معرفی سینما ایران مال

0
80
معرفی سینما ایران مال

در این مقاله قصد معرفی سینما ایران مال از مراکز لوکس و مجلل هنری فرهنگی ایران را داریم. سینما ایران مال یکی از جاذبه های تفریحی و فرهنگی مجتمع ایران مال در منطقه 22 تهران است.‌

این سینما علاوه بر فضای شیک و لوکس خود در مقایسه با سایر سینماهای شهر تهران، از امکانات مدرن تری بهره می گیرد و ظرفیت زیادی را در خود جای می دهد. در این مقاله از سایت آسمان هوم با ما باشید، تا به طور کامل و جامع به معرفی سینما ایران مال بپردازیم.

معرفی پردیس سینمایی ایران مال

در نخستین بخش از این مقاله به معرفی سینما ایران مال می پردازیم. سینمای ایران مال یکی از بخش های تفریحی و فرهنگی مرکز تجاری، رفاهی و تفریحی ایران مال است.‌ مجموعه ایران مال در منطقه 22 تهران، حد فاصل دو شهر تهران و کرج، اطراف پارک و دریاچه چیتگر واقع شده است.

مجتمع ایران مال مساحتی حدود 1,669,504,000 متر مربع دارد، که این مساحت در طبقات مختلف احداث شده است. یکی از طبقات این مجتمع شیک، لوکس و پر جاذبه به سالن های سینما اختصاص داده شده است.

در ادامه معرفی سینما ایران مال باید افزود، که این سینما در 12 سالن با امکانات و تجهیزات پیشرفته در ظرفیت های مختلف بنا گردیده است. پردیس سینمایی ایران مال، در سال 1397 با شروع سی و هفتمین دوره جشنواره فجر، با نمایش فیلم معتبر مسخره باز، افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب نمای کامپوزیت

مشخصات سینما ایران مال

در این بخش از مقاله معرفی سینما ایران مال، شما را با ویژگی ها و مشخصات این مرکز هنری، فرهنگی منطقه 22 تهران آشنا می کنیم. این سینما بسیار وسیع بوده و قادر به پذیرش حدود 1800 نفر به طور همزمان می باشد.

سینمای ایران مال درای 12 سالن می باشد، که از این 12 سالن، سه سالن VIP می باشد. سالن های VIP ظرفیتی حدود 17 نفر را در خود جای می دهند، که برای نقد و بررسی فیلم ها بسیار مناسب می باشند. بزرگ ترین سالن این سینما، تحت عنوان سالن 3 نام گذاری شده است، که پذیرای حدود 260 نفر می باشد.

در این سینما به دلیل دارا بودن فضایی لوکس، مجلل، امکانات پیشرفته و … جشنواره های ملی و بین المللی برگزار می گردد. از دیگر مشخصات این سینما علاوه بر سالن های نمایش فیلم، باید به چندین بوفه، لابی دورهمی، استراحتگاه، مکان تفریحی، کافه سینما نیز اشاره نمود.

در ادامه این مبحث از مقاله معرفی سینما ایران مال باید افزود که، در این سینما علاوه بر تماشای فیلم های معمولی، می توان آخرین فیلم های سه بعدی روز جهان را نیز تماشا کرد. تماشای فیلم در این سینما، یک تجربه متفاوت و لذت بخش تر از سایر سینما گردی ها می باشد.

در این سینما بر روی صندلی های بسیار راحت، در فضایی تمیز، لوکس و سرشار از سکوت و آرامش می نشیند، فیلم مورد علاقه خود را با مدرن ترین تجهیزات صوتی و تصویری مشاهده می کنید.

حال که با مشخصات سینمای مجلل و شیک ایران مال آشنا شدید، در ادامه مقاله با ما همراه شوید، تا با امکانات، دسترسی و نحوه رزرو بلیط از این سینما آشنا شویم‌.

مشخصات سینما ایران مال

امکانات سینمای ایران مال

در این قسمت از مقاله معرفی سینما ایران مال، به بررسی امکانات بی شمار این مرکز هنری فرهنگی می پردازیم. این سینما به علت امکانات خاص، مدرن و لوکس خود از دیگر سینماهای خاص ایران متمایز شده است. امکانات سینمای ایران مال شامل موارد زیر می شود؛

  • این سینما مجهز به سيستم عایق صوتی بسیار پیشرفته و کامل می باشد. با بهره گیری از این سیستم صدای سالن در پیرامون آن پخش نمی شود.
  • سینما ایران مال مجهز به بزرگترین صفحه نمایش سینما در ایران است. ارتفاع این صفحه نمایش حدود 8/2 متر است.
  • سینما ایران مال مجهز به صفحه نمایش سیلور می باشد. فیلم های سه بعدی با کیفیت k4 بر روی این پرده به نمایش در می آید. برای تماشای هر فیلم به تماشاچیان عینک سه بعدی لیزری داده می شود.
  • سینما ایران مال دارای مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی پخش فیلم با کیفیت k4 می باشد.
  • در ادامه این مبحث از مقاله معرفی سینما ایران مال، به یکی ديگر از امکانات این سینما می پردازیم. این سینما دارای سیستم صدای سه بعدی 26/1 AuroMax ، با چهل اسپیکر در دور تا دور سالن سینما و هشت اسپیکر در پشت پرده نمایش می باشد.
  • از دیگر امکانات این سینما، می توان به صندلی های پیشرفته و ویژه اشاره نمود. این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم زیر پایی و زاويه تکیه گاه هستند.

امکانات سینمای ایران مال

خرید بلیط سینمای ایران مال

در این قسمت از مقاله معرفی سینمای ایران مال، شما را با نحوه رزرو بلیط در این سینما آشنا می کنیم. رزرو بلیط فیلم مورد علاقه تان در این سینما به دو روش حضوری و آنلاین امکان پذیر است. نحوه رزرو بلیط حضوری در این سینما، همانند سایر سینماهای ایران و به شیوه سنتی است.

برای خرید بلیط آنلاین این سینما نیز باید به سامانه های خرید بلیط اینترنتی سینما مراجعه کنید، با انتخاب سینما ایران مال و فیلم مورد نظر خود، بلیط را از پیش رزرو خواهید کرد.

البته در زمان مراجعه به سینما باید در گیشه مخصوص، با نشان دادن کد رزرو بلیط، بلیط را چاپ و به مسئول سالن نشان بدهید. مزیتی که خرید بلیط آنلاین دارد این است، که می توانید صندلی مورد نظر خود را در صورت رزرو نبودن، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در مروارید شهر

نحوه دسترسی به سینما ایران مال

در آخرین بخش از مقاله معرفی سینما ایران مال، شما را با نحوه دسترسی به این سینما و مجتمع آشنا می کنیم. متاسفانه هنوز امکانات حمل و نقل عمومی در پیرامون این سینما احداث نشده است، اما از آنجایی که این سینما در شهرک چیتگر واقع گردیده، رفت و آمد به آن از طریق بسیاری از اتوبان های تهران بدون معطلی در ترافیک امکان پذیر است.

برای رسیدن به سینما ایران مال با توجه به محل زندگی خود، می توانید از بزرگ راه های شهید خرازی و تهران _ کرج استفاده نمایید.

در صورتی که استفاده از مترو را برای رسیدن به منطقه 22 تهران را دارید، می توانید از ایستگاه ایران ‌خودرو استفاده کنید. پس از رسیدن به این ایستگاه با تاکسی های آنلاین به این سینمای لوکس و مجلل بیایید‌.

نحوه دسترسی به سینما ایران مال

سخن پایانی

در این مقاله از گروه مشاور املاک آسمان هوم، به معرفی سینما ایران مال پرداختیم . مشاوران املاک آسمان هوم در سایت خود اطلاعات کاملی را از مکان های تفریحی، درمانی، اموزشی، رفاهی، خرید منطقه 22 تهران گردآوری نموده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های فرهنگی، هنری، گردشگری، تفریحی، تجاری این منطقه به سایت آسمان هوم مراجعه نمایید.

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمعرفی برج های لوکس منطقه 22
مقاله بعدینمای کرتین وال شیشه ای چیست ؟

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here