آشنایی با مرکز تجاری تهران مال

0
13
آشنایی با مرکز تجاری تهران مال

مرکز تجاری تهران مال یکی از مجتمع های تجاری و تفریحی استان تهران می باشد که در منطقه بیست و دو جای گرفته و یکی از بهترین ها در راستای گذران اوقات فراغت است . این مجتمع دربرگیرنده واحدهای تجاری ، فود کورت ، رستوران، هایپر مارکت ، شهربازی و سالن های سینما می باشد .

ما در طول این مطلب از آسمان هوم بر آن شده ایم تا مهم ترین ویژگی های این مجموعه تجاری را بررسی کنیم . شما می توانید برای کسبِ اطلاعاتِ هرچه بیشتر با ما همراه بشوید ‌.

بررسی هرچه بیشتر مرکز تجاری تهران مال

مرکز تجاری تهران مال یا همان تهران مال دارای بُعدهای تفریحی و تجاری متنوعی می باشد ، تحت نظر کمپانی کینگ دام « شرکتی در مالزی » است و با پروانه ساخت شهرداری از شهردار غرب استان تهران در منطقه بیست و دو « ناحیه ای با رشد صد در صدی در قطب گردشگری و تفریحی و تجاری و با آب و هوایی بسیار دلنشین » احداث گردید .

این مجموعه حاوی بیست و سه هزار متر مربع مساحت است و در مجاورت بلوار امیرکبیر و بلوار کاج که از جمله مهم ترین و اصلی ترین بلوارها در شهرک راه آهن است ، فرآیند ساخت و ساز را شروع نمود .

مرکز تجاری تهران مال در منطقه بیست و دو تهران دارای امکاناتی به روز همچنین هم‌جواری با هتل پنج ستاره ، ورزشگاه آزادی ، عظیم ترین مرکز مغز و اعصاب خاورمیانه ، بزرگ ترین دریاچه و همچنین آبشار مصنوعی در ایران ، پارک جنگلی چیتگر ، بزرگ ترین موزه هوایی ایران ، پیاده راه چهار باغ و نهایتاً ایستگاه مترو می باشد .

پس شما عزیزان می توانید علاوه بر گشت و گذار در این مجموعه به نواحی نام برده شده هم سری بزنید و از سفر خود نهایت لذّت را ببرید .

بررسی هرچه بیشتر مرکز تجاری تهران مال

بعضی از مهم ترین مشخصات مرکز تجاری تهران مال

ما مهم ترین و کامل ترین مشخصات این مجموعه را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم ؛

  • برخورداری از ششصد واحد با کاربری تجاری .
  • بهره مندی از دو عدد رستوران بسیار شیک و لوکس .
  • وجودِ هجده عدد فست فود « برندها در حیطه غذایی هستند » .
  • برخورداری از سه هزار پارکینگ « این پارکینگ ها به صورت سرپوشیده هستند » .
  • حاوی سیزده هزار متر مربع با کاربری هایپر مارکت « در واقع برند هایپر استار است».
  • بیست و سه هزار متر مربع زمین که حاوی زیربنایی بالغ بر صد و شصت متر مربع است .
  • هفت هزار متر مربع کاربری شهربازی « به صورت سرپوشیده » و همچنین دو عدد سالن سینمای دارد .

واحد‌های تجاری

حدوداً ششصد واحد تجاری در متراژهایی بالغ بر بیست و پنج متر مربع الی چهارصد متر مربع در طبقات هم‌کف و اوّل مرکز تجاری تهران مال به چَشم می خورد . این واحدها دارای سیستم گرمایشی مرکزی می باشند !

حضور برندهایی شناخته شده و بین المللی در این پروژه چون دیگر پروژه‌ های این شرکت امیدی بر پُر رونق بودن این مجموعه است . بنابراین اگر که شما می خواهید لباس هایی برند و مشهور جهانی را خریداری کنید ، حتماً سری به مرکز تجاری تهران مال بزنید .

وجودِ هایپر استار

سیزده هزار متر مربع به هایپر مارکت با نامِ تجاری هایپر استار تحت لیسانس هایپر استار بین المللی تعلق گرفته است . با توجه به تجربیات موفق و سربلند این برند در کشور ایران و جای جای جهان حضور این فروشگاه با گستره ای بالا و مناسب می تواند محیط خوبی برای حضور مشتریان و نهایتاً رشد و توسعه تمام مجمتع گردد ‌.

وجودِ هایپر استار

شهربازی

بهره مندی از هفت هزار متر مربع شهربازی سرپوشیده با به روزترین لوازم و تجهیزات بازی می تواند محیطی مفرح و شاد و کاملاً رفاهی و هیجانی را برای تمامی مراجعه کنندگان به ویژه خانواده ها فراهم کند .‌

قطعاً این گونه شما می توانید در کنار خرید خود ، تفریحی دلپذیر و هیجان انگیز را هم در مجموعه تجاری تهران مال تجربه کنید .

رستوران ها و فست فودها

دو عدد رستوران بسیار شیک و منحصر به فرد همچنین هجده واحد فست فود هم اکنون در مرکز تجاری تهران مال خودنمایی می کند . بنابراین شما می توانید پس از خرید و یا پیش از خرید خود سروِ غذایی حرفه ای و کاملاً لذّت بخش را پشت سر بگذارید .

سالن سینما

طبقه دوّم دربرگیرنده دو واحد سالن سینما مدرن با استفاده از پایانی ترین امکانات و تجهیزات جهان می باشد .

بعضی از مهم ترین امکانات مرکز تجاری تهران مال

مرکز تجاری تهران مال از جمله مجهز ترین برج های تجاری تهران محسوب می شود . ما از جمله مهم ترین امکانات تهران مال را می توانیم در موارد ذیل خلاصه کنیم !

  • بهره مندی از رستوران .
  • برخورداری از شبکه وای‌فای .
  • سالن های ورزشی مجهز و مدرن .
  • انباری مخصوص برای هریک از واحدها .
  • سیــستم اعلان حریق و سیستم اطفاء حریق .
  • برخورداری از سیـــستم ساختمـــان هوشمند .
  • شرایط جغرافیایی منحصر به فرد با دسترسی بسیار عالی .

نحوه دسترسی به مرکز تجاری تهران مال

رسیدن به مرکز تجاری تهران مال بسیار ساده و آسان است . چرا که می توان از بزرگراه همت یا بزرگراه رسالت ، بزرگراه تهران به کرج ، بزرگراه آزادگان نیز بزرگراه حکیم بدین مجموعه دست پیدا کرد .

از سویی دیگر قرارگیری این مجموعه تجاری در منطقه بیست و دو تهران و نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری منطقه ۲۲ توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند .

سخن آخر

اگر که شما می خواهید در منطقه بیست و دو سرمایه گذاری کنید و یکی از بهترین ها را داشته باشید ، مرکز تجاری تهران مال می تواند یکی از بهترین ها باشد .

در مرکز تجاری تهران مال واحدهایی تجاری با متراژهایی متنوع به چَشم می خورد که شما می توانید با توجه به سطح سرمایه گذاری خود یکی را برگزینید . امیدواریم که ما در طول این مطلب از خود توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را بدون هیچ گونه کم و کاستی ارائه کنیم .

حال شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در آسمان هوم تماس بگیرید .

بخوانید: قیمت آپارتمان در شهرک شهید باقری در آذر سال 1400

چقدر این مطلب برات مفید بود؟
0 (0)
مقاله قبلیآشنایی با مرکز اداری تجاری رزمال
مقاله بعدیانتقال سند ملک و مراحل خرید آپارتمان

نظر دهید:

Please enter your comment!
Please enter your name here