معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

0
6
معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر

در طول این متن از آسمان هوم معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر را انجام می‌ دهیم. اگر که درباره محل قرارگیری این مجتمع می پرسید، در همت غرب خودنمایی می کند. چنانچه که به دور و اطراف آن نگاهی اندازید، با برجِ دیگری به نامِ ساحل مواجه نخواهید شد. به همین خاطر چَشم اندازی که برای آن ایجاد شده، بسیار منحصر به فرد است. از سویی نمای ظاهریش چَشم تمامی رهگذران را برروی خود خیره می کند.

شاید که بتوان گفت، ساخت چنین برج هایی بسیار سخت تر از انواع دیگر است. ولی چرا! اگر که نیاز به جمع آوری اطلاعات بیشتر دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

منطقه بیست و دو تهران را بیشتر بشناسید!

این منطقه از تهران بسیار زیباست! اگر که به قسمت شمالی آن نگاهی اندازید، با کوه های زیبای البرز رو به رو می شوید. از قسمتِ جنوبی خود به تهرانسر خَتم شده و از نواحی شرقی به منطقه پنج استان تهران منتهی می شود. منطقه بیست و دو تهران چهار ناحیه دارد! از سویی بیست و هشت شهرک بزرگ و کوچک را در دِل خود جای داده است.

قطعاً می توان گفت؛ این ناحیه دارای آب و هوایی بسیار دلنشین و مطبوع است. چرا که حدوداً یک سوّم آن به فضای سبز اختصاص یافته است. پیش از معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر بگوییم؛ این منطقه به عنوان یکی از قطب های گردشگری شناخته شده است. چرا که جاذبه هایی زیبا و تماشایی چون‌؛ دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایرانمال، آبشار، باغ گیاه شناسی در نزدیکی های آن قرار گرفته است.

از آنجا که وزش باد از سمتِ غربی به سمتِ شرقی است، همچنین با وجودِ فضاهای سبز بسیار می توانید، یکی از بهترین آب و هواها را تجربه کنید. بگذریم! در ادامه به معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر خواهیم پرداخت. همچنان با ما در آسمان هوم همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید ملک در دریاچه چیتگر

درباره مشخصات برج ساحل

شاید که در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر برایتان جالب باشد، امّا ساخت این برج طی سالِ 1389 شروع شد. تعاونی که در این مسیر پیش قدم گردید، یکی از تعاونی های سپاه پاسداران بود. به همین خاطر بود، که این برج نامِ زیبای ساحل سپانیر را به خود گرفت. این برج در قلب منطقه 22 تهران خودنمایی می کند. نکته قابل توجه این که ساختش حدود هشت سال به طول انجامید. نهایتاً در سالِ 1397 بود، که این برج آماده تحویل به خریداران عزیز شد.

این برج زیبا در هجده طبقه ساخته شده است. تعداد واحدهایی که در دِل برج ساحل نهفته 130 عدد می باشد. علاوه بر زیبایی هایی که واحدها دارند، امنیت شما برای ادامه زندگی در برج ساحل تضمین می شود. زیرا در معرفی و بررسی برج ساحل باید بگوییم، دارای نگهبانی شبانه روزی برای فراغ خاطر شماست.

در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر یک سؤال از همه بیشتر مطرح می شود. آیا می توان امروز جهتِ خرید یکی از واحدهای این برج اقدام کرد؟ نگران نباشید، کارشناسان ما اینجا یعنی آسمان هوم در خدمت شما هستند. تنها کافیست، با ما تماس گرفته و تمامی اهداف خود را بازگو کنید. ما شما را برای دستیابی به اهدافتان یاری می کنیم.

درباره مشخصات برج ساحل

مهم ترین امکانات برج ساحل سپانیر

نمای زیبای این برج یک طرف ماجرا و امکاناتی که برای ساکنان به ارمغان می آورد، طرف دیگر ماجراست. شما با کوتاه نگاهی از پنجره های شیشه ای، رو به روی خود با دریاچه زیبای خلیج فارس مواجه خواهید شد. سالن اجتماعات و سالن ورزشی تنها برخی از امکانات رفاهی برج ساحل است، که در اختیار تمامی شما عزیزان قرار می گیرد.

در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر نمی توان نسبت به جکوزی اختصاصی که در هر واحد ساخته شده، چَشم پوشی کرد. وجود سیستم اعلام حریق و اطفاء آتش سوزی خیال شما را از بابت بروز کوچک ترین رخداد راحت می کند. دیگر نگران حضور دزدان در محل زندگی خود نباشید! زیرا دوربین های مداربسته در تمامی نقاط این برج نصب شده است.

این برج علاوه بر پارکینگ اختصاصی برای اهالی، یک پارکینگ همراه با نگهبان بیست و چهار ساعته برای میهمانان شما دارد. قطعاً شما با وجود اینترنت پرسرعت بیشتر خوشحال خواهید شد! مگر نه؟

بیشتر بخوانید: پروژه میلاد علوم و فنون

چرا برج ساحل را انتخاب کنیم؟

در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر بسیاری از افراد می پرسند، که چرا این برج را انتخاب کنیم؟ آیا دلیل محکمی در این راستا وجود دارد!

شما در کدام شهر ایران زندگی می کنید؟ آیا از محل زندگی خود راضی هستید؟ اگر که قرار باشد، شهرتان را عوض کنید، کدام یک از شهرها را انتخاب خواهید کرد‌؟ بله، تهران پایتخت ایران است. این شهر امکانات بسیاری را در دِل خود جای داده است، که قطعاً در شهرستان ها چنین امکانات خدماتی و رفاهی وجود ندارد.

اگر که قصد خرید یک واحد در تهران را دارید، حتماً به منطقه مورد نظر خود هم دقّت کنید. چرا که برخی از مناطق تهران دارای آب و هوایی آلوده برای اقشار پیر و کودکان می باشد. ولی در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر باید توجه داشته باشید، که منطقه بیست و دو به دلیل برخورداری از فضای سبز بسیار آب و هوایی پاکیزه به شما هدیه خواهد کرد.

سازه برج معرفی شده از فلز بوده و قسمت سقف از فولاد طراحی و ساخته شده است. دیوارهای این برج عایق بسیار خوبی در مقابل حوادث طبیعی چون زلزله می باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی که در اختیار شما قرار می گیرد، به حالت مرکزی می باشد. در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر بهتر است، به نمای آن هم کمی توجه کنیم. نمای قسمت های بالایی این برج با سیمان شسته شده پوشش داده شده است. ولی در قسمت های پایینی سنگ های تراورتن گران قیمت به چَشم می خورد.

علاوه بر تمامی این ها شما با خرید واحد از برج ساحل دسترسی بسیار راحت تر به دیگر نقاط تهران خواهید داشت. چرا که بزرگراه هایی بسیار برای تردد شما عزیزان در این منطقه دیده می شود! ما در ادامه در ارتباط با برج ساحل سپانتر بیشتر با شما صحبت می کنیم، لطفاً با ما همراه باشید.

چرا برج ساحل را انتخاب کنیم؟

دسترسی برج ساحل چگونه است؟

در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر باید گفت؛ از آنجا که در بهترین نقطه و نزدیک به میدان ساحل است، دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه همت و حکیم دارد. علاوه بر تمامی این ها، اهمیت بسیار بالای مترو در شهر پر هرج و مرج تهران انکار ناپذیر است. نگران نباشید، چرا که در نزدیکی های این برج مترو چیتگر آماده خدمات رسانی به شما شهروندان عزیز است.

از امکانات‌ رفاهی و تفریحی نزدیک به برج ساحل نهایت لذّت را ببرید!

بلی، برج ساحل در قطب گردشگری استان تهران جای گرفته است. به همین خاطر می باشد، که امکانات تفریحی و رفاهی به سزایی را در اختیار ساکنان آن قرار می دهد. اگر که شما ورزشکار هستید، نیازی به هیچ گونه نگرانی ندارید. زیرا ما در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر خاطر نشان می شویم، که این برج دارای یک سالن ورزشی بزرگ می باشد.

با رفتنِ شما به دریاچه چیتگر می توانید، از استشمام هوایی تمیز و دلنشین نهایت لذّت را ببرید. پیاده گام بردارید، آرام و قدم هایی ریز! به دور و اطراف خود نگاه اندازید. یک طرف شما دریاچه شهدای خلیج فارس خودنمایی می کند و طرف دیگر درختان سر به فلک کشیده ی پارک جنگلی چیتگر!

اگر که حوصله زیادی برای پیاده روی ندارید و دوچرخه سواری را بیشتر دوست دارید، این کار را انجام بدهید. نیاز نیست، که شما با خود به ساحل دریاچه دوچرخه ببرید! چرا که امکانِ کرایه کردنِ دوچرخه هم وجود دارد. شما می توانید، از دیگر سرگرمی های موجود در منطقه بیست و دو تهران نهایت استفاده را بکنید! علاوه بر تمامی این ها برای خانواده هایی که اهل خرید هستند، این منطقه یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

چرا که در معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر باید گفت، در این نقطه از شهر تهران مراکز خرید بسیاری وجود دارد. پس شما می توانید، به هریک از آن ها که دوست دارید، بروید.

از امکانات‌ رفاهی و تفریحی نزدیک به برج ساحل نهایت لذّت را ببرید!

سخن آخر

آیا شما به دنبال گوشه ای دنج با آب و هوایی تمیز برای ادامه زندگی خود هستید! آن هم کجا شهر تهران؟ مگر وجود دارد؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم، برای یک بارهم که شده به برج ساحل سپانیر سری بزنید. قطعاً پشیمان نخواهید شد، ما این اطمینان را به شما می دهیم.

ما در طول این مطلب از آسمان هوم و برای معرفی و بررسی برج ساحل چیتگر گفتیم، که آن نزدیک به بیست طبقه دارد. درست است، که تعداد واحدها بالاست! ولی برای راحتی خیال شما از برقراری امنیت، نگهبانی بیست و چهار ساعته در برج برقرار می باشد. برخورداری از امکانات بسیار، نزدیک بودنِ آن به مراکز رفاهی و تفریحی، برخورداری از نمایی زیبا و حضور در یکی از بهترین نقاط منطقه بیست و دو تهران تنها برخی از ویژگی های برج ساحل است.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی و بررسی برج پامچال 9 چیتگر
مقاله بعدیمعرفی و بررسی پروژه پزشکان در مروارید شهر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here