بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

0
29
بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 تهران را می توانیم، بزرگترین سازندگان برج ها در این منطقه معرفی بنماییم. بیایید، کوتاه نگاهی به ساختمان های ساخته شده یا درحال ساخت در این منطقه داشته باشیم. نزدیک به 95% این ساختمان ها توسطِ تعاونی ها قَد عَلم کرده است. بنابراین فقط پنج درصد این برج ها به صورت شخصی ساز می باشد.

بنابراین می توانیم، تعاونی سازها را یک عضو جدای ناپذیر از منطقه بیست و دو تهران معرفی بنماییم. البته بررسی سابقه درخشان و مشهور بودنِ تعاونی فعال در منطقه بیست و دو شهر تهران می تواند، به شما در خریدی مطمئن یاری رساند. به همین خاطر کسبِ اطلاعاتِ دقیق درباره تعاونی ها، تجربیات درخشان و پروژه های تمام شدهِ آن ها می تواند، برای بسیاری از شماها مهم باشد.

نگاهی به بهترین تعاونی مسکن منطقه بیست و دو

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 چندان هم کم نیست! پروژه هایی بزرگ و قابل توجه به واسطه ی این تعاونی سازها ساخته و ارائه شده است. به همین خاطر ما در طول این مطلب برآن شده ایم، تا شما را با بهترین تعاونی سازهای مسکن منطقه22  تهران آشنا بنماییم.

نگاهی به بهترین تعاونی مسکن منطقه بیست و دو

1.      کمپانی تعاونی ابنیه آکام

شرکتی به نامِ تعاونی ابنیه آکام در سالِ 1396 فرآیند کاری خود را آغاز نمود. طی مدّت زمانی بسیار کوتاه این تعاونی یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 تهران گردید! اوّلین پروژه ای که این تعاونی برای ساخت انتخاب کرد، پروژه ای به نامِ مانیا در نمک آبرود یکی از شهرهای شمالی ایران بود. البته پس از این پروژه تعاونی ابنیه آکام در راستای ساختِ پروژه نارنجستان یک، نارنجستان دو، نارنجستان سه و نارنجستان چهار گام برداشت.

درست است، که این تعاونی تازه کار بود، ولی به دلیل موقعیت مکانی مناسب و ویژگی های عمرانی فوق العاده از استقبال خوبی بهره مند شد. به دلیل سرعت بالای کار توسطِ مدیرِ این تعاونی، واحدها در مؤعد تعیین شده به اعضاء تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: معرفی برج های بیمه چیتگر

2.      شرکت تعاونی ابنیه همت

یکی دیگر از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 شرکت تعاونی ابنیه همت است. این شرکت را می توانیم، یکی از پُر آوازه ترین ها معرفی کنیم. تعاونی ابنیه همت کارِ خود را از سالِ 1391 شروع کرد. شرکت معرفی شده به خوبی توانست، در زمینه آبادانی و رشد، بهره گیری از تکنولوژی روزِ دنیا فعالیت خود را ادامه بدهد.

شرکت تعاونی ابنیه همت با پروژه زیبای اداری و تجاری لکسون فعالیت خود را در پیش گرفت. این برج بلندبالا دارای واحدهایی اداری و تجاری همچنین سه طبقه هتل لوکس و منحصر به فرد است. بهتر است، بگوییم برج لکسون به خاطر چَشم انداز مناسب رو به دریاچه چیتگر نسبت به دیگر پروژه ها از جایگاه بهتری برخوردار می باشد.

در بینابین پروژه های تعاونی ابنیه همت که یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 تهران است، به فرزانگان واقع در بلوار کوهک اشاره می کنیم. این برج دارای چَشم اندازی رو به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر می باشد. از جمله دیگر پروژه های مدیریت شده توسطِ این تعاونی عبارت است، از؛ زاگرس، الوند، البرز یا آسمان آبی و…!

3.      شرکت تعاونی مسکن سپاشهر

این تعاونی فعالیت خود را در زمینه ساخت برج طی سالِ 1396 و با انتخاب پروژه دیپلمات آغاز نمود. این پروژه واقع در میدان اصلی دریاچه چیتگر می باشد. تعاونی مسکن سپاشهر که از جمله بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 تهران است، تا به امروز توانسته پروژه های بسیاری را به اجراء رساند. پروژه ای به نامِ S2 مشهور به سفیر بوده و پروژه K2 معروف به کامرانیه واقع در مروارید شهر می باشد و تنها برخی از پروژه های موفق مسکن سپاشهر است.

این تعاونی که به خرید با بهترین موقعیت مکانی و صرفِ کمترین هزینه ها شهرت دارد، پروژه های دیگری را هم در دست داشته است. مثل؛ پروژه ایران بانک ملّی که در منطقه کوهک قرار گرفته است! بنابراین شما می توانید، در پیش خرید به پروژه های تعاونی مسکن سپاشهر نیز اعتماد کنید.

    شرکت تعاونی مسکن سپاشهر

4.      شرکت تعاونی مسکن ارتش

ما می توانیم، تعاونی مسکن ارتش را نیرویی محرک در راستای جذب سرمایه ای بسیار در منطقه چیتگر استان تهران معرفی بنماییم. چرا که با سرمایه گذاری اعضاء در پروژه شهرک چیتگر این منطقه با رونق و رشدی چَشمگیر مواجه شد.

شهرک چیتگر در پهنه هایی بسیار زیر نظر تعاونی مسکن ارتش که یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 می باشد، قرار گرفته است. شما با خرید و فروش به صورت قطعی و سهامی می توانید، از منظره ای بسیار زیبا و دائمی در سال هایی طولانی بهره مند شوید.

این پروژه با ساخت پهنه ی بوستان و21  برج کارِ خود را شروع کرد. حال طی سالِ 1398 به مرحله ی بهره برداری رسید. پهنه سروستان با غریب بر پانزده عدد برج و پهنه نارنجستان با هشت برج فازهای دیگر شهرک چیتگر بودند. علاوه بر تمامی این ها پهنه گلستان با سهام پنجاه و بیست متری به واسطه ی تعاونی مسکن ارتش در اختیار اعضاء قرار گرفت.

5.      کمپانی تعاونی آرین سازه

یکی دیگر از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 کمپانی تعاونی آرین سازه می باشد. نامِ این تعاونی از مجاورت دریاچه چیتگر تا به مروارید شهر در اکثر پروژه های کامل شده یا در حالِ ساخت شنیده می شود. این تعاونی یکی از بهترین های حاضر در منطقه بیست و دو بوده نیز کارِ خود را از سال 1384 آغاز نموده است.

البته که تا به این لحظه تعاونی آرین سازه به عنوان سرمایه گذار یا طراح و مجری در بسیاری از پروژه ها فعالیتی موفق داشته است. خدمات بسیاری از جانب این شرکت عرضه می شود. مثلاً ما می توانیم، از؛ برآورد هزینه مربوط به سرمایه گذاری، ارزیابی خطرات و تهدیدها، مقدار سوددهی و… نام ببریم.

علاوه بر تمامی این ها پروژه نام برده شده در زمینه ساخت کنتراست مال، افرا، پردیس شرق و… فعالیت داشته است. بنابراین قطعاً یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 شهر تهران شرکت آرین سازه است. پس شما می توانید، این شرکت را برای سرمایه گذاری طولانی مدّت با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

6.      شرکت تعاونی ابنیه همسا

شرکت تعاونی ابنیه همسا یکی از تازه کارها در منطقه بیست و دو است. این شرکت در سالِ 1398 بود، که کار خود را با هدفِ کمک به شرایط اقتصادی و اجتماعی شروع کرد. علاوه بر این ها شرکت تعاونی ابنیه همسا کمک به تعامل میان مشتریان و تعاونی را در دستور کار خود قرار داد. این تعاونی به عنوان یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 تهران خدمات متنوعی را ارائه می دارد.

برخی از این خدمات عبارت است، از؛ پیمانکاری، مدیریت اجرایی، انبوه سازی، طراحی و اجرای پروژه ساختمانی به روش مدیریت و ساخت، اجرای پروژه ساختمانی به روش طراحی و تأمین ساخت آن ها و…!

با توجه به ویژگی های بیان شده از تعاونی ابنیه همسا با وجود سابقه ای نه چندان طولانی مدّت در میان تعاونی سازان، به عنوان یکی از بهترین ها می شناسند.

  شرکت تعاونی ابنیه همسا

7.      شرکت تعاونی مسکن مهر آفرین

این شرکت که به صورت انبوه سازی فعالیت می کند، سازنده پروژه های مشهوری چون؛ پروژه آسمان، پروژه الماس بهداری واقع در مروارید شهر می باشد. این شرکت در سال‌ِ 1395 فعالیت خود را شروع کرد. این کمپانی بعد از پشت سَر گذاشتن راهِ موفقیت در پروژه های نام برده شده، نامِ تعاونی مسکن مهر آفرین را برای خود انتخاب کرد. سپس به سرعت توانست، به یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 شهر تهران تبدیل شود.

پروژه برلیان توسطِ تعاونی ساز مهر آفرین ساخته شده است. در واقع برلیان اوّلین پروژه تعاونی مسکن مهر است، که در بلوک اِف‌یک شهرک مروارید شهر احداث گردید. آنچه که برلیان را از نمونه های مشابه خود متمایز کرده عبارت است، از؛ برخورداری از اسکلت ضد لرزه، نمایی شبیه به ستاره و چَشم
انداز ابدی به سوی کوه های شمالی.

8.      شرکت تعاونی مسکن منابع انسانی شهرداری استان تهران

تعاونی مسکن منابع انسانی شهرداری استان تهران یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 می باشد. این تعاونی در بلوار کوهک غرب تهران ساختِ پروژه های مسکونی مدرن و زیبا را در پیش گرفته است. پروژه مدیران از جمله پروژه هایی است، که توسطِ این تعاونی رونمایی شد.

این پروژه به علّت برخورداری از سند تک برگ همچنین چَشم اندازی منحصر به فرد توسطِ افراد بسیاری مورد توجه بود. بعد از استقبال عامه از پروژه مدیران این تعاونی بیکار نمانده و پروژه مدیران شهرداری دو را آغاز کرد. پروژه نام برده شده در بهترین جای بلوار کوهک، نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی قرار داشت.

به همین خاطر بود، که افراد به سمتِ پیش خرید از پروژه مدیران شهرداری دو رهسپار شدند. نیز نام خوش فروش ترین پروژه را به تعاونی مسکن منابع انسانی شهرداری استان تهران بخشیدند.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در اطراف دریاچه چیتگر

9.      کمپانی تعاونی نامی اریکه پارسیان

این شرکت هدف هایی متنوع داشت و در سالِ1389  تأسیس گردید. اصلی ترین هدف شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان استفاده از نیروی متخصص بود. نخستین پروژه آن برج سی طبقه ای مروارید یک بود. عملیات ساخت این برج در سالِ1393  آغاز شد. دوّمین پروژه ای که این شرکت به عنوان یکی از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 به دست گرفت، مروارید دو بود.

ساخت مروارید دو در سالِ 1399 شروع شده و گفته می شود، پایان ساخت در سالِ1404  باشد. قطعاً که همینطور هم خواهد بود.

  کمپانی تعاونی نامی اریکه پارسیان

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در آسمان هوم بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 را بررسی کردیم. همانطور که خواندید،9  تعاونی از جانب ما به شما معرفی شد، که هریک از آن ها مزیت های مختص به خود را دارد. ولی آنچه که روشن است، اعتبار و مشهور بودنِ تک به تک تعاونی های نامبرده شده است.

بنابراین شما می توانید، به هنگام شروع به ساختِ پروژه از جانب هریک از تعاونی ها در راستای خرید اقدام کنید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیبهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر
مقاله بعدیپیش فروش ضلع غربی دریاچه چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here