معرفی برج های لوکس منطقه 22

0
13
معرفی برج های لوکس منطقه 22

مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22، به شما کمک می کند، تا در بهترین منطقه تهران ساکن شوید. صنعت ساخت و ساز این شهر بسیار پیشرفته و بروز است. طراحی و سبک دکوراسیون ساختمان های امروزی ترکیبی از سبک های اصیل ایرانی، مدرن و کلاسیک هستند.

سادگی مهم ترین خصوصیت ابر برج های منطقه 22 تهران است. در شهرک ساختمانی چیتگر، معماران جهت زیباسازی ساختمان ها از طبیعت نیز الهام گرفتند. زیبایی املاک چیتگر قابل مقایسه با خانه های شمالی و ویلا های اروپایی می باشد.

در ادامه به معرفی بهترین برج های این منطقه می پردازیم، با ما همراه شوید.

برترین برج های منطقه 22 برای زندگی

در مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22، می توانید بدون بازدید از محله اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت جغرافیایی، متراژ ساختمان و امکانات آن به دست بیاورید. در تهران، شهرک های برج سازی بسیاری وجود دارد.

شهرک چیتگر یکی از مهم ترین و برترین املاک تهران را در خود جای دارد. در این منطقه آثاری از مجتمع های تجاری و امکان گردشگری نیز دیده می شود. محل زندگی باید آرامش‌ بخش باشد، تا ذهن فرد با دیدن زیبایی های آن از حوادث تلخ روزمره پرت شود.

اماکن مسکونی و تجاری این منطقه هر یک نتیجه هنر و خلاقیت گروهی از نخبگان صنعت ساخت و ساز هستند. زیبایی و طرح معماری آن ها، زبان زد عام و خاص است. تمامی افراد با هر سلیقه یا درآمدی، زندگی در برج های شهرک ساختمانی چیتگر را انتخاب می کنند. در این قسمت از مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22، به ذکر بهترین املاک آن می پردازیم:

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

·         پروژه تریتیوم:

نیکان سازه از شرکت های اصلی در شهرک ساختمانی چیتگر است، که مسئولیت ساخت تریتیوم 1، تریتیوم 2، تریتیوم 3 و تریتیوم 4 را پذیرفت. موقعیت مکانی این چهار برج متفاوت می باشد. طراحی آن مطابق با الگو های روز جهانی صورت گرفت.

طراحی این برج ها به گونه ای است، که نمای بیرونی واحد ها رو به دریاچه چیتگر گشوده می شود. غالبا واحد های تریتیوم بیش از 15 طبقه می باشد. بلوک های این ساختمان برای زندگی خانواده ها بسیار مناسب است. انتخاب این مجتمع، شما را از شهر دور نمی کند، بلکه در منطقه ای استراتژیک قرار می دهد.

·         پروژه ایزدیار:

در این بخش از مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22، درباره مجتمع بزرگ ایزدیار صحبت می کنیم. برج فاز 1، 2 و 3 ایزدیار یکی از مجلل ترین ابر برج های اطراف دریاچه چیتگر است. از بین برج های ایزدیار، فاز 3 دارای بهترین و زیباترین طراحی روز ممکن می باشد. این ساختمان همچون تک گلی سرخ در دشت است، که توانایی جلب نظر افراد را دارد‌.

طبقات برج ایزدیار حدود 12 تا است. در هر طبقه دو الی سه طبقه در تیپ های 108 و 168 متری وجود دارد. این نوع از برج های شهرک چیتگر بسیار مجلل و باشکوه هستند. اگر فردی تجمل گرا می باشید، برای سکونت در این شهرک، برج های ایزدیار گزینه مناسب است.

·         برج لبخند:

مبحث معرفی برج های لوکس منطقه 22، ساختمان های شهرک ساختمانی چیتگر را از نظر طراحی و متراژ با یکدیگر مقایسه می کند. برج لبخند زیبا و منحصر به فرد می باشد. این مجتمع بزرگ توسط تعاونی های شخص ساز ساخته شده است.

طراحی داخلی و بیرونی آن کاملا مدرن و بروز ی باشد. با این که زمان زیادی از ساخت آن می گذرد، اما هیچ یک از ساختمان های امروزی با آن قابل مقایسه نیست. این برج زیبا در ضلع غربی دریاچه منطقه قرار دارد.

ابر برج های لبخند بزرگ و شکیل هستند. این مجتمع، بهترین امکانات رفاهی که برای خانواده ها مهیا می سازد. با سکونت در این ساختمان، حتی برای رفع نیاز های روزمره خود نیازی به رفتن داخل شهر نیست.

·         برج کادوس:

مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22 به برج زیبای کادوس نیز اشاره می کند. این سازه ساختمانی باشگوه، تنها زیبا یا مجلل نیست، بلکه از نظر موقعیت مکانی نیز در بهترین منطقه تهران قرار دارد.

این برج زیبا تمام آنچه که یک خانواده برای زندگی نیاز دارد، را برای او فراهم می سازد. با انتخاب واحد در ابر برج کادوس حتی برای خرید پوشاک نیز نیازی به رفتن به بازار نیست، چراکه مجتمع طوبی در نزدیکی آن قرار دارد.

این برج 25 طبقه ای در شهر آلوده تهران معجزه است. برخلاف دیگر مناطق این شهر آلودگی هوا در هوای آن جایی ندارد. به همین خاطر افراد بسیاری خواهان خرید ملک یا سهام آن هستند.

·         برج خاتم الانبیا:

همجوار با پارک جوانمردان رو برج دوقلوی بسیار شیک با عنوان برج خاتم الانبیا ساخته شده است. در مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22 از این دو مجتمع زیبا نیز یاد می شود. ساختمان خاتم الانبیااز مجلل ترین ابر برج های منطقه هستند. واحد های آن، برای میزبانی از مردم گزینه مناسبی است.

با اقامت در این مجتمع بازدید از اماکن تفریحی_گردشگری موجود در شهرک آسان می شود. از این رو می توانید در ساعات آزاد خود از این املاک بازدید کنید. تعاونی سازنده در طراحی برج های دوقلو خاتم، از برترین متریال های صنعت بهره گرفت. بدین خاطر نمای آن حتی در طول شب نیز زیبا و محسور کننده است.

·         برج های پارلمان:

برج های پارلمان از مهم ترین و بلند ترین ابر برج های چیتگر در شمال غربی دریاچه هستند. در مقاله معرفی برج های لوکس منطقه 22، تاکید نویسنده بیشتر بر بلندی این ساختمان است‌.

مجتمع پارلمان دارای دو نوع برج دوقلوی 15 و 16 طبقه ای می باشد. شاید طبقات آن کمتر ابر برج های منطقه، اما بلد و استوارتر به نظر می رسد. با اقامت در برج های پارلمان حتی دوست ندارید، برای کار هم از مجتمع بیرون بیایید.

علاوه بر طراحی باشکوه، نمای بیرونی ساختمان نیز رو به طبیعت سبز منطقه و دریاچه های زیبای چیتگر باز می شود. با انتخاب واحد های پارلمان، ایمنی محیط زندگی خود و عزیزانتان را تضمین کنید.

موارد فوق علاوه بر معرفی برج های لوکس منطقه 22، درباره موقعیت مکانی و وجه تمایز های آن ها با یکدیگر صحبت کرد. پیش از خرید یا اجاره واحد در این منطقه خوش آب و هوا، به دنبال اطلاعاتی درباره ابعاد واحد، متراژ و امکانات آن باشید.

سخن پایانی

در مطالب فوق به معرفی برج های لوکس منطقه 22 می پردازیم. در شهرک چیتگر به خصوص در اطراف دریاچه آن، ابر برج های متعددی قرار دارد. هر یک اماکن موجود در این منطقه زیبایی خاص خود را دارند. بنابراین تنها به اطلاعات کتبی اکتفا نکنید، حتما یک بار پیش از ثبت قرارداد، خانه را ببینید.

شرکت بزرگ آسمان هوم به شما کمک می کند، تا در شرایطی آسان، واحد مد نظر خود را در این منطقه بخرید. کارشناسان ما در این شرکت با معرفی برج های لوکس منطقه 22 شما را در خرید خانه و سهام راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب نمای کامپوزیت

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیمزایا و معایب نمای کامپوزیت
مقاله بعدیمعرفی سینما ایران مال

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here