بهترین محله منطقه 22

0
13
بهترین محله منطقه 22

بهترین محله منطقه 22 قطعاً گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری و زندگی خواهد بود، این منطقه جدای از ترافیک شهری و ازدحام بوده و در آغوش طبیعت قرار گرفته است.

رشته کوه های البرز بهترین لوکیشنی است، که می توانید در تهران بزرگ پیدا کنید. دقیقاً منطقه ۲۲ در دل این رشته کوه سر به فلک کشیده قرار دارد، در واقع مهم ترین عاملی که باعث شده، این منطقه از نظر آب و هوایی بی نظیر و فوق العاده باشد، حضور آن در یک مختصات کوهستانی است. فاصله مشخصی بین این منطقه تا مرکز شهر وجود دارد.

به همین دلیل توانسته از ترافیک شهری فاصله بسیار زیادی بگیرد. تمامی آپشن ها و ویژگی های مثبتی که در این بخش از تهران وجود دارد، سبب شده تا سرمایه گذاران بسیار زیادی جهت ساخت و ساز به این منطقه توجه داشته باشند و در نهایت شاهد برج ها و آسمان خراش های زیادی در منطقه ۲۲ باشیم.

باید بگوییم که این ناحیه دارای محله های مختلفی می باشد، که هر کدام از آنها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با بهترین محله منطقه ۲۲ از شما دعوت می کنیم، تا در این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین محله های منطقه ۲۲ تهران کدامند؟

اگر بخواهیم بهترین محله منطقه ۲۲ به شما معرفی کنیم، لازم بوده تا فاکتورها و آیتم های مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. دسترسی نوع آب و هوا، نزدیکی به دریاچه چیتگر، شرایط آب و هوایی و بسیاری نکات دیگر فاکتورهایی هستند، که محله های این منطقه را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهند.

نتایج این بررسی ها حاکی از آن است، که منطقه ۲۲ تهران بزرگ از ۶ محله ویژه بهره مند می باشد، که می توانیم آنها را به عنوان بهترین محله منطقه ۲۲ معرفی نماییم؛

  • چیتگر
  • شهرک امید دژبان
  • شهرک دهکده المپیک
  • بلوار اردستانی
  • شهرک شهید باقری
  • شهرک راه آهن

آیتم های بالا همگی محله های این منطقه هستند، که در آنها ساخت و ساز به شکل حرفه ای انجام شده است و برج های لوکس و لاکچری بسیار زیادی در آن وجود دارد. از این رو با افزایش قیمت و نرخ ملک در این منطقه مواجه هستیم، البته تمامی این محلات دسترسی فوق العاده ای دارند و از نظر آب و هوایی نیز بهتر از سایر قسمت های منطقه ۲۲ هستند.

 

بهترین محله های منطقه ۲۲ تهران کدامند؟

آشنایی با شهرک راه آهن

از جمله بهترین محله منطقه 22 شهرک راه آهن بوده، که با نام شهرک گلستان نیز شناخته می شود و از معروف ترین محله های این منطقه است و توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جلب کند. از لحاظ جغرافیایی این شهرک در شمال غرب تهران قرار دارد، پارک جنگلی چیتگر در نزدیکی این منطقه بوده و فاصله کمی با آن دارد.

در واقع این پارک از بخش شمالی خود با این شهرک همسایه است. آب و هوای شهرک راه آهن فوق العاده خاص و ویژه می باشد، با وجود اینکه تهران را آلودگی فرا گرفته و مشکلات تنفسی در آن بیداد می کند.

این بخش عاری از هرگونه آلودگی و میکروب هوایی است و کسانی که به دلیل مشکلات تنفسی خواهان زندگی در یک منطقه پاک و تمیز می باشند، می توانند این شهرک را انتخاب کنند. با توجه به اینکه سرمایه گذاری بسیار زیادی در این منطقه صورت گرفته است، ویلاها و خانه های مجلل در آن در تعداد بالا دیده می شود.

همین امر باعث شده تا این شهرک به منطقه ای آرام و دور از هیاهو تبدیل شود، کسانی که عاشق خانه های حیاط دار هستند و قصد دارند دوران بازنشستگی خود را با آرامش سپری کنند، می توانند در این منطقه ساکن شوند. انتخاب بهترین محله منطقه ۲۲ قطعا تصمیم فوق العاده ای است .

بیشتر بخوانید: معرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران

آشنایی با شهرک شهید باقری

از دیگر شهرک هایی که می توانیم آن را به عنوان بهترین محله منطقه 22 معرفی نماییم، شهرک شهید باقری است. این قسمت جزو اولین شهرک هایی بوده، که در منطقه ۲۲ احداث شد و چیزی بالغ بر ۱۳ سال از عمر و قدمت آن می گذرد. در بین محلات منطقه ۲۲ این شهرک سابقه بیشتری دارد و جزو ریش سفیدان حوالی دریاچه چیتگر شناخته می شود.

همانطور که می دانیم بسیاری از برج های موجود در این منطقه توسط تعاونی ها احداث شده اند و واحدها به افراد خاصی از جامعه تعلق دارد.

در شهرک شهید باقری برج ها بیشتر مربوط به نیروهای مسلح ارتش می باشد، به همین خاطر بازنشستگان این نهاد و همینطور افراد فعال در آن ها در این محل زندگی می کنند. این منطقه دارای ویژگی ها و آپشن های بسیار زیادی است و در گروه بهترین محله منطقه 22 قرار می گیرد.

معرفی شهرک چیتگر

در طی آشنایی با بهترین محله منطقه 22 لازم بوده تا خیلی خاص و ویژه شهرک چیتگر را معرفی نماییم. همانطور که می دانیم بسیاری از افراد منطقه ۲۲ را به عنوان چیتگر می شناسند و نام دریاچه شهدای خلیج فارس نیز بیشتر با نام چیتگر معروف است.

این شهرک وسعت بسیار زیادی دارد و از سایر شهرک ها و محله های منطقه ۲۲ بزرگتر بوده و مهمترین مختصات منطقه ۲۲ را از آن خود کرده است. اگر بخواهیم بهترین محله را جهت سرمایه گذاری زندگی ساخت و ساز تجارت و غیر معرفی کنیم، قطعاً جواب ما شهرک چیتگر خواهد بود. برج های خاص این منطقه همگی در این شهرک قرار گرفته اند.

برج های امین، چیتگر، سروناز، نگین، بیمه، صیاد شیرازی و… در این شهرک قرار گرفته اند، که فوق العاده خاص و ویژه می باشند. از لحاظ دسترسی این شهرک با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست، با بزرگراه های زیادی مرتبط است.

همچنان ساخت و ساز در این منطقه رونق دارد و خانه های نوساز و با کیفیتی در آن احداث می شود و افراد می توانند در آنها ساکن شوند به همین خاطر این منطقه بدون هیچ گونه شک و تردیدی بهترین محله منطقه 22 می باشد.

معرفی شهرک چیتگر

محله بلوار اردستانی

از دیگر بهترین محله منطقه 22 لوکیشنی خاص بوده، که آن را با عنوان محله بلوار اردستانی می شناسیم. این محله به ایران مال نزدیک بوده و در قسمت غرب آن واقع شده و از لحاظ اقتصادی ای قابلیت های بسیار زیادی است و می تواند به یک منطقه تجاری ویژه تبدیل شود.

برج های مختلفی در این شهرک ساخته شده و پروژه های بسیار زیادی در این منطقه در حال احداث می باشد. پروژه بقیه الله ۵ و ونوس هوملند از جمله پروژه های ساختمانی هستند، که افراد می توانند با واحدهای مختلفی را در آنجا پیش خرید کنند.

این برج ها معمولاً با تقاضای زیادی مواجه هستند، چرا که آینده این مناطق بسیار روشن است و از لحاظ اقتصادی سرمایه گذاری در آن کاملاً سودآور خواهد بود.

محله بلوار کوهک

در بین بهترین محله منطقه 22 محله بلوار کوهک نیز خیلی طرفدار دارد و افراد زیادی خواهان زندگی در آن می باشند. این بلوار دارای برج های بسیار زیادی بوده و پایانه های حمل و نقل همچون ایستگاه مترو نزدیک است. به همین خاطر دسترسی فوق العاده ای دارد، مجتمع طوبی یکی از معروف ترین برج ها در منطقه ۲۲ است، که دقیقاً در این بلوار قرار دارد.

این منطقه در قسمت غربی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته است و در آن شاهد ساخت و ساز ساختمان های لاکچری و لوکس زیادی می باشیم. اگر خواهان سرمایه گذاری سودآور و مطمئن می باشید، حتماً در یکی از برج های این بلوار سرمایه گذاری کنید و چندین واحد را خریداری نمایید.

محله بلوار کوهک

شهرک امید دژبان

از دیگر محله هایی که می توانیم آن ها را به عنوان بهترین محله منطقه 22 به شما معرفی کنیم، محله تحت عنوان شهرک امید دژبان است. در ابتدا محله ای با این نام وجود نداشت، یک تعاونی مسکن با نام دژبان ارتش اقدام به ساخت برج در این منطقه نمود و چیزی بالغ بر ۸۵۰ واحد در این شهرک احداث کرد.

در این شهرک شاهد بلوک های متعددی هستیم، که اغلب چهار طبقه می باشند وتعداد بلوک ها به ۲۸ عدد می رسد . متراژ این واحدها بین ۷۵ تا ۱۳۵ متر متغیر می باشد، که همگی آنها دو الی سه خوابه می باشند. به همین خاطر افراد دارای فرزند به راحتی می توانند در آنجا ساکن شوند.

از لحاظ جغرافیایی دسترسی، نوع آب و هوا و امکانات برج های این شهرک فوق العاده است، به همین خاطر در گروه بهترین محله منطقه ۲۲ قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

کلام آخر

در این مقاله هدف ما بهترین محله منطقه 22 بود، محله های مختلفی در حوالی دریاچه چیتگر قرار دارد، این محله ها هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود می باشند و هر کدام از آن ها از یک آپشن ویژه بهره مند هستند. بعضی از آن ها امتیازات مثبتی نسبت به بقیه دارند و آنها را به عنوان بهترین محله در این منطقه می شناسیم.

با این وجود در میان بهترین ها یک محله وجود دارد، که از همه نظر بهتر بوده و در صدر جدول قرار می گیرد. شهرک چیتگر دقیقاً همان جایی است، که همه در جستجوی آن هستند. این شهرک دارای امکانات بسیار زیادی است و فاصله کمی با دریاچه چیتگر دارد.

از لحاظ اقتصادی، تجاری توریستی و غیره این شهرک دارای پتانسیل است و سرمایه گذاران روی آن حساب ویژه باز کرده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آسمان هوم اطلاعات خود را در رابطه با منطقه ۲۲ ارتقا دهید و راهنمایی های لازم را در خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه کسب نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی برج های عرفان منطقه 22 تهران
مقاله بعدیبرای سرمایه گذاری پیش خرید مسکونی مناسب است یا تجاری؟

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here