معرفی و بررسی پروژه پزشکان در مروارید شهر

0
6
معرفی و بررسی پروژه پزشکان در مروارید شهر

پروژه پزشکان در مروارید شهر، از جدیدترین بلوک های مسکونی در منطقه 22 تهران می باشد. این مجتمع مسکونی در غرب شهرک بزرگ مروارید شهر احداث شده است.

موقعیت مکانی، امکانات رفاهی متعدد و دسترسی به شاهراه های اصلی تهران باعث شده که افراد بسیاری خواهان زندگی در این برج باشند. چشم انداز واحد های این بلوک زیبا رو به طبیعت وسیع این ناحیه گشوده می شود. اگر می خواهید حداقل یکی از پنجره های خانه تان رو به طبیعت یا دریا باشد، این ساختمان گزینه مناسبی برای شما است.

در ادامه درباره ویژگی های اصلی پروژه پزشکان صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

معرفی پروژه پزشکان در مروارید شهر

پروژه پزشکان در مروارید شهر، افراد بسیاری را به خود جلب کرد. این مجتمع مسکونی، یک بلوک 30 طبقه ای است، که دارای حدود 200 واحد مبله می باشد. این مجتمع مسکونی توسط تعاونی عرش گستر ساخته شد.

واحد های آن از نظر شرایط ساخت از هر عیب و نقصی مبرا است‌. در ساخت تک تک واحد های این برج ار مصالح مرغوب استفاده شد، تا با بهینه سازی اسکلت ساختمان، رفاه و آسایش مالکین، تضمین گردد.

پروژه پزشکان در مروارید شهر برای زندگی موقت و دائم گزینه مناسبی است. مردم این سرزمین، لیاقت زندگی در خانه های محکم با طراحی دکوراسیون شیک را دارند. به سبب این که طراحی و سبک معماری آن الهامی از الگو های مدرن ایرانی و اروپایی است، فضای داخل مجموعه بسیار لطیف و صمیمانه می باشد.

این مجتمع در تلاش است، با در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی به صورت اختصاصی بر آرامش مردم در منطقه 22 بیفزاید. در این ناحیه، شما می توانید به آرزوی زندگی در طبیعت برسید. سبک طراحی بلوک پزشکان آن، ترکیبی از طبیعت و الگو های مدرن است.

موقعیت مکانی پروژه پزشکان در مروارید شهر

پروژه پزشکان در مروارید شهر، از بهترین اماکن مسکونی منطقه چیتگر می باشد. موقعیت مکانی این برج معرکه است. از هر جهت به منطقه تجاری، تفریحی و طبیعی مهمی منتهی می شود.

شهرک مروارید شهر عاری از آلودگی های محیطی و آلاینده های شیمیایی است. همچنین در مجاورت دریاچه زیبای خلیج فارس قرار دارد. از این رو آب و هوای آن شباهت بسیاری با مناطق شمالی کشور دارد.

این سازه ساختمانی نیز یکی از ابر برج های محبوب منطقه 22 تهران است. پروژه پزشکان در نزدیکی دانشگاه شریف، همجوار با بزرگراه شهید همخوانی است. به بیان ساده تر در غرب این شهرک چند کیلومتر بالاتر از پمپ بنزین قرار دارد.

چشم انداز واحد های این برج رو به فضای سبز منطقه‌ باز می شود. البته تعاونی سازنده این مجتمع برای ویو ساختمان نیز برنامه ریزی کرده است، تا محیطی آرامش بخش برای زندگی مالکین فراهم سازد.

موقعیت مکانی بکر یکی از ویژگی های اصلی این ساختمان است، که افراد را به خرید واحد در این مجتمع جلب می کند. با انتخاب این برج، معنای زندگی در محیطی مرفه را می چشید‌.

دسترسی های پروژه پزشکان در مروارید شهر

پروژه پزشکان در مروارید شهر، از مهم ترین سازه های ساختمانی ناحیه 22 تهران است. این سازه نتیجه تلاش شبانه روزی گروهی از نخبگان مهندسی ساختمان می باشد. آنان طبق استاندار روز جهانی به ساخت این برج پرداختند.

واحد های این برج در بین مردم طرفداران بسیاری دارد. این سازه ساختمانی، افراد را محدود به مکان های خاصی از این شهر نمی کند، بلکه به آنان اجازه دسترسی به مناطق مختلف استان را می دهد.

با اقامت در پروژه پزشکان در مروارید شهر علاوه بر مشاهده چشم انداز های زیبای از این منطقه به مکان های طبیعی، تفریحی و تجاری متعددی دسترسی دارید‌. همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد، این ساختمان در غرب شهرک بالاتر از پمپ بنزین قرار دارد.

دسترسی های آزادی به پمپ های سوخت و شاهراه های اصلی شهر دارد. با این وجود، شما می توانید به سادگی با کمک از اتوبان های همت و حکیم به مرکز یا مناطق خارج از شهر بروید.

علاوه بر این ساکنین پروژه پزشکان در مروارید شهر می توانند در اوقات فراغت خود از مناطق طبیعی و تفریحی منطقه نظیر؛ باغ ملی گیاه شناسی، مجتمع تجاری ایران مال، دریاچه چیتگر و… بازدید کنند. اماکن گردشگری این ناحیه در استان مانند ندارند. بنابراین حتما وقتی بگذارید، تا به بازدید از آن ها بپردازید.

چه ساختمانی در این شهر این همه امکانات رفاهی در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید در آرامش و محیطی سبز، روزمرگی خود را بگذرانید، پیشنهاد ما واحد های پروژه پزشکان در مروارید شهر است.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

مشخصات بارز پروژه پزشکان در مروارید شهر

پروژه پزشکان در مروارید شهر با استقبال گرمی از سوی مردم رو به رو شد. این سازه مسکونی معرکه، یک بلوک 30 طبقه با امکانات رفاهی متعدد و مختلف است. حال و هوای این منطقه با سایر نقاط تهران کاملا فرق می کند.

در این قسمت خبری از دود و آلودگی های محیطی نیست. ساکنین در فضایی سبز و دلپذیر، زندگی خود را سپری می کنند. شکل و ساختار این منطقه متفاوت از دیگر اماکن منطقه می باشد.

بر جزئیات و کلیات این 30 طبقه، کاملا کار شده است، تا در نهایت واحد هایی بی نقص و شکیل در اختیار مالکین و مستاجرین قرار گیرد. نه تنها واحد ها بلکه راهرو و سالن های هر طبقه از این ساختمان، زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. در زیر درباره مشخصات بارز این مجتمع صحبت می کنیم؛

  • تعداد بلوک: این مجتمع مسکونی از یک بلوک مدرن برخوردار می باشد.
  • تعداد طبقات: این سازه ساختمانی دارای 30 طبقه است، که 25 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی می باشد.
  • تیپ متراژ واحد ها: واحد های آن در دو تیپ 114 و 174 متری اجرا می شوند.
  • تعداد واحد ها: تعداد آپارتمان های آن حدود 200 تا است.
  • تعداد خواب: هر یک از واحد های پروژه پزشکان در مروارید شهر بر اساس متراژ آن، دارای یک یا دو اتاق خواب هستند.
  • تعداد آسانسور: این برج دارای 4 لاین آسانسور نفر بر و بالا بر می باشد.

بیشتر بخوانید: پروژه میلاد علوم و فنون

سخن پایانی

پروژه پزشکان در مروارید شهر یکی از بهترین اماکن مسکونی این منطقه است، که دارای 200 واحد می باشد. اگر خواهان اجاره یا خرید واحد های این مجتمع هستید، به مجموعه اینترنتی آسمان هوم سری بزنید.

کارشناسان ما در این مجموعه، اطلاعات صحیحی درباره ویژگی ها و مشخصات این برج در اختیار شما قرار می دهند، تا متناسب با نیاز و بودجه تان به خرید یا اجاره ملک بپردازید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج ساحل چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی پروژه هزاره سوم

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here