بازار املاک منطقه 22 در سال 1402

0
7
بازار املاک منطقه 22 در سال 1402

ما در ادامه این نوشتار از خود در آسمان هوم به بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 می پردازیم. پس اگر که شما می خواهید، درباره املاک آماده یا نیمه آماده بیشتر بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید. در این صورت شما برای خرید یک واحد آپارتمان می توانید، قیمت ها را با یک دیگر مقایسه کنید.

قابل ذکر است، که ما در امتداد این مطلب از خود درباره پروژه پیش فروش صحبت نخواهیم کرد. زیرا قیمت واحدهای پیش فروش براساس طبقه، ویو و مواد اوّلیه استفاده شده و… با یکدیگر متفاوت می باشد. لطفاً با ما در ادامه این مطلب از خود همراه باشید…!

دگرگونی قیمت ها در منطقه بیست و دو تهران

این روزها به دلیل ساخت و ساز بسیار بازار املاک منطقه22  در سال1402  تعادل بیشتری را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. به گونه ای که قیمت خانه با حرکت عقلانی و منطقی به حرکت خود ادامه می دهد. علّت این موضوع در گسترده بودنِ فضای ساخت و ساز خلاصه می شود.

در رابطه با پروژه های آماده باید گفت که به صورت شخصی بوده و برخی از آن ها تعاونی ساز است. این دو نوع پروژه از نظر نوع ساخت با یکدیگر متفاوت هستند. نکته جالب توجه این که اغلب پروژه های شخصی ساز با امکانات بیشتر و متریال باکیفیت تر ساخته و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

البته در رابطه با این مسئله در بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 توجه داشته باشید، که انواع شخصی ساز دارای قیمت بالاتری هستند. حال گاهی اوقات نوع تعاونی ساز تفاوت شایانی با انواع شخصی ساز ندارد، ولی وجودِ نامِ تعاونی موجب پایین بودن قیمت ملک می شود.

 

دگرگونی قیمت ها در منطقه بیست و دو تهران

برخی از معروف ترین برج های منطقه 22

ما در این قسمت از مطلب خود به برخی از معروف ترین برج های منطقه بیست و دو اشاره خواهیم کرد. از جمله این پروژه ها عبارت است، از؛ برج تریتیوم، برج ایزدیار، لبخند، کادوس، برج خاتم الانبیاء، پارلمان، برج های سفید و…!

در واقع یکی از علل پیشرفت بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 افزایش چشمگیر جمعیت در شهر عظیم تهران است. به همین دلیل ساخت و ساز برج های بلند مرتبه در پایتخت افزایش پیدا کرده است. از سویی دیگر برای افرادی که تمایل دارند، برج های اطراف دریاچه چیتگر را انتخاب کنند، یک نکته مثبت وجود خواهد داشت. آنهم این است، که ساخت برج های چند منظوره در اطراف دریاچه رشد بیشماری پیدا کرده است.

بنابراین شما می توانید، در کوتاه ترین زمان ممکن نیازهای روزمره خود را تأمین بنمایید. همچنین وجود امنیت بسیار در برج ها شما را برای خرید ترغیب خواهد کرد.

برخی از معروف ترین برج های منطقه 22
موقعیت برج های این منطقه برای سکونت در آن ها

اگر که در بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 قصد شما بیشتر سرمایه گذاری است و به دنبال چشم انداز رو به دریاچه یا برج هایی شخصی ساز نیستید، انواع تعاونی ساز را انتخاب کنید. در این قبیل از برج ها به احتمال بسیار قیمت ها به دلیل تعاونی ساز بودن مناسب است. ولی شما باید به مسائلی چون؛ کیفیت مواد اوّلیه به کار رفته در ساخت، کیفیت ساخت و تأسیسات برج هم توجه داشته باشید.

بعضی از این برج ها شروع کارِ ساختشان چند سال پیش بوده و مواد به کار رفته در ساخت آن ها کیفیت بسیار خوبی دارد! مثلاً ما می توانیم، به برج مهستان کوهک اشاره نماییم. شما می توانید، برای اطلاع از قیمت واحدهای مهستان کوهک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 برج مهستان کوهک از ویو خوبی برخوردار است و متریال مناسبی در ساخت آن ها استفاده شده و دارای سند می باشد. بنابراین شما می توانید، برای خریدی منحصر به فرد و عاقلانه یکی از این برج ها را برای خریدی آینده دار انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

آیا سند ملک برروی قیمت آن اثرگذار است؟

آیا سند برای ‌شما اهمیت دارد؟ حتماً که همینطور است. پس به سراغ تعاونی سازهایی رهسپار بشوید، که برای پروژه های پیشین خود سند اخذ نموده اند. حال پروژه های جدید و در حال ساخت اقدام به دریافت پایان کار کرده اند. چرا که به این هنگام مطمئن خواهید بود، بعد از مدّت زمانی سند دریافت می شود و زمین پروژه انتخاب شده بدون هیچ گونه مشکلی است. برج های بسیاری در بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 وجود دارد، که دارای سند تک برگ می باشد. البته به خاطر داشته باشید، که در صورت وجود سند تک برگ قیمت هم با برخی از تغییرات رو به رو خواهد بود.

ولی در مجموع به دلیل تعاونی ساز بودنِ اکثر برج های موجود در منطقه بیست و دو تهران عدم وجودِ سند به عنوان یک نقطه ضعف محسوب نمی شود. در واقع اگر که شما به دنبال سند باشید، کمتر پروژه موفقی را پیدا خواهید کرد. چنانچه که زمین آن ها دارای مشکلاتی نباشد، به زودی زود سند دریافت می کنند. پس نیازی به جای نگرانی نیست!

 

آیا سند ملک برروی قیمت آن اثرگذار است؟

چگونگی بازسازی واحدهای قدیمی موجود در برج های منطقه 22

یکی از گزینه های بسیار مهم درباره بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 بازسازی برج قدیمی ساز می باشد. البته منظور ما از قدیمی ساز خیلی هم قدیم ساز نمی باشد، چرا که این منطقه از تهران هم چندان قدیمی نیست. ولی برخی از واحدها هستند، که با حالت اوّلیه و امکاناتی محدود تجهیز گردیده اند.

پس شما می توانید، با خرید یکی از آن ها و مجهز کردنشان به امکاناتی بیشتر با قیمتی بالاتر به مرحله فروش رسانید. در واقع چنین کاری توسطِ افرادی که در سطح تهران زندگی می کنند، رواج پیدا کرده است. بنابراین اگر که شما قصد سرمایه گذاری و کسب سود دارید، نسبت به این مسئله غافل نشوید.

سخن آخر

در بازار املاک منطقه 22 در سال 1402 توجه داشته باشید، که برند برج در تعیین قیمت ها نقش بسیار پررنگی دارد. البته شما باید به سمت برج هایی بروید، که زمین آن هیچ گونه مشکلی نداشته و شما بتوانید، بعد از گذشت مدّت زمانی سند تک برگ ملک خود را دریافت کنید.

البته که شما می توانید، برای خرید واحد در منطقه بیست و دو تهران یا هر یک از نقاط دیگر با کارشناسان ما در آسمان هوم مشورت کنید. قطعاً ما سعی می کنیم، هدف شما را در این زمینه به خوبی درک کرده و به سمت خواسته هایتان رهسپار کنیم. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب مفید بوده باشد.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب واحد در پیش فروش تعاونی مسکن

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلینحوه انتخاب واحد در پیش فروش تعاونی مسکن
مقاله بعدیسرمایه گذاری ملکی در دریاچه چیتگر

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here