درمانگاههای منطقه 22 تهران

0
6
درمانگاههای منطقه 22 تهران

در این نقطه از شهر تهران می توانید ، درمانگاه های بسیاری پیدا کنید . برخی از این درمانگاه ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشند . درمانگاههای منطقه 22 تهران اغلب خدمات گوناگونی ، چون ؛ سی تی اسکن ، رادیولوژی ، فیزیوتراپی ، سونوگرافی و قسمت های متنوعی ، چون ؛ اورژانس ، آزمایشگاه ، تزریقات ، بستری را دربَر می گیرد .

برای افرادی که به دنبال یک درمانگاه در منطقه بیست و دو تهران می باشند ، تا از خدمات و امکانات دولتی بهره مند شوند ، مراجعه به درمانگاه شبانه روزی چیتگر پیشنهاد می شود . با ما همراه باشید تا بیشتر با درمانگاه های این منطقه آشنا شوید .

معرفی درمانگاه های منطقه 22 شهر تهران

ما در این قسمت از مطلب خود ، چندین نمونه از بهترین درمانگاههای منطقه 22 تهران را به شما معرفی خواهیم کرد ؛

  1. درمانگاه ارم منطقه 22 تهران

یکی از بهترین و با امکانات ترین درمانگاه های شبانه روزی منطقه 22 تهران ، درمانگاه شبانه روزی ارم است . این درمانگاه که در بلوار دهکده المپیک ، خیابان زیبا دشت ، جنبِ فروشگاه شهروند قرار گرفته ، به صورت شبانه روزی دایر می باشد . شما می توانید ، بهترین خدمات را از این درمانگاه شبانه روزی دریافت کنید .

از مهم ترین خدمات ارائه شده از درمانگاه ارم که جزئی از درمانگاههای منطقه 22 تهران است ، به موارد زیر اشاره می کنیم ؛

  • ارتوپد
  • داروخانه
  • آزمایشگاه
  • رادیولوژی
  • جراحی عمومی
  • پزشــک عمومی
  • پزشک قلب و عروق

شما می توانید ، برای برقراری ارتباط با درمانگاه شبانه روزی ارم با شماره 44763113 و 44760791 تماس بگیرید ‌.

  1. درمانگاه گلستان غرب منطقه 22 تهران

درمانگاه گلستان غرب یکی دیگر از بهترین و باکیفیت ترین درمانگاههای منطقه 22 تهران است . این درمانگاه در مرکزیت منطقه بیست و دو قرار گرفته و به صورت شبانه روزی فعالیت می نماید . برخی از مهم ترین خدمات و امکانات درمانگاه گلستان عبارت است از ؛

  • داروخانه
  • اورولوژی
  • فیزیوتراپی
  • زنان زایمان
  • چشم پزشکی
  • دندان پزشکی
  • پزشک عمومی

شما می توانید ، برای برقراری ارتباط با درمانگاه شبانه روزی گلستان غرب با شماره 44702904 تماس بگیرید ‌. این درمانگاه در بلوار زینعلی ، بنفشه سوّم واقع شده است .

  1. درمانگاه تختی منطقه 22 تهران

حال درمانگاه تختی یکی دیگر از بهترین های واقع در منطقه بیست و دو تهران است . این درمانگاه خدمات بسیار خوبی چون ؛

  • زنان
  • اطفال
  • ارتوپد
  • مامایـی
  • تزریقات
  • داروخانه
  • دندان پزشکی
  • واکســیناسیون
  • پزشک عمومی

ارائه می دارد . شما می توانید ، برای برقراری ارتباط با درمانگاه شبانه روزی تختی با شماره 44724819 تماس بگیرید ‌. درمانگاه تختی که جزئی از بهترین درمانگاههای منطقه 22 تهران است ، در محله شهرک گلستان ، بلوار گلفام ، بنفشه هشتم به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد .

  1. درمانگاه شبنم منطقه 22 تهران

درمانگاه شبنم هم یکی از بهترین درمانگاه های منطقه بیست و دو می باشد ، که از ساعت ده صبح الی 22 شب فعالیت می نماید . این درمان با شماره تماس 44762095 قرار گرفته ، در میدان ساحل زیر برج های پارسیا است . درمانگاه شبنم با وجودِ کادر بسیار حرفه ای و متخصص ارائه کننده بهترین خدمات به شهروندان عزیز واقع در این منطقه است .

  1. درمانگاه اقاقیا منطقه 22 تهران

مجتمع پزشکی اقاقیا از با امکانات ترین درمانگاههای منطقه 22 تهران است ، این درمانگاه خدمات را با بالاترین سطح کیفیت به شما ارائه خواهد داشت . درمانگاه اقاقیا منطقه 22 از مدرن ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا بهره می گیرد .

این مرکز با شماره تماس 44924309 و 44702300 قرار گرفته ، در شهرک گلستان بلوار اقاقیا است . با استناد به موقعیت مکانی اقاقیا ، ساکنان این نواحی دسترسی بسیار خوبی بدین درمانگاه داشته و همچنین بسیار کارآمد است .

  1. درمانگاه شهرداری مرکز دیالیز منطقه 22 تهران

درمانگاه شهرداری از حیاتی ترین مراکز درمانی برای بیماران کلیوی محسوب می شود . درون این مرکز انواع خدمات تخصصی برای بیماران کلیوی با بیشترین سطح کیفیت ارائه می گردد . این مرکز که یکی از مشهورترین درمانگاههای منطقه 22 تهران محسوب می شود ، با شماره تماس 44184742 و 44184743 واقع در شهرک سرو آزاد و بلوار گیاه شناسی می باشد .

 

درمانگاه شهرداری مرکز دیالیز

  1. سونوگرافی منطقه 22 تهران

چنانچه که شما به دنبال مرکز سونوگرافی منطقه بیست و دو تهران می باشید ، در بسیاری از درمانگاه های این منطقه می توانید ، بدین سرویس دسترسی پیدا کنید . همانطور که گفتیم ، بسیاری از درمانگاه های معرفی شده ، انواع خدمات سونوگرافی را پوشش می دهند . بنابراین شما شهروند عزیز می توانید ، در هریک از این مراکز خدمات سونوگرافی را مورد استفاده قرار دهید .

مثلاً درمانگاه شبانه روزی ولیعصر ، از جمله این مراکز است . مرکز سونوگرافی و رادیولوژی مهر درمان نیکان یکی از این مجموعه هاست ، که در غرب تهران واقع شده است .

علاوه بر درمانگاههای منطقه 22 تهران ، خدمات سونوگرافی در بیمارستان های این منطقه هم ارائه می شود . بیمارستان تریتا یکی از بهترین و جدیدترین بیمارستان های ارائه کننده ، خدمات سونوگرافی در منطقه بیست و دو محسوب می شود .

  1. آزمایشگاه شبانه روزی منطقه 22 تهران

بخش بسیاری از درمانگاه های این منطقه خدمات بسیاری ، چون ؛ رادیولوژی ، سی تی اسکن ، سونوگرافی ، فیزیوتراپی ، ارتوپدی ارائه می کنند . همچنین قسمت های گوناگونی چون ؛ آزمایشگاه ، اورژانس ، بستری و تزریقات دارند . حال بعضی دیگر از آن ها تنها و تنها در روزهای وسط هفته و ساعات کاری خاصی برای ارائه خدمات دارند .

شاید که این ضعف در درمانگاههای منطقه 22 تهران از عدم پختگی کامل امکانات در این مناطق نشأت گیرد . شاید که با کامل شدن ، پروژه های واقع در این منطقه و افزایش جمعیت ، امکان افزایش تعداد درمانگاه ها وجود داشته باشد .

ما یکی از مهم ترین درمانگاه هایی که خدمات سونوگرافی ارائه می کند ، به درمانگاه شبانه روزی پارسیا اشاره می کنیم . این درمانگاه یکی از مشهورترین ها در منطقه بیست و دو تهران است .

 

آزمایشگاه شبانه روزی

  1. ام آر آی در منطقه 22 تهران

چنانچه که شما نیازمند خدمات مربوط به ام آر آی می باشید ، قطعاً این گونه مراکز را می توانید ، در منطقه بیست و دو پیدا کنید . به علت کمبود امکانات در این مناطق نسبت به مراکز پایتخت پیشنهاد می کنیم ، در طول روزهای کاری و ساعات اوّلیه روز بدین مراکز مراجعه کنید . این چنین قطعاً خدمات بهتری را هم از نظر سطح کیفیت دریافت خواهید کرد .

بیشتر درمانگاههای منطقه 22 تهران قابلیت ارائه انواع خدمات مربوط به ام آر آی را دارا هستند . شما فیزیوتراپی و رادیولوژی از جمله مهم ترین خدماتی می باشند ، که قابلیت تجربه آن ها در درمانگاه های منطقه بیست و دو تهران را خواهید داشت .

بیشتر بخوانید: پیش خرید ملک در کوهک

  1. تزریقات منطقه 22 تهران

درون درمانگاه ها و مراکز پزشکی این منطقه چنین خدماتی را می توان ، به سهولت دریافت کرد . این نوع خدمات اغلب به صورت شبانه روزی در درمانگاه ها ارائه می شود . این کار به واسطه ی متخصصان و پزشکان زبردست و کارآزموده درمانگاه ها و مراکز درمانی صورت می گیرد .

بسیاری از مراجعه کنندگان هم تجربه خوبی از این مراکز بابت تزریقات داشته اند . چرا که متخصصان تزریقات بهترین میزان عملکرد خود را به نمایش می گذارند .

درمانگاههای منطقه 22 تهران

  1. درمانگاه دندانپزشکی ناجا در منطقه 22 تهران

درمانگاه پزشکی ناجا ، یکی از شناخته شده ترین درمانگاه هایمنطقه 22 تهران می باشد . این درمانگاه به دلیل مجهز بودن ، به مدرن ترین و باکیفیت ترین تجهیزات دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است .‌ این مرکز پزشکی برای ساکنان شمال اتوبان بسیار دسترسی راحتی داشته و به صورت شبانه روزی در فعالیت می باشد .

از جمله مهم ترین خدمات این مجموعه عبارت است ، از ؛

  • اورژانس
  • فیزیوتراپی
  • تصویربرداری
  • چـــشم پزشکی
  • دندان پزشکی

درمانگاه ناجا با شماره تماس 46085104 در بالای اتوبان خرازی ، بلوار پنج تن ، آبشار و جنب دانشگاه علوم انتظامی قرار گرفته است .

  1. سی تی اسکن ریه منطقه 22 تهران

بسیاری از شهروندان تهرانی به دنبال یک مرکز برای استفاده از خدمات سی تی اسکن هستند . شهروندان می توانند ، از خدمات سی تی اسکن مراکز بسیاری که در این منطقه قرار دارد ، استفاده کنند . در واقع درمانگاههای منطقه 22 تهران می توانند ، در جوانب گوناگون به شهروندان خدمات ارائه نمایند .

درمانگاههای منطقه 22 تهران

سخن آخر

منطقه بیست و دو در قسمت غربی تهران واقع شده است . در این منطقه طی چند سال اخیر ساخت و سازهای بسیاری صورت گرفته و بسیار مورد توجه بوده است . برج های مسکونی سر به فلک کشیده و جدید در منطقه 22 به شدّت خودنمایی می کند .

حال یکی از موارد بسیار مهم در خرید خانه ، دسترسی راحت به مراکز رفاهی و درمانی می باشد ! منطقه 22 توانسته به خوبی نیاز شهروندان را در این زمینه برطرف کند . بنابراین درمانگاههای منطقه 22 تهران با امکاناتی مدرن آماده ارائه خدمات به شما شهروندان عزیز می باشد .

بیشتر بخوانید: اجاره نامه دستی چیست و چقدر اعتبار دارد؟

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیآشنایی با محله کوهک
مقاله بعدیپیش خرید ملک در مروارید شهر سال 1402

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here