معرفی پروژه صدف دریاچه چیتگر

0
16
معرفی پروژه صدف دریاچه چیتگر

پروژه صدف دریاچه چیتگر از پروژه های مسکونی، لاکچری و بسیار شیک شهرک گلستان می باشد، که در منطقه زیبا و خوش آب و هوای 22 تهران قرار دارد.‌ این برج توسط تعاونی مسکن کارکنان سازمان اتوبوس رانی برای کارمندان این سازمان احداث شده است.

پروژه صدف دریاچه چیتگر به دلیل نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس، امکانات مدرن و عالی، مصالح عالی در ساخت، نقشه عالی واحدها، تنوع متراژ واحدها و … مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این آسمان خراش در این مقاله از مشاورین املاک آسمان هوم ‌با ما همراه شوید.

معرفی پروژه صدف دریاچه چیتگر

پروژه صدف دریاچه چیتگر در دسته برترین پروژه های منطقه22  تهران قرار دارد، که در جبهه شمال غربی دریاچه شهدای خلیج فارس، بلوار میعاد و خیابان شهید حدادی واقع شده است. این برج نخستین بار برای خانه دار شدن کارمندان سازمان اتوبوس رانی ساخته شده و ابتدا امتیاز این واحد ها به کارکنان این نهاد واگذار شده است، اما در حال حاضر به دلیل اتمام پروژه و واگذاری به اعضا خرید و فروش آن آزاد است.

این پروژه متشکل از دو برج به هم چسبیده به نام های برج های شرقی و غربی می شد، که این برج ها از لحاظ ویو، امکانات، پلان واحدها و … کاملا با هم یکسانند، هیچ یک از این دو برج نسبت به دیگری برترین ندارد. در ادامه مطلب با ما باشید با دیگر جنبه های برج های دوقلو صدف آشنا شوید.

معرفی پروژه صدف دریاچه چیتگر

مشخصات پروژه صدف دریاچه چیتگر

پروژه صدف دریاچه چیتگر در دو برج دوقلو 25 طبقه ساخته شده است. سازه این آسمان خراش از بتن درجه یک و مرغوب بوده و سایر مصالح آن نیز از مصالح مرغوب و با کیفیت ایرانی می باشد. سازنده این پروژه وسواس زیادی در انتخاب مصالح و نیروی کار داشته است و بهترین را برای اجرای این برج ها برگزیده است.

برج صدف منطقه 22 تهران به دلیل بتنی بودن سازه و مصالح مرغوب توانایی استقامت در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله، زمین لرزه، طوفان و … را دارد.

از میان 25 طبقه برج های صدف یک طبقه به لابی و غرفه های تجاری، دو طبقه منفی به پارکینگ اختصاص داده شده است و دیگر طبقات برای واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده اند. هر یک از برج های صدف دارای 214 واحد هستند، که در سه طبقه اول 10 واحد، طبقات4 تا 17 هشت واحد و در بقیه طبقات فوقانی نیز شش واحد احداث خواهد شد. دلیل این امر نیز تنوع متراژ است، واحدهایی با متراژ 95 متر در طبقات یک تا سه احداث شده اند، این واحدها مجهز به دو اتاق خواب می باشند.

14 طبقه وسط دارای واحدهایی با متراژ 116 متر مربع هساند، این واحدها نیز دو اتاق خواب دارند و در نهایت هشت طبقه فوقانی پروژه صدف دریاچه چیتگر واحدهای بزرگ تری با ابعاد 145 متر مربع دارند، این واحدها مجهز به سه اتاق خواب هستند.

بیشتر بخوانید: محاسبه کمیسیون فروش و اجاره املاک در سال 1402

وضعیت دسترسی پروژه صدف دریاچه چیتگر

همانگونه که تا به اینجای مقاله متوجه شدید، پروژه صدف دریاچه چیتگر در شهرک گلستان منطقه 22 تهران واقع شده است. این شهرک نسبت به دیگر شهرک های این منطقه بهترین موقعیت مکانی را دارد.‌

مهمترین مزیت این برج ها بر سایر برج های این منطقه این است، که به مترو دسترسی مستقیم و نزدیکی دارد؛ بنابراین با هزینه کم و در زمان کوتاهی می توان به اقصی نقاط تهران تردد نمود. همچنین این برج به ترمینال تاکسی رانی و اتوبوس رانی برای رفت و آمد به دیگر مناطق شهر تهران فاصله کوتاهی دارد.

اگر مایل اید با خودرو شخصی خود به کلان شهر تهران و کرج رفت و آمد کنید، نباید نگرانی بابت ترافیک داشته باشید؛ زیرا شهرک گلستان به دو بزرگ راه حکیم و همت دسترسی مستقیم داشته، بدون معطلی در ترافیک و در زمان کوتاهی می توانید روزانه به تهران رفت و آمد کنید.

البته مزایای سکونت در برج های شهرک گلستان فقط به تردد آسان محدود نمی شود. این برج های دو قلو مسافت کوتاهی با جنگل چیتگر، دریاچه چیتگر، بازار بین المللی ایران مال، مراکز درمانی، آموزشی و بازارچه های خرید تره بار و فروشگاه های زنجیره ای دارند.

از دسترسی و امکانات خرید و تفریحی این منطقه که بگذریم، باید به بهره گیری ساکنین این آسمان خراش از هوای پاک و ویوی زیبای کوهستان و دریاچه صحبت کنیم. مالکین واحدهای طبقات فوقانی پروژه صدف دریاچه چیتگر دید ابدی به دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس دارند و واحدهای شمال غربی نیز ویو ابدی به کوهستان زیبای البرز خواهند داشت.

وضعیت دسترسی پروژه صدف دریاچه چیتگر

امکانات پروژه صدف دریاچه چیتگر

سازندگان پروژه صدف دریاچه چیتگر، در زمان طراحی این پروژه به امکانات و مشاعات این برج ها که به رفاه حال ساکنین کمک می کند، اندیشیده اند. این امکانات تنها شامل مشاعات و تجهیزات ساختمانی نمی شود، بلکه به بخش هایی مانند فضای سبز، مهد کودک، سالن ورزشی و غیره نیز برای سپری کردن اوقات فراغت و نگهداری از کودکان و … نیز مجهز است.

این آسمان خراش مدرن و لوکس دارای سیستم گرمایشی مینی چیلر، سیستم سرمایشی داکت اسپلیت، چهار لاین آسانسور نفر بر و باربر در ظرفیت بالا، سیستم اطفاء حریق، آیفون تصویری، دوربین مدار بسته، دوربین امنیتی، شوتینگ زباله، تراس های دلباز با ویو زیبا و دلنشین کوهستان و دریاچه، باشگاه و سالن ورزشی، مهد کودک، فضای سبز با درختان زیاد، سالن اجتماعات، غرفه های تجاری در طبقه همکف و لابی، سیستم برق اضطراری و… می باشند.

نکته ای که در خصوص واحدهای پروژه صدف دریاچه چیتگر باید به آن اشاره کرد این است، که تمام واحدها خشک به مالکیت تحویل داده شده اند، تا هر شخصی بر اساس سلیقه خود واحد را رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری، کمد، کابینت بندی و … کند.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

خرید، فروش و قیمت پروژه صدف دریاچه چیتگر

پروژه صدف دریاچه چیتگر در حال حاضر در مرحله تحویل واحدها به خریداران است؛ از این رو شرایط خرید و فروش آن همانند واحد های معمولی است. برای خرید این واحد ها باید یک دفتر املاک معتبر در منطقه 22 تهران همانند دفتر املاک آسمان هوم مراجعه کنید، تا یک معامله امن و بدون ریسک داشته باشید.

پس از توافق میان خریدار و فروشنده مشاورین املاک یک مبایعه نامه شفاف و قانونی برای شما خواهند نوشت، سپس مابقی کارها را در دفتر ثبت اسناد یا تعاونی انجام خواهید داد.

قیمت واحدهای پروژه صدف دریاچه چیتگر تحت تاثیر عوامل مهمی چون خام یا مجهز بودن واحد، متراژ، طبقه، جهت، ویو واحدها، تورم بازار مسکن، تعداد اقساط باقی مانده و ..‌ تعیین می گردد. همچنین خریدار و فروشنده باید در مورد پرداخت اقساط، تعداد اقساط پرداخت شده و … نیز به طور شفاف با هم صحبت کنند و آن را در مبایعه نامه ذکر کنند.

سخن پایانی

اگر قصد خرید یا فروش یک واحد از پروژه صدف دریاچه چیتگر را دارید، برای رقم زدن معامله امن و بدون ریسک به سایت آسمان هوم مراجعه نمایید. مشاورین املاک آسمان هوم تمام جرئیات واحد را مانند وام، مهریه یا ارثیه بودن، تعداد اقساط پرداختی، آزاد بودن سند، جریمه و … را برای شما بررسی می کنند، تا پس از خرید مشکلی برای شما ایجاد نشود.

ما یک مبایعه نامه معتبر و قانونی را بین خریدار و فروشنده منعقد خواهیم کرد، تا میان تعهدات خود به مشکلی بر نخورید. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای آینده دار برج صدف را دارید، به سایت آسمان هوم مراجعه نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی برج کادوس‌ منطقه 22
مقاله بعدیمعرفی مجتمع مسکونی ایزدیار منطقه 22

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here