پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402

0
5

پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 در حال حاضر توسط بسیاری از کاربران مورد توجه قرار گرفته است ، افرادی که در جستجوی مکانی مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری هستند ، می‌توانند به جای خرید ملک و آپارتمان‌های گران قیمت با پیش خرید ملک از هزینه‌های خود به کاهند و پس از مدت زمان کوتاهی صاحبخانه شوند .

به دلیل مزایای بسیار زیادی که این روش دارد ، برای سرمایه‌گذاری نیز گزینه مناسبی است . شهید اردستانی یک شهرک فوق العاده در منطقه ۲۲ بوده ، که از امکانات متعددی بهره‌مند است و برج‌های مختلفی در آن قرار دارد و شاهد ساخت و ساز پروژه‌های مختلفی نیز در این منطقه می‌باشیم .

شرایط متعددی دست به دست هم داده اند ، تا شهرک شهید اردستانی برای سرمایه‌گذاری زندگی به یکی از گزینه ها تبدیل شود و با افزایش متقاضی برای این مجموعه مواجه شویم .

 

موقعیت شهرک شهید اردستانی

منطقه ۲۲ تهران شهرک های متعددی را درون خود جای داده است ، که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند . یکی از آنها شهرک شهید اردستانی می‌باشد ، که در موقعیتی حساسی قرار گرفته و برای زندگی و سرمایه‌گذاری دارای آپشن‌های متعددی است .

این شهرک از نظر آب و هوایی کاملاً پاک و تمیز بوده و به هیچ عنوان آلودگی در آن وجود ندارد . افرادی که در جستجوی یک منطقه لوکس و زیبا می ‌باشند و پاکیزگی آب و هوا برای ایشان اهمیت دارد ، می توانند پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 به هدف خود برسند .

این منطقه به لوکیشن‌های خاص منطقه ۲۲ کوتاه‌ترین دسترسی را داشته و آن را می‌توان به عنوان یک منطقه تفریحی و توریستی معرفی نمود . شهرک شهید اردستانی قطعاً در آینده با پیشرفت‌های زیادی مواجه می‌شود ، به همین دلیل افرادی که خواهان سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ هستند ، این شهرک پیشنهاد می‌شود .

 

دسترسی های شهرک شهید اردستانی

پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 تا حد زیادی به دسترسی‌های این شهرک نیز وابسته است ، دسترسی یک امتیاز مهم به شمار می‌آید ، اگر منطقه‌ای دارای دسترسی خوبی باشد ، ساکنین آن به راحتی قادر به جابجایی و تردد خواهند بود . در رابطه با شهرک شهید اردستانی نیز با یک سری دسترسی‌های ویژه مواجه هستیم .

این شهرک به اتوبان و بزرگراه‌های مختلف همچون ؛ بزرگراه علامه جعفری ، اتوبان همت و بزرگراه آزادگان دسترسی دارد . به واسطه آن ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان در تهران بزرگ جابجا شد ، این شهرک فاصله کوتاهی تا دریاچه چیتگر داشته و افراد به راحتی می‌توانند از این درباچه مصنوعی زیبا و جذاب بهره‌مند شوند .

شهربازی هزار و یک شهر ، مجتمع تجاری رزمال ، مجتمع بام لند ، آبشار چیتگر ، مجتمع ایران مال نیز در نزدیکی این شهرک قرار گرفته‌اند . نزدیکی شهرک اردستانی به این مناطق را نمی‌توان نادیده گرفت ، چرا که باعث شده بر ارزش ملک در این منطقه نیز اضافه شود و مورد توجه سرمایه‌گذاران برای ساخت و ساز برج ‌های متعدد قرار بگیرد .

به همین دلیل پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 یک اقدام ویژه بوده و قطعاً در سال‌های آینده ارزش ملک نیز چندین برابر خواهد شد و دارایی شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد .

 

امکانات شهرک شهید اردستانی

اگر خواهان پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 می‌باشید ، قطعاً به امکانات این شهرک نیز توجه خواهید نمود . منظور از امکانات ، آیتم متعددی است که در برج‌ها و اطراف آن ها قرار گرفته ، که سکونت و زندگی در آن را کاملاً ایده‌آل و راحت کرده است .

یک سری فضای سبز زیبا در اطراف برج‌های این شهرک احداث شده ، که زیبایی این منطقه را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است .

برج‌ها و پروژه‌هایی که در شهرک شهید اردستان وجود دارد ، هر کدام دارای آیتم‌های بسیار زیادی هستند  به عنوان مثال تمامی برج‌های این شهرک دارای سیستم سرمایش گرمایشی مدرن می‌باشند .

سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، پارکینگ اختصاصی ، لابی من ، نگهبان ۲۴ ساعته ، سیستم امنیتی جدید و پیشرفته ، سیستم اطفا حریق ، باشگاه ورزشی ، مهد کودک ، شوتینگ زباله ، آسانسور نفربر و مخصوص حمل بار و بسیاری موارد دیگر همگی جزو امکانات رفاهی املاک شهرک شهید اردستانی می‌باشد و قطعاً حضور چنین امکاناتی عاملی بوده ، تا پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

 

پروژه های شهرک شهید اردستانی

پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 مربوط به پروژه‌های مختلفی می‌شود ، که در این شهرک قرار گرفته‌اند ، در واقع لازم بوده تا با این پروژه‌ها آشنا شویم و ویژگی‌های آن ها را بررسی نماییم .

پروژه خرازی ، پروژه پارسه   پروژه نگین غرب ، پروژه میلان ۳ ، پروژه نارنجستان ۳ ، پروژه سران ۲ ، پروژه ایثار ۱ و پروژه هما پارسه خلبانان امگی در این منطقه قرار گرفته‌اند .

تک تک این برج‌ها از ویژگی های بسیار زیادی بهره‌مند می‌شوند ، علاوه بر آن که در تمامی آنان شاهد امکانات متعددی می‌باشیم ، می ‌توان آن ها را به عنوان برج‌های لوکس و جذاب منطقه ۲۲ معرفی نمود . طراحی ظاهری برج‌ها فوق العاده بوده و از مواد با کیفیتی برای ساخت آنها استفاده کرده اند .

همین نکته سبب شده تا تمامی این پروژه‌ها از لحاظ ایمنی کاملاً استاندارد باشند و مورد توجه افراد بسیار زیادی برای سکونت و سرمایه‌گذاری قرار بگیرند . توجه داشته باشید که پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 تنها با پیش خرید واحدهای مسکونی و تجاری در این پروژه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود .

بیشتر بخوانید: معرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه 22

نحوه خرید ملک در شهرک شهید اردستانی

پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 به صورت چندین مرحله انجام شده و تمامی وجه قرارداد به صورت یک جا پرداخت نخواهد شد . همین نکته عاملی بوده تا در این شرایط بد اقتصادی افراد به راحتی بتوانند ملک مورد نظر خود را خریداری کنند و با فشارهای مالی و اقتصادی کمتری روبرو شوند .

اگر شما به صورت مستقیم با تعاونی سازنده پروژه‌ها در ارتباط باشید و واحدها را پیش خرید نمایید ، قطعاً هزینه‌های پرداختی شما کمتر خواهد بود . به همین دلیل تقاضا برای پیش خرید ملک در این شهرک هر روز رو به افزایش است .

علاوه بر آینده درخشانی که این املاک در انتظار دارند ، سیاستگذاری‌های اعمال شده جهت پیش فروش واحدها نیز تاثیر بسیار زیادی بر این میزان تقاضا داشته است .

لازم بوده ، تا شما جهت عقد قرارداد پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید ، تا هیچ گونه مشکلی برای شما پس از عقد قرارداد ایجاد نشود . برای این امر مراجعه به دفاتر مشاور املاک فوق العاده اهمیت داشته و در این راستا شما را راهنمایی خواهند نمود ‌.

 

کلام آخر

مجموعه آسمان هوم یک مرکز فوق العاده جهت مشاوره بوده و به مراجعه کنندگان کمک می‌کند ، تا به خوبی قادر به پیش خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 باشند . اطلاعات کاملاً به روز و جدید درباره تمامی پروژه‌ها واحدها در این مجموعه وجود داشته ‌و در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود .

به همین دلیل متقاضیان پیش خرید ، با آگاهی کامل وارد معامله و عقد قرارداد می‌شوند ، قطعاً متقاضیان دارای بودجه مالی مختلفی می‌باشند ، مجموعه آسمان‌ها به ایشان کمک می‌کند تا بتوانند مطابق با بودجه خود یک واحد در برج‌های شهرک شهید اردستانی خریداری نمایند .

بدون آن که با فشار مالی مواجه شوند ، به همین دلیل برای خرید ملک در شهید اردستانی سال 1402 به بهترین شکل ممکن توصیه می‌شود ، تا حتماً به مرکزی همچون آسمان‌ها مراجعه نمایید .

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیپیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402
مقاله بعدیپیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۲

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here