد ها را در متراژ های مختلفی ساخته می شود.‌ تمامی افراد جامعه در هر قشر یا گروهی می توانند به فکر اجاره یا خرید ملک در این شهرک زیبا باشند.

در ادامه درباره متراژ بلوک های صدرا و چگونگی خرید واحد در این منطقه صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

معرفی شهرک صدرا فاز 2

شهرک صدرا فاز 2، از پرمخاطب ترین پروژه های ساختمانی در دهکده المپیک، منطقه 22 تهران است. این ناحیه از تهران متشکل از 6 بلوک ساختمانی شیک و نوساز می باشد. البته شهرک صدرا از بافت های قدیمی این منطقه به حساب می آید.

تعاونی جهاد کشاورزی در جهت نوسازی این شهرک تصمیم به ساخت فاز دوم آن گرفت. این پروژه ساختمانی مطابق با آخرین تغییرات صنعت پیش می رود‌. طراحی و ساخت فاز اول آن در سال 1387 تموم شد. هم اکنون خانواده های متعددی برای سکونت در این منطقه، شهرک صدرا را انتخاب کردند.

کلنگ شهرک صدرا فاز 2 در چند سال اخیر زده شد. از آن جایی که اکثر شهروندان استان تهران، زندگی در این منطقه را انتخاب کردند، تغییرات در شیوه ساخت و ساز این شهرک به وجود آمد.

صدرا فاز 2 متفاوت از سایر مناطق مسکونی 22 است. اماکن موجود در این ناحیه از لحاظ طراحی داخلی و سبک معماری زیبا و منحصر فرد می باشد. از همان ابتدای کار جهاد کشاورزی برای ساخت بلوک های شهر، تعداد بیشماری از واحد های آن به فروش رسید.

تعاونی بزرگ جهاد کشاورزی با توسعه این منطقه با عنوان شهرک صدرا فاز 2 شرایطی ایده آل برای زندگی خانواده ها و سرمایه گذازی های پر سود ایجاد کرد. بنابراین به جای خرید در نقاط آلوده استان، خانه مد نظر خود را در بین بلوک های این شهرک بیابید.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

موقعیت مکانی شهرک صدرا فاز 2

شهرک صدرا فاز 2 از بهترین مناطق مسکونی در استان تهران منطقه 22 می باشد. این شهرک بخش بزرگی از دهکده المپیک را شامل می شود. این ناحیه نه تنها زیبا نیست، بلکه از نظر موقعیت جغرافیایی، بکر و نایاب است.

هیچ یک از شهروندان نمی توانند تصور کنند، که در این شهر، نقطه ای بدون آلودگی با پوشش گیاهی بسیار وجود دارد. منطقه 22 به باور های غلط آن ها پایان داد. در این بخش علاوه بر اماکن ساختمانی بسیار، صد ها نوع گل و گیاه پرورش داده می شود.

شهرک صدرا فاز 2، منطقه ای خوش آب و هوا است، که به علت مجتمع های مسکونی بسیار نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. ساخت و ساز این ناحیه از منطقه 22 در مجاورت نخستین بلوک های فاز اول صدرا صورت گرفت.

به بیان ساده تر در امتداد فاز اول آن، ساختمان های صدرا 2 ساخته می شود‌. موقعیت مکانی آیت شهرک شما را محدود نمی کند، بلکه امکانات رفاهی بیشماری در اختیار ساکنین قرار می دهد. با سکونت در این ناحیه، از شهر دور نمی شوید، بلکه به صورت اختصاصی امکانات رفاهی، اجتماعی و خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد.

شهرک صدرا فاز 2 از جنوب به بلوک های D فاز اول چسبیده است. این شهرک از دیگر جهات به مناطق مهم استان مثل بزرگراه آزادگان، بلوار جهاد می رسد. یکی از آبشن های این ناحیه به موقعیت مکانی آن مربوط است.

ویو علاوه بر به رخ کشیدن زیبایی های منطقه، جلوه ای از شور و نشاط پایتخت را نشان می دهد. این شهرک فاصله کمی با مرکز شهر دارد. بنابراین هزینه حمل و نقل نیز برای ساکنین کمتر از دیگر مناطق شهر می شود.

بلوک های شهرک صدرا فاز 2

شهرک صدرا فاز 2، یک منطقه استراتژیک عالی است، که از موقعیت مکانی فوق العاده از بهره مند می باشد. در این منطقه، تعداد زیادی مجتمع مسکونی توسط تعاونی سازنده جهاد کشاورزی ساخته شد.

طراحی و سبک معماری آن، مدرن و جذاب است. این تعاونی به دنبال تکمیل فاز اول صدرا و ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای مردم می باشد. در این شهرک، 6 بلوک قرار دارد. در زیر درباره مشخصات هر یک از آن ها صحبت می کنیم؛

  • بلوک G: این بلوک زیبا دارای شصت و چهار واحد مسکونی در تیپ های 70_100 متر مربع است.
  • بلوک H: بلوک H شهرک صدرا فاز 2 از صد و پنجاه و چهار واحد در تیپ های 70_100 متر مربع می باشد.
  • بلوک I: این دسته از بلوک ها دارای صد و شصت و هشت واحد مبله در حداقل 120 متر مربع و حداکثر 140 متر مربع مساحت هستند.
  • بلوک J : این دسته از مجتمع های مسکونی فاز 2 صدرا، هفتاد و هفت واحد را در خود جای داده اند. واحد های J در متراژ های 140 تا 160 متر مربع می باشد.
  • بلوک K: واحد های این بلوک دارای سی و یک واحد مسکونی با متراژ های 160 تا 180 متر مربع هستند.
  • بلوک L: ساخت بلوک L در واحد های180 تا200  متری انجام شد، که تعداد آن ها حدود 56 تا می باشد.

امکانات شهرک صدرا فاز 2

شهرک صدرا فاز 2، شرایط یک زندگی عالی را در بهترین نقطه تهران برای ساکنین فراهم می سازد. با زندگی در این منطقه، حتی با وجود مشکلات بسیار در کنار خانواده تان آرام هستید.

تعاونی سازنده جهاد کشاورزی، تنها به شرایط ساخت ساختمان اهمیت نمی دهد، بلکه به فکر زندگی افراد پس از سکونت در مجتمع نیز می باشد. به همین خاطر بر خلاف سایر‌ شهرک های ساختمانی، خدمات رفاهی دیگری به ساکنین خود عرضه می دارد.

خدمات رفاهی این ناحیه از تهران در سطح بالایی انجام می شود. شهرک صدرا فاز 2 یک شگفتی زیبا در صنعت ساختمانی این استان است. هر یک از بلوک های این شهرک، خدمات اختصاصی به ساکنین خود اهداء می کند. بنابراین، افراد حتی برای مهیای مایحتاج خود نیازی به خارج شدت از بلوک را ندارند. از جمله امکاناتی که در این ناحیه از منطقه 22 ا در اختیار افراد مالکین و مستجران قرار می گیرد، عبارتند از؛

  • خدمات درمانی
  • سوپرمارکت
  • رستوران
  • بازار های میوه و تره بار
  • کافی شاپ
  • مجموعه های تفریحی
  • استادیوم فوتبال آزادی
  • و…

بیشتر بخوانید: پروژه میلاد علوم و فنون

سخن پایانی

شهرک صدرا فاز 2، زیبایی صنعت ساختمان سازی ایران را به تصویر می کشد. این منطقه دارای 6 بلوک مسکونی همه چیز تمام می باشد، که برای استقبال از خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت مناسب است.

اگر خواهان زندگی در این منطقه هستید، به مجموعه بزرگ آسمان هوم مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق درباره مشخصات و قیمت فروش واحد ها به دست بیاورید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی پروژه مهتاب 3 الدوز آذربایجان
مقاله بعدیمعرفی و بررسی برج باران چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here