پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402

0
18

مروارید شهر یکی از بهترین قسمت‌های منطقه ۲۲ است و قطعاً شاهد تقاضای زیادی برای پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 می‌باشیم . با توجه به این که مروارید شهر دارای امکانات دسترسی و آیتم‌های مثبت بسیار زیادی است ، پیش خرید ملک در آن جا چه برای سکونت و چه برای سرمایه‌گذاری اقدام درستی خواهد بود و قطعاً با سودآوری و متعدد همراه می‌شود .

منطقه ۲۲ به استراتژیک ‌ترین لوکیشن شهر تهران تبدیل شده است ، این منطقه با پیشرفت بسیار زیادی مواجه شده و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک می‌باشد . با وجود این که احتمال افزایش قیمت ملک در سال ۱۴۰۲ وجود دارد ، بسیاری از افراد در جستجوی پیش خرید ملک می‌باشند .

اگر هدف شما پیش خرید ملک در منطقه ۲۲ است ، حتماً توجهاتی به مروارید شهر داشته باشید ، برج‌ها و پروژه‌های متعددی در این منطقه ساخته شده‌اند و شما به عنوان یک متقاضی قادر به خرید یکی از آن ها خواهید بود .

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در کوهک

موقعیت مکانی و جغرافیایی مروارید شهر

موقعیت مکانی و جغرافیایی مروارید چه سبب شده ، تا متقاضیان پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 روز به روز افزایش یابد و افراد زیادی خواهان خرید ملک در این منطقه زیبا باشند . زمانی که اتوبان همت و حکیم به انتهای خود برسد ، با این شهرک مواجه خواهیم شد ، که در غرب منطقه بیست و دوم واقع شده و آن را به عنوان ناحیه ۳ می‌شناسند ‌.

در واقع این شهرک استان تهران و همچنین استان البرز را از هم جدا می‌کند و به عنوان مرز این دو استان شناخته شده است ، این شهرک فاصله کمی تا دریاچه چیتگر داشته و این یک پوئن و نکته مثبت ی شهرک به شمار می‌آید .

چرا که دسترسی‌ها فوق العاده اهمیت دارند ، دریاچه چیتگر یکی از مهم‌ترین آپشن‌های منطقه ۲۲ می‌باشد و نزدیکی شهرک مروارید شهر به این دریاچه برای ساکنین اهمیت زیادی خواهد داشت .

به دلیل قرارگیری این شهرک در نزدیکی کوه‌های البرز برج‌ها و ساختمان‌های آن از ویوو ابدی کوهستانی بهره‌مند خواهد بود و قطعا این عامل در پاکیزگی هوای منطقه نقش بسزایی دارد و آلودگی کمتری در آن مشاهده می‌شود .

شاید پیدا کردن یک منطقه خوش آب و هوا و بسیار تمیز در تهران بزرگ کار بسیار سختی باشد ، اما این امر مهم توسط شهرک مروارید امکان‌پذیر شده است . به همین دلیل با اطمینان خاطر می‌توان گفت که پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 یک انتخاب فوق العاده است و می‌تواند مزایای زیادی را برای خریداران به ارمغان آورد .

دسترسی مروارید شهر

خوشبختانه حمل و نقل در مروارید شهر به راحتی انجام می‌شود و متقاضیان پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 با اطمینان کافی و بدون هیچگونه نگرانی در این منطقه سرمایه‌گذاری خواهند کرد .

اتوبان‌های متعددی همچون اتوبان خرازی ، بزرگراه تهران کرج و اتوبان حکیم فاصله بسیار کمی با شهرک مروارید شهر دارند و همین نکته باعث شده تا ساکنین آن به راحتی و به واسطه این بزرگراه‌ها قادر به حمل و نقل جابجایی باشند و در کمترین زمان ممکن به نقاط مختلف منتقل شوند و دسترسی به آن ها برایشان فراهم شود ‌.

علاوه بر آن ایستگاه مترو وردآورد نیز در این شهرک قرار گرفته و حمل و نقل وسایل عمومی نیز امکان‌پذیر است ، یکی از آپشن‌ها و نکات بسیار مثبت این شهرک لوکیشن‌های متعددی است که جزو دسترسی‌های آن به شمار می‌آیند .

باغ گیاه شناسی ، آبشار تهران ، مجتمع بام لند ، پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع ایران مال و دریاچه شهدای خلیج فارس کمترین مسافت را با این شهرک دارند و باعث شده تا شهرک مروارید شهر به یک منطقه توریستی تبدیل شود و قطعاً سرمایه‌گذاری در آن سودمند خواهد بود .

شک نداشته باشید که پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 پس از مدت کوتاهی نتیجه می‌دهد و شما با چند برابر شدن دارایی‌های خود مواجه می‌شوید ، قطعاً دسترسی یک آیتم ویژه برای منطقه‌ای به شمار می‌آید و هرچه شاهد دسترسی‌های بهتری باشیم ، بر مزیت‌های آن افزوده می‌شود .

امکانات مروارید شهر

شهرک مروارید شهر به نحوی طراحی و ساخته شده که در آن شاهد امکانات رفاهی متعددی هستیم و ساکنین این منطقه بدون هیچ گونه مشکلی و در کمترین زمان ممکن قادر به برطرف کردن نیازهای خود خواهند بود .

برج‌های ساخته شده در این شهرک همگی کاملاً مدرن و پیشرفته هستند و امکانات رفاهی همچون ؛ کتابخانه ، سالن اجتماعات ، لابی من ، سالن مطالعه ، سیستم‌های امنیتی ، سیستم اطفا حریق ، آسانسور نفربر ، آسانسور حمل بار ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، دوربین مداربسته ، هلی پد ، روف گاردن ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، پارکینگ طبقاتی ، پاساژ محلی ، شوتینگ زباله و غیره در برج ها و پروژه‌های این منطقه دیده می‌شود .

به همین دلیل می‌توانیم با قطعیت راجع به امکانات رفاهی شهرک مروارید شهر سخن بگوییم ، که این نکته در تقاضا برای پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 اثرگذار است .

پروژه های مروارید شهر

در رابطه با پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 بایستی به معرفی پروژه‌های آماده برای فروش این شهرک بپردازیم ، خوشبختانه در این منطقه پروژه‌های متعددی وجود داشته تا پیش خرید را به راحتی فراهم سازد .

در واقع شما به عنوان یک متقاضی برای پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 با تنوع پروژه مواجه خواهید شد و قطعاً برای انتخاب یکی از آن ها نیاز به دریافت مشاوره پیدا می‌کنید ، به آیتم‌های زیر توجه نمایید ؛

  • پروژه ستین که توسط شرکت آرین سازه در حال ساخت می‌باشد .
  • پروژه پلازا نیز متعلق به شرکتی تحت عنوان عمارت مدرن ایرانیان است .
  • پروژه کادو کامرانیه که توسط تعاونی سپاهشهر احداث می‌گردد .
  • پروژه سفیر ۲ متعلق به تعاونی مسکن می‌باشد و امکان خرید امتیاز آن وجود دارد .
  • پروژه صدف به واسطه تعاونی مسکن کارکنان بهشت زهرا
  • پروژه حسابرسان ، به تعاونی مسکن حسابرسی تعلق دارد .
  • پروژه دانشگاه تهران وابسته به تعاونی مسکن دانشگاه تهران است .
  • پروژه مهتاب که به واسطه گروه سرمایه گذاری ساختمان الدوز آذربایجان در حال احداث بوده و امکان خرید یا فروش امتیاز های آن وجود دارد .
  • پروژه ایران سازه نیز توسط شرکت عمرانی ایران سازه در حال احداث می باشد .
  • پروژه بقیه الله ۱ و پروژه بقیه الله ۲ که هر دو توسط تعاونی مسکن پزشکان در حال ساخت است .
  • پروژه آناهیتا نیز متعلق به تعاونی با نام مسکن آتش نشانی می باشد .

با وجود پروژه‌های بالا پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 به راحتی امکان پذیر است و شما بون هیچ گونه مشکلی در کمترین زمان ممکن می‌توانید ، واحدهایی را خریداری کنید . اما توجه داشته باشید که دریافت مشاوره اهمیت بسیاری داشته و به شما در این راستا کمک زیادی می‌کند .

قیمت پیش خرید ملک در مروارید شهر

اگر شما نیز متقاضی پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 می‌باشید ، لازم بوده تا مواردی را مورد نظر قرار دهید . در حال حاضر که با افزایش قیمت مسکن در سال ۴۰۲ روبرو هستیم و همچنین تورم افسارگسیخته قیمت املاک را تحت تاثیر قرار داده است ، نمی‌توانیم در رابطه با قیمت پیش خرید ملک در شهرک مروارید صحبت کنیم و نمی‌توان نرخی را اعلام کرد .

برای این امر لازم بوده تا حتماً به یک مرکز مشاوره املاک همچون آسمان هوم مراجعه نمایید و با دریافت اطلاعات به روز از ایشان ، از قیمت‌های پیش خرید ملک در این منطقه مطلع شوید و به خوبی پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 را به سرانجام برسانید . در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره در این خصوص می‌باشید ، این مجموعه به شما کمک کرده تا به راحتی مطابق با بودجه خود قادر به خرید یکی از این پروژه‌ها باشید .

کلام آخر

پیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402 چه برای کسانی که به دنبال صاحبخانه شدن هستند و چه برای کسانی که به دنبال بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشند ، بهترین انتخاب است . شک نداشته باشید ، که منطقه ۲۲ مخصوصاً شهرک مروارید شهر از آینده درخشان بهره‌مند بوده و خرید ملک در این منطقه بهترین اقدامی است ، که می‌توانید انجام بدهید .

البته لازم به ذکر است ، که برای این امر بایستی به یک مرکز مشاوره املاک همچون آسمان‌ هوم مراجعه نمایید و از ایشان اطلاعات به روز برج‌ها پروژه‌ها و قیمت آن ها را دریافت نمایید .

بیشتر بخوانید: پارک آبی اپارک

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیدرمانگاههای منطقه 22 تهران
مقاله بعدیپیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here