هتل های منطقه 22 تهران

0
24
هتل های منطقه 22 تهران

هتل های منطقه 22 تهران اماکن اقامتی و پذیرایی بسیار شگفت انگیزی در تهران هستند ، که مورد استقبال تعداد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی بوده اند . این هتل ها که در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق استان تهران جای گرفته ، از دسترسی بسیار مطلوبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی بهره مند می باشند .

علاوه بر این ها فاصله بسیار کم این منطقه تا فرودگاه مهرآباد و مرکز پایتخت از سایر علل محبوبیت آن در بینابین مسافرانی که به تهران سفر کرده اند ، محسوب می شود . حال شما می توانید ، برای شناخت هتل های این منطقه با ما در ادامه متن همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در کوهک

منطقه 22 تهران دقیقاً کجاست ؟

بهتر است ، که پیش از معرفی هتل های منطقه 22 تهران کمی بیشتر درباره جایگاه این محله سخن بگوییم . منطقه بیست و دو یا محله چیتگر در شمال غربی تهران قرار گرفته ، که یکی از عظیم ترین مناطق پایتخت به شمار می رود .

منطقه چیتگر از قسمتِ شمالی خود به ارتفاعات البرز ، از قسمتِ جنوبی به آزاد راه تهران – کرج ، از قسمتِ شرقی به منطقه پنج شهرداری و غربی به وردآورد شمالی منتهی می شود .

این منطقه به علّت دسترسی بسیار مناسب به بزرگراه هایی چون ؛ شهید خرازی ، همدانی ، آزادگان همچنین اتوبان تهران – کرج از موقعیت دسترسی بسیار خوبی برخوردار است .

هتل های منطقه 22 تهران به علّت قرار گرفتن در مسیر بادهای غربی و شرقی از آب و هوایی بسیار خوب و باکیفیت بهره مند شده اند .‌ علاوه بر این ها وجود پارک های جنگلی بیشمار ، دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران ، زیبایی های این منطقه را چندین برابر کرده است .

از سویی دیگر وجود مراکز خرید متعدد ، چون ؛ بام لند تهران ، ایران مال ، رزمال باعث شده ، تا افرادی که به تهران سفر می کنند ، هتل های منطقه چیتگر را برای اقامت انتخاب کنند .

منطقه 22 تهران دقیقاً کجاست ؟

معرفی هتل های منطقه 22 تهران

منطقه بیست و دو تهران برای خدمات رسانی به پایتخت و رفعِ کمبودهای رفاهی سایر مناطق تهران ، طی سالِ 1379 به مناطق شهرداری شهر تهران اضافه شد . همین رویکرد به ارائه طرح هایی مختلف برای ساختِ اماکن تفریحی ، اقامتی و گردشگری در این منطقه منتهی گردید .

با جذب سرمایه هایی بسیار عملیات ساختِ پروژه های مختلف یکی پس از دیگری در منطقه بیست و دو تهران شروع شد . به گونه ای که ویژگی جغرافیایی و جاذبه های گردشگری بسیار ، زمینه را برای ساخت هتل های منطقه 22 تهران مهیا ساخت .

جالب است بدانید ، که دریاچه چیتگر از جمله بهترین ها و شگفت انگیز ترین جاذبه گردشگری منطقه بیست و دو است ، که چندین هتل در اطراف این دریاچه ساخته شده است . البته چندین هتل هم در دست ساخت است !

  1. هتل المپیک منطقه 22 تهران :

هتل چهار ستاره المپیک در ضلع غربی ورزشگاه آزادی و قسمتِ شرقی منطقه بیست و دو تهران قرار گرفته است . هتل المپیک طی سالِ 1380 به بهره برداری رسیده و دارای صد عدد اتاق بسیار لوکس و مدرن می باشد .

جالب است بدانید ، که اتاق های این هتل به پارک جنگلی چیتگر و خرگوش دره مشرف بوده و از چَشم اندازی بسیار تماشایی برخوردار است . در بینابین هتل های منطقه 22 تهران ، هتل المپیک به علّت نزدیک بودن به ورزشگاه آزادی ، تا به امروز میزبان تیم های بزرگ شهر تهران و همچنین بزرگ ترین تیم های ملّی جهان بوده است .

از امکانات متنوع این هتل می توانیم ، به ؛ رستوران یاس ، استخر ، سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد ، سالن شطرنج ، کافی شاپ ، آرایشگاه و بانک اشاره نماییم . همچنین هتل المپیک امکان برگزاری سمینارها و همایش های گوناگون علمی ، آموزشی و تخصصی را با محیط هایی مختلف و چیدمان مدّنظر شما را داراست .

هتل المپیک از جمله هتل های منطقه 22 تهران است ، که امکان برگزاری عروسی و افطاری در تالارهای سیحون و توسکای با گنجایش سیصد الی هزار نفر را دارد . نشانی دقیق این هتل اتوبان تهران – کرج و ورودی ورزشگاه آزادی می باشد ‌.

هتل المپیک منطقه 22 تهران :

  1. هتل بستان :

هتل سه ستاره بستان در منطقه بیست و دو تهران و ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر جای گرفته است . این هتل که در مجاورت بزرگراه آزادگان می باشد ، از دسترسی بسیار خوبی به فرودگاه مهرآباد تهران بهره مند است .

هتل بستان دارای دو طبقه است . در طبقه زیرین آن رستوران و لابی بوده و در طبقات بالایی واحدهای اقامتی با امکانات و چَشم اندازهایی زیبا قرار گرفته است .

هتل بستان که از جمله هتل های منطقه 22 تهران است ، از امکانات بسیاری برخوردار می باشد . از امکانات این هتل می توانیم ، به ؛ سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ، دی‌وی‌دی پلیر ، اینترنت ، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کنیم .

نیز دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع تجاری طوبی ، مجتمع ایران مال تهران ، شهربازی و باغ وحش ارم از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این مرکز اقامتی است .

در بینابین هتل های منطقه 22 تهران می توانیم هتل بستان را به علّت قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد و برخورداری از امکانات خوب و قرارگیری در منطقه ای دنج ، یکی از بهترین ها بدانیم . نشانی دقیق این هتل اتوبان آزادگان ، خیابان هوانیروز ، بلوار گلها ، خیابان شهید بیگدلی و نهایتاً بلوار کوهک است .

هتل بستان :

  1. هتل فرمونت ایران مال :

هتل فرمونت ایران مال یکی از باشکوه ترین های منطقه بیست و دو است . این هتل در قسمتِ غربی ایران مال قرار گرفته و دارای 359 اتاق در هجده طبقه می باشد .

نزدیکی و دسترسی این هتل به یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری جهانی و استفاده از به روزترین فناوری ها در ساخت این مرکز اقامتی ، هتل فرمونت را از دیگر هتل های تهران متفاوت می کند .

از امکانات فرمونت که یکی از هتل های منطقه 22 تهران است ، می توانیم به ؛ سالن مراسم ، رستوران ایرانی و بین المللی ، استخر ، سالن ماساژ ، کافی شاپ با چَشم انداز دریاچه ، پارک جنگلی چیتگر و رشته کوه های زیبای البرز اشاره نماییم .

اتاق های ویژه ، سوئیت هایی مدرن ، سالن آمفی تئاتر با گنجایش 2500 نفره ، سرویس رفت و آمد ، خدمات درمانی از مهم ترین ویژگی های هتل فرمونت ایران مال است .

علاوه بر این ها هتل فرمونت ایران مال در کنار جاذبه های گردشگری چون ؛ دریاچه چیتگر ، باغ گیاه شناسی ، آبشار تهران جای گرفته است . نشانی دقیق این هتل انتهای اتوبان خرازی و در مجموعه بزرگ ایران مال می باشد .

هتل فرمونت ایران مال :

  1. هتل لکسون :

برج لکسون از برج های اداری و تجاری مجلل و باشکوه پایتخت بوده ، که در بینابین هتل های منطقه 22 تهران جای گرفته است . این برج در منطقه بیست و دو و ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس خودنمایی می کند .

برج لکسون دارای سی طبقه بوده و در مساحتی بالغ بر 5400 متر مربع ساخته شده است . طراحی این پروژه که دارای چَشم اندازی خارق العاده به سمت دریاچه می باشد ، به دست آقای مهندس فرزاد دلیری صورت گرفته است .

طبقات هجده الی بیست و یک برج مجلل لکسون به هتل آن اختصاص داده شده است . این هتل به عنوان نخستین هتل اداری ایران ، چون یاقوتی در بینابین هتل های منطقه 22 تهران جلوه گری می کند . نشانی دقیق این هتل ساحل شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس ، بلوار موج و بلوار صدف می باشد .

هتل لکسون :

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از آسمان هوم سعی کردیم ، که شما را با هتل های منطقه 22 تهران آشنا کنیم . همانطور که خوانید ، هتل های این منطقه از پایتخت به علّت قرارگیری در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشگری از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است .

بنابراین اگر که شما عازم شهر تهران بوده و می خواهید ، در کنار اقامت خود بهترین ها را در طول سفر تجربه کرده و از آب و هوایی مطبوع لذّت ببرید ، هتل های منطقه 22 تهران یکی از مناسب ترین ها برای شما خواهد بود .

بیشتر بخوانید: بررسی کیفیت آب و هوای منطقه 22 تهران

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیبررسی کیفیت آب و هوای منطقه 22 تهران
مقاله بعدیمعرفی املاک های برتر در منطقه 22

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here