احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402

0
12
احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402

در اقتصاد امروز هیچ چیز عجیب نیست و همیشه می توان در رابطه با احتمال ها و افزایش قیمت های مختلف سخن گفت . متاسفانه کام ما به این تلخی ها عادت کرده است و چندان شگفت زده نخواهیم شد و اخباری همچون احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 برایمان عادی شده است .

در شرایط امروز که تمامی اقلام با افزایش قیمت مواجه شده اند ، مسکن نیز قطعاً با افزایش قیمت مواجه خواهد شد . برای کسانی که تا به امروز صاحب خانه بوده اند و یا در ملک های متعدد سرمایه گذاری کرده اند ،  خبر احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 چندان وحشت زا نخواهد بود .

اما اگر هنوز صاحب خانه نیستید و برای سرمایه گذاری در ملک در حال پس انداز می باشید ، بایستی گوش به زنگ شوید و اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام دهید .

بیشتر بخوانید: اجاره نامه دستی چیست و چقدر اعتبار دارد؟

چرا با افزایش قیمت مسکن در سال ۱۴۰۲ مواجه هستیم ؟

شاید با شنیدن خبر احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 خواهان آگاهی از دلایل افزایش قیمت مسکن باشید . در دنیای اقتصاد با اقلام بسیار زیادی مواجه هستیم ، خوراک ، پوشاک و مسکن سه نیاز اصلی زندگی بشر هستند و همواره در نوسانات اقتصادی با تغییرات زیادی مواجه بوده اند .

پی تورم بارها و بارها به تن مسکن برخورد کرده و شاهد افزایش چند درصدی قیمت ملک بوده ایم ‌. البته جدا از تورم عوامل دیگری در این افزایش قیمت دخیل هستند ، هر چقدر با افزایش شهرسازی و گسترش مناطق مواجه باشیم . امکان افزایش قیمت یک سری مناطق وجود داشته و در مقابل با رکود و کسادی قیمت بعضی از مناطق نیز روبرو می شویم .

به عنوان مثال در حال حاضر که منطقه ۲۲ تهران پیشرفت زیادی مواجه شده است و تعاونی ها برای احداث برج های خود به سراغ این منطقه می روند . احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 در این منطقه بسیار زیاد است . همچنین این منطقه به دلیل دسترسی به نقاط مختلف و امکانات زیادی که دارد ، با تقاضای زیادی مواجه شده و خیلی از افراد خواهان سکونت در این منطقه هستند .

پس هیچ عجیب نیست که این افزایش قیمت در منطقه ۲۲ رخ دهد ، البته لازم به ذکر است ، همیشه نمی توان تورم را عاملی برای افزایش قیمت اقلام برشمرد . عرضه ، تقاضا ، موقعیت اقتصادی و سیاسی نیز کاملا اثرگذار می باشند و بایستی آن ها را مد نظر قرار داد . هرچه آیتم های بیشتری دست به دست هم دهند میزان درصد افزایش قیمت نیز بیشتر خواهد بود .

چرا با افزایش قیمت مسکن در سال ۱۴۰۲ مواجه هستیم ؟

دریافت سود و افزایش دارایی ها با افزایش قیمت مسکن

خبر احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 برای تمامی اقشار جامعه یک خبر بد و شوکه کننده نیست و نخواهد بود . در مقابل برای یک سری از افراد این خبر می تواند کلید زنگ سودآوری و موفقیت باشد . در حال حاضر که نوسانات ، اقتصاد را زیر و رو کرده اند ، پیدا کردن یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری کار بسیار سختی است .

برای سرمایه گذاری و افزایش دارایی های خود بایستی به سراغ بستری بروید ، که امکان افزایش قیمت آن وجود داشته و در مقابل میزان کاهش آن بسیار کمتر است . به همین خاطر افراد زیادی به سراغ ملک می روند و سرمایه های خود را در ملک می خوابانند ، البته نه هر ملکی . با وجود این که سرمایه گذاری در ملک می تواند ، با سودآوری زیادی همراه شود .

اما در برخی موارد نه تنها سبب سودآوری نمی شود ، بلکه سبب سقوط و از دست دادن دارایی شما نیز خواهد شد . پس توجه به اینکه کدام ملک سرمایه گذاری می کنید ، نیز بسیار حائز اهمیت است . اما اگر به درستی در ملک سرمایه گذاری کنید ، پس از مدت کوتاهی با چندین برابر شدن دارایی خود مواجه خواهید شد .

حتی اگر شما عرضه کننده ملک در بازار می باشید و یا خواهان فروش ملک خود هستید ، بهتر بوده دست نگه دارید ، تا احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 به وقوع بپیوندد و پس از آن ملک خود را به فروش برسانید . متاسفانه بسیاری از افراد اخبار مهم بازار ملک را نادیده می گیرند و با خرید و فروش بی موقع خود از سودآوری و افزایش دارایی باز می مانند .

چگونه یک سرمایه گذاری موفق در ملک را تجربه کنیم ؟

با احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 می توان به سرمایه گذاری در ملک اندیشید ، اما این امر یک پروسه بسیار مهم بوده ، که نباید به سادگی و بدون فکر و تحقیق آن را انجام داد .

شما برای این امر نیازمند دریافت مشاوره می باشید ، همان طور که اشاره شد ، افزایش قیمت ملک به صورت یکسان نبوده و بعضی از آن ها با افزایش بیشتر و بعضی با کمتر مواجه هستند . به همین دلیل لازم بوده ، تا ابتدا شرایط املاک را مورد بررسی ارزیابی قرار دهید ، که البته کار آسانی نمی باشد .

برای این امر مجموعه آسمان هوم در کنار شماست و در رابطه با این سرمایه گذاری شما را یاری می دهد . فرقی نمی کند که میزان دارایی شما چقدر است .

این مجموعه علاوه بر این که یک بستر مناسب و بهترین لوکیشن را برای سرمایه گذاری به شما معرفی خواهد نمود و متناسب با بودجه ای که دارید ، ملکی را در اختیارتان قرار می دهد ، تا بتوانید با خرید آن به سودآوری برسید و سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنید .

چگونه یک سرمایه گذاری موفق در ملک را تجربه کنیم ؟

منطقه ۲۲ یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری در ملک

با توجه به احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 و اهمیتی که منطقه ۲۲ پیدا کرده است ، می توان آن را برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی دانست . این منطقه متراژ بسیار زیادی داشته و در حال حاضر برج ها و پروژه های متعددی در آن وجود دارد .

این منطقه برای سکونت ، تجارت ، سرمایه گذاری و فعالیت های متعدد بسیار مناسب می باشد . انتظار می رود ، که افزایش ۴۰ درصدی در این منطقه به وقوع بپیوندد . با این وجود خرید واحدی در یکی از برج های منطقه ۲۲ قطعاً به سودآوری ختم می شود .

اما خرید ملک در این منطقه نیازمند اطلاعات متعددی است ، که مجموعه آسمان هوم در اختیار شما قرار می دهد . شک نداشته باشید ، که با مراجعه به این مجموعه حتماً به مقصود خود خواهید رسید .

کلام آخر

احتمال افزایش 40 درصدی مسکن در سال 1402 شاید یک خبر بد به شمار بیاید ، اما اگر به درستی از آن استفاده کنیم ، قطعاً یک فرصت استثنایی خواهد بود ، که به واسطه آن می توانیم به سود زیادی برسیم .

اما به همین سادگی ها نیست و لازم بوده ، تا اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم . بهترین کار مراجعه به مجموعه آسمان هوم بوده ، که به خوبی منطقه ۲۲ و املاک آن را تحت نظر دارد و به شما کمک خواهد کرد ، تا یک سرمایه گذاری موفق را در تجربه خود ثبت کنید .

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیاجاره نامه دستی چیست و چقدر اعتبار دارد؟
مقاله بعدیآشنایی با محله کوهک

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here