پیش بینی بارش باران استان تهران فردا جمعه 16 بهمن 99

0
120
پیش بینی بارش باران استان تهران

پیش بینی بارش باران استان تهران فردا جمعه 16 بهمن 99 : هوای امروز تهران,آب و هوای تهران,هوای امروز تهران بارانی است,هوای بعدازظهر تهران,آب و هوای تهران فردا دوشنبه,اب و هوای تهران فردا و پس فردا,وضعیت آب و هوای کشور در 24 ساعت آینده,پیش بینی هوای یک ماه آینده,بارش باران امروز، بارندگی های امروز، پیش بینی بارندگی، پیش بینی بارندگی استان ها و شهرها و روستاها در بهمن 99، جدیدترین اخبار بارندگی، میزان بارندگی امروز تهران، نقشه بارندگی امروز، وضعیت هوا، وضعیت هوای فردا، وضعیت هوای کشور در سه روز اینده,پیش بینی بارندگی استان ها و شهرها و روستاها در اسفند 99,پیش بینی بارندگی استان ها و شهرها و روستاها در فروردین 1400,پیش بینی بارندگی استان ها و شهرها و روستاها در اردیبهشت 1400

 

پیش بینی بارش باران استان تهران فردا یکشنبه 12 بهمن 99

تهران بارانی شد

🔻پس از چند هفته پایداری جو در تهران، بارش باران از دقایقی پیش آغاز شده است که این امر سبب بهبود کیفی هوای پایتخت می شود.
🔻طبق پیش بینی سازمان هواشناسی برای فردا نیز بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت.
🔻سرعت وزش باد هم اکنون در تهران ۱۴ کیلومتر بر ثانیه و دمای هوا نیز ۱۰ درجه بالای صفر است.
اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر امروز جمعه تا شنبه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات بخصوص امشب بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و دامنه شمالی، مه و بارش باران و برف مورد انتظار است.

به گزارش آسمان و به نقل از ایرنا :   و بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز جمعه استان تهران، امروز آسمان نیمه ابری و در مناطق شهری و پرتردد همراه با غبار محلی خواهد بود.

همچنین از امشب تا یکشنبه شب در ارتفاعات کولاک برف و در مناطق مستعد احتمال ریزش بهمن پیش بینی می شود و از بعد از ظهر شنبه تا یکشنبه شب در سطح استان (بویژه بخش های جنوبی) وزش باد شدید مورد انتظار می باشدو همچنین در روز شنبه کاهش دما و از دوشنبه روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۱۳و ۷، شنبه ۱۱ و ۵، یکشنبه ۱۱ و ۶، دوشنبه ۱۴ و ۶و سه شنبه ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین و کمترین بیشنیه و کمینه هوا، شمیرانات – اقدسیه با ۱۴ درجه و فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران به ثبت رسید.

 

 

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیپیش بینی بارش باران استان تهران فردا چهارشنبه 15 بهمن 99
مقاله بعدیجزئیات برگزاری جشنواره فیلم و تئاتر فجر بهمن 99

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here